SUNNUNTAIMOIKKU


Pakotin tänää mun 13-vuotiaan veljen kuvaajaks. Se valitti, et sormet jäätyy, ni käskin olla hiljaa ja keskittyy, et pääsee nopeemmin pois xD Pikku riippakivi luovutettiin mulle eilen kuuden aikaan ja sit mentiin Allas Seapoolille uimaan. Vähän oli kylmä, mut se oli kyl siisti mesta. Sit haettiin pizzaa ja maattiin loppuilta sohval.

En halunnu näyttää tänää liian aikuiselta, ni laitoin ton mun aikuistakin kaa lippiksen ja lenkkarit. Ihanaa ku voi jo käyttää talvitakkei, jotka ei todellakaan riitä Suomen oikeeseen talveen. Oon nyt jo koiran kaa lenkillä untsikka pääl ja jättipipoon hautautuneena. Mun tän päivän aikuisasusta takki ja neule on Samujin, farkut UFFilta, laukku Mangosta ja kengät ja lippis ylläri Niken. Näytinks ees vastuulliselta? Eiks aikuisten aina kuulu pakottaa tekee kaikkee ikävää, ni mä pakotin ottaa kuvii ja venailee sovarien penkeillä. Sanoisin, et velvollisuudet suoritettu!

 Nyt ku se yks on taas äitin huolena, ni aion jatkaa sohvahommii ja avaa Smash-pussin. Ihanaa sunnuntaita. (Älkää miettikö viel huomista.)

2 kommenttia:

  1. Haha mä niin muistan, että se oli samanlaista valitusta kun joskus pakotin siskon mulle kuvaajaksi :D Ihana takki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep xD onneks isosiskon paineen alla on kuitenki toteltava xD kiitos!!

      Poista