MARRASKUUN HIMOTUIMMAT


Mä päätin heti näin opiskelijan rahapäivän eli opintotuen tilille kilahtamisen kunniaks noudattaa teiän neuvoja ja käydä tsekkailee eri nettikauppojen sivellinvalikoimaa. Siveltimistä kollaasiin pääs kaks, jotka tällä hetkellä tuntuis tarpeellisimmilta. Koska täydellisten kulmakarvojen tavottelu on aina ja ikuisesti mun to do -listalla, ni myös toi Eyebrow Kit pääs himotuimpien listalle. Highlighter puolestaan ehti vaihtuu jo paletista puikkoon, mut ajatushan se on tärkein. Sellasen mä kuitenki tarviin.. tai haluun. Ton huulipuikon kaa taas kävi vähän silleen, et hommasin just tosta sävystä yllättäen pienen pakkomielteen itelleni ja sit se oli tietty loppu joka paikasta. Mut koska oon tunnetusti nykyajan Sherlock eli oikeesti maailman paras stalkkeri, ni eipä aikaakaan ku löysin joltain kämäseltä ruotsalaiselta tukkasivustolta viel tota kaikkialta muualta loppuunmyytyy ihanan rusehtavaa sävyy. Kelatkaa, et se oli jopa NYXin omilta sivuilta out of stock! Sit sain viel mun kämppiksenki innostuu ja kattelee miljoona videoo ton sarjan eri huulipunasävyistä, joten saatiin postikulutki ilmaseks, ku meiän tilaus ylitti 100 kruunuu. Kaiken lisäks mä megagooglaajana löysin viel jonku alennuskoodinki. Tsitsing! Ja tän kaiken tein keskellä yötä, koska en sit mitenkään malttanu venaa tätä päivää ja opintotukee, haha!

Ihanaa keskiviikkoo ja paljon Abu Dhabin värisii märkii pusui!

2 kommenttia:

  1. Haha. Sama pakkomielle iskee ajoittain, kun katselee meikkivideoita. :D Kyllä hätä keinot keksii - joskus siihen etsimiseen saattaa mennä vaan se tunti jos toinenkin, mutta koskaan ei ole ilman sitä haluamaansa tuotetta jäänyt..

    Jos en muistanut aiemmin mainita, niin paras kulmasivellin löytyy Anastasialta! :D Jämäkän sivellinosan lisäksi siinä on vielä toisessa päässä harjakin, jolla saa kulmat kuosiin. Sitä tosin saa ihan Kicksin myymälöistäkin, joten ei välttämättä tarvitse lähteä nettikaupoista tilailemaan jos on kaikki-mulle-heti-nyt tyyppinen immeinen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos taas tosi paljon vinkistä! :) mä ehdin jo tilaa yhen kulmakarvasiveltimen, mut siinä tapauksessa et se ei oo hyvä, ni meen kyllä tutkii Kicksin valikoimii :D

      Poista