PULLAJUTTUI VAAN

 Nyt on yö, mut mua ei väsytä ja teki vaan mieli tulla kirjottaa jotain, ni siirsin sit sunnuntain iPuppe-kuvat (Kunnia iPupesta Karolle. Jos ette muista, ni rakastan kaikkii lyhenteitä. Mitä hirveempi, sitä parempi) koneelle ja tulin. Ruotsissa kello on kakstoista ja Suomessa yks, mut huomenna pitää mennä kouluun vasta 10.30 eli ihan sama. Ja siis kattokaa, mitkä ihanuudet tuli just viime viikolla postista!! Uudet Reiskat. Saatto tulla yhet toisetki, mut kuvaan ne joskus ku ostan uuden kameran laturin. Joo, täs kävi sellanen kiva juttu, et olin varma, et olin ottanu laturin messiin, mut nyt sitä ei löydy mistään. Enkä yhtään tiiä miten tohon mun muinaisesineeseen sais hankittuu uuden luultavasti ylihinnotellun vastaavan.. Pitäis varmaan alkaa selvittelee asiaa.


Sunnuntaina oli muuten korvapuustinpäivä. Toivottavasti kukaan ei missannu sitä ja jos missas ni ei oo välii, koska texaspullat on parempii ja niitä saa Suomesta pakastealtaasta! Ruotsissa vietetään kans chokladbollens dagia, mut en todellakaan tiiä mikä helvetti se on.. Eli pysytään me suomalaiset ihan vaan niissä pullissa. Itehän oon oikeen kirjottanu korvapuustinpäivästä jutun Uusimaa-lehteen ja käyny haastattelee jengii sitä varten jossain kahvilassa, et krhm xD Toimittajanhommii kattokaas.. Vois laittaa CV:seen. Mut koska ei todellakaan siis syödä muuten tarpeeks pullaa, ni reipas Heli päätti pyöräyttää meille korvapuustinpäivän kunniaks kasan niitä. Ahh, ne oli niin hyvii ja pehmeitä. Tos Christiin syö niitä ja iloitsee muumimukeista, joissa on muumimajan kuvii ja ne tulee muumilandista tai jostain. Muumit on siis kuumaa kamaa Virossaki. 


Toi on mun darra-asu. Ja naama, koska en jaksanu meikkaa. Tai pestä hiuksii :D Mut oli mul ainaki ihanat kengät ja hyvä syy poistuu sängystä. Lauantaina meil oli siis Octoberfest-bileet yhen saksalaisen kämpäs ja sit lähettiin baariin. Tääl baarit menee jo kolmelta kii ja jengi kiltisti lähtee sieltä ennen sitä. Suomessahan tulee eka valomerkki ja sit käydään vähän ravistelee, koska yleisen tavan mukaan baarissa täytyy olla viimeseen sekuntiin eikä juomaa voi jättää, koska sehän olis suorastaan tuhlausta xD Välil tääl joutuu lähtee jopa kahelta himaan, en oo ihan perillä noista aukioloajoista. Mut sen oon huomannu, et aamul on ainaki vähän freshimpi olo ku on päässy nukkuu joskus kolmen jälkeen sen jonku puol viiden sijaan. Muistakaa, et nyt puhutaan siis Boråsista, Ruotsin sateisimmasta ja ilman opiskelijoita täysin kuolleesta kylästä. Tää yöelämämeininki ei todellakaan päde sit koko Ruotsissa :DD


Nyt mä alan kattoo New Girlii ja sit toivottavasti nukkuu.

2 kommenttia: