HOLA

Moi!! Ketkä kaikki muistaa viel mut? Toivottavasti on ollu iksu, koska nyt oon back. Tai ainaki tarkotus olis olla vähän enemmän tääl mestoil. Ostin uuden kameran ja mun konekki on toipunu päivityksestä, jota se duunas sellaset kaks kuukautta. Tietty heti alko toimii ku olin viemäs huoltoon. Se uus kamera on Olympus Pen, mut voisko joku kertoo miks oon kaikis sillä otetuis kuvis ihan kirkkaanpunanen? Ja siis en vaa mä vaan myös muut eli en oo hankkinu kesän aikana mitään spugepunaa.

Mut siis all good here. Harjottelu on tehty, oon duunis siel mis tein harjottelun ja nyt alan kirjottaa sinne kans opparii. Vähän alkaa stressaa ku aika tiiviil aikataulul joudun tekee ku oon yllättäen viivytelly sen kaa. Mut viel ei voi stressilevelit olla kauheen korkeel, koska tulin just tos maanantaina Barcelonasta. Siel oli ylläripylläri ihanaa ja are paisto!










Mun piti lähtee tänää viel ulos mun kaverin kaa, mut mun joki kiva pikku flunssa tuntuu vaa yltyvän, ni päätin jäädä himaan. Mul on täs sopivasti pari päivää vapaata, ni meneehän ne kipeenäki. Nyt meen kuitenki tohon naapuriin kylään. Asutaan muuten nykyään Bambin kaa ihanassa pikkuluolassa Punavuoressa. Siitä vois jopa irrota kuvii joku päivä ku saisin noi matkalaukut purettuu ;) Hasta luego!

8 kommenttia:

  1. Onpa kivoja fiiliskuvia! Kiva et jatkat taas kirjottelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :) ihanaa jos joku jaksaa viel lukeekki! mul on tosiaan ollu vähän noita kamera- ja koneongelmii eikä kyl vapaa-aikaakaan oo ollu mitenkää liikaa, mut nyt alkaa onneks helpottaa :)

      Poista
  2. mulla ainakin oli ikävä sua!! Cool että oot back ;--) mun mielestä (ainakin jostain pen kameroista) pystyy jotenkin asetuksista säätämään niitä värejä haluamalleen tasolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiva kuulla!! :) kiitti vinkistä! oon koklannu säätää sieltä jotain ja se autto vähän, mut ilmeisesti pitäis säätää lämpöö joka kerta ku avaa taas kameran :/ toivotaan, et kekkaan sen kaa viel jotain..

      Poista
  3. Siistii et oot täällä taas! Ei mulla oikeestaa muuta, et oli ihan näinkin sisältörikas kommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, no mut ihana kommentti silti! :D kiitos siitä!

      Poista
    2. samaa mieltä, kiva että oot takas :)

      Poista
    3. jeiii, kivaa olla takas!! :)

      Poista