SUNDAY HOODZ


Otettiin tos aikasemmin parit kuvat, ku käytiin kaupas ostaa vähän pizzaa sunnuntaidinnerille, joka muuten meillä näin viikonloppusin (siis joka päivä) syödään sängyssä. Mä aina eka ajattelen, et jee, ulkona paistaa arska, ni voin olla aurinkolasit päässä kuvissa, mut sit ku laitan ne päähän ja otetaan kuvii, ni näytänki urpolta ja arskat menee taskuun. Ni taas mä valkkasin nää ilman meikkii -kuvat mielummin ku arskakuvat. Mut joo siinä siis minä pirtsakkana sunnuntain rennossa kauppa-asussani ja kaverina vähän meiän kotitalomaisemii. Omaks yllätyksekseni vedinki farkut jalkaan enkä leggareita, ni pitihän siitä ihan ottaa kuva.

takki & college Bik Bok / huivi Weekday / farkut Dr. Denim / kengät Nike

Muistatteko muuten, ku viimeks puhuin siitä sunnuntai-ilmasta? No siinä se nyt taas on! Pari päivää sato vettä ja oli harmaata, mut sit ku tulee sunnuntai ja edellisen päivän viinit painaa päälle, ni kyllähän are vaan paistaa ja ulkona olis täydellinen ulkoilusää. Eilen mä olin siis yhen meiän kaverin uudessa kämpässä viettämässä iltaa ja tehtiin ihan sairaan hyvää thaikkuu. Kohta varmaan sitä viel iltapalaks, namm! 

Huomenna alkaa uus jakso ja uudet kurssit. Ou nou ja jee. En tiiä kumpaa enemmän, haha.

4 kommenttia:

  1. Ihana tuo huivi!:) JA pakko sanoo,että sulla on tosikiva kirjoitustyyli!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. kiitos :) oli kyl niiiin ihana sunnuntaisää taas vaihteeks!

      Poista