FLUFFY


Ihana ja pörrönen, mut kans vähän pistelevä ja karvaava. Ku kävelen ni mun ympärillä leijuu valkosta karvaa eikä toivookaa, et ton kaa voisin laittaa päälle mitään tummaa. Mut se ei haittaa, koska se on uus ja söpö. Koska joskus toivottiin, et kertoisin mistä mikäki on ja mua itteeni aina ärsyttää, jos joku ei kerro ja pitää erikseen kysyy, ni yritän ainaki ite muistaa sillon ku laitan sellasii kuvii, mis näkyy muutaki ku musta pitkä takki :D Housut on Zarasta nyt kesällä ostettu, neule Samujin viime talvee, laukku 2nd hand, kengät Reebokin ja arskat kuvaaja-Mirkan, mut siis Le Specs.
 Muistatteko ku viimeks kirjotin opparii ja taisin koko ajan valittaa kuinka perseestä se on ja kuinka paljon mua ahdistaa? Ni nyt se alkaa taas. Mun nimittäin pitäis kirjottaa kahessa kuukaudessa oppari enkä oo tehny sen eteen oikeestaan yhtään mitään. Sit mua tietenki ahdistaa mun oma saamattomuus ja varsinki se, et en yhtään tiiä mist mun pitäis lähtee liikkeelle. Siihen pitäis kans kuuluu joku tutkimus eli varmaan haastattelu, mut en mä osaa todellakaan tehä mitään haastatteluja tai tutkimuksii. En myöskään tiiä mitä teoriaa käyttäisin. Mul piti olla tällä viikolla neljä arkivapaata, mut sit oliki kaks ja yllättäen keksin niille jotain paljon parempaa tekemistä. Niin ku eilen käytiin eka vähän lounaalla Hietsun kauppahallis ja sit hengailtiin ulkona ja otettiin kuvii ja käytiin kaakaolla, ni kello oliki jo 8 ja eihän kukaan nyt enää siihen aikaan koulujuttuja tee.. Ku onhan se paljon kivempi tehä niitä sit vikat pari viikkoo 12h putkeen joka päivä :)) Nyt oon kuitenki päättäny, et tän viikon aikana alotan mun opparisuunnitelmaa eli siis teen sitä vaik sunnuntai-iltana, jos ei muuten onnaa.

Mä ajattelin käydä viel tänää illal jossain viinillä, mut ihan nopsaa vaan, koska huomenna on taas duunii. Alkuperäsen suunnitelman mukaan ajattelin, et jos lähtisin sit huomenna duunin jälkeen ulos, mut nyt oonki alkanu kelailee et mitä jos must tuliski maailmankaikkeuden paras opiskelija ja sittenki vaa viettäisin jonku rauhallisen koti-illan ja venailisin kiltisti maanantain palkkapäivää. Nii ja tietty kirjottaisin sitä opparisuunnitelmaa, koska tää palkkapäivä ei nyt varsinaisesti liittyny mitenkään siihen maailman parhaaseen opiskelijaan. Mut mua kyl ihan vähän täs suunnitelmas ahdistaa se, et Syyskuun alkamisen (ja ihan parin ylimääräsen makkaran) kunniaks alotin eilen herkkulakon, ni mitä tekee himassa lauantai-iltana jos ei voi syödä ees herkkui? Taidan ostaa sitä jotain Pepsi Nextii tai jotain lightlimuu, mikä ei maistuis yhtä hirveeltä ku laittikokis tai ananasjaffa. Ja se ei oo huijaamista, koska se maistuu nii kakalta, et kärsin kuitenki ja siitä ei tuu pulskemmaks eli win-win vai mitä?

2 kommenttia:

  1. noi housut!!! ehkä ihanin asia mitä oon nähnyt pitkään aikaan!! ja tsemppii oppasin kanssa, kyl se siitä kunhan pääset vaan alkuun :---)

    VastaaPoista
  2. kiitos! :) kyl se nyt on jo vähän helpottanu, mut kuhan vaan sais aikaseks joka päivä tehtyy jotain sen eteen, hehe :D

    VastaaPoista