ELÄMÄNKRIISI


Mul on nyt ihan vaan kevyesti elämänkriisi. Jep. Irtisanottiin tänään meiän Ruotsin kämppä ja muutetaan tästä pois joulukuun lopussa. Varattiin kans matkat Osloon parin viikon päähän. Okei, se nyt ei varsinaisesti liity mun kriisiin, mut kuhan kerroin, haha. Mä oon täs parin viikon aikana hakenu eri harjottelumestoihin Ruotsiin. Tänään yritin epätoivosesti kääntää mun hakemusta ja CV:tä suomeks, mut ku kaikki kuulostaa niin tyhmältä suomeks :D Hei, olen Mikaela, dynaaminen ja innostunut muodin ja vähittäiskaupan osaaja xD En oikeesti edes tiiä, mitä toi olevinaan tarkottaa.

mekko Bik Bok / bomber JC / kaulakoru Gina Tricot / kengät Nike / arskat Tiger (xDD)

Se kriisi täs on nyt siis se, et mul ei oo hajuukaan mis oon parin kuukauden päästä. Aion siis kyl mennä jouluks Suomeen ja todennäkösesti oon Suomessa tammikuun, mut en yhtään tiiä missä, koska mullahan ei siis edelleenkään oo kämppää siel. Voi olla, et tuun viel tammikuussa takas Boråsiin tekee jotain vikoi koulujuttui. En myöskään yhtään tiiä, mis teen mun harjottelun. Ehkä Ruotsissa, Suomessa, Saksassa tai emmä tiiä.. Sit viel seki, et mitä jos mä en pääse mihinkään eikä kukaan haluu mua ja helmikuusta viis kuukautta eteenpäin pitäis olla jossain. Tai mitä jos pääsenki jonnekki ja joudun muuttaa johonki randommestaan, niin ku Ruotsiin tai Saksaan. Sit pitäis taas ettii kämpät ja kaikki. En tiiä muistatteko, mitä kaaosta oli yrittää saada täältä joku opiskelijakämppä xD Heräilin aina seittemältä aamulla päivittää sitä kämppäsivustoo. Se vasta oliki siistii. Harjottelumesta Helsingistä olis viel aika iisi, koska sinnehän mä nyt todennäkösesti jossain vaiheessa kuitenki päädyn. En kuitenkaan ehkä ihan viel haluis takas Suomeen, mut mitä mä teen mun koiralle ja kamoille, jos lähen taas jonnekki :D Ja vaik tulisinki Ruotsiin, ni joutuisin raahaa taas mun koko omaisuuden tänne uudestaan, koska ei oo oikeen täälkään mitään mestaa, mis niitä säilyttelisin joulusta helmikuuhun. Oon käyttäny miljoonii tuntei hakemusten, CV:n ja sähköpostin kirjotteluun ja olis kyl ihan kamalaa, jos en pääsis mihinkään. Mun urakka ei kyl tosin oo viel puolikskaan ohi, koska täl hetkel on tosiaan vasta se Ruotsi melkeen hoidettu ja viel pitäis vallottaa muut maat.


Nää postauksen kuvat ei nyt varsinaisesti liity mitenkään tähän mun stooriin, mut ne on vaan unohtunu muokkaa ja julkasta. Muistan viel ku otettiin noita kuvii ja mun silmät vuos taas ihan hulluna niin, et oli pakko pitää arskat koko ajan päässä. Sit ku oltiin valmiita kuvien kaa, ni vedin tohon vaaleenpunasen pörröneuleen ja kaulahuivin päälle, koska tol koulupäivän asulla ei enää pärjännykkään ku alko illalla tulee vähän kylmä. Ja olin just ollu kipeenäki. Sit mentiin yhteen kivaan kahvilaan ja vedettiin sairaat marjapiirakkaöverit. Se oikeen lillu sellasessa vaniljakastikkeessa. Mun täytyy nyt kyl sanoo, et Ruotsissa on musta vähän huonot vaniljakastikkeet. Se on enemmänki sellasta kiisselii, ni se on jopa alkanu vähän ällöttää mua. Tykkään enemmän sellasista kermamaisista niin ku vaik Flora vanilla, you know. Meil on täs menos nyt tällanen lyhytaikanen vähähiilarinen ja -kalorinen ruokavalio, ku on tullu vedettyy tota piirakkaa ehkä vähän enemmänki täs viime kuukausina, ni ei ihme et on vaniljakastikevertailut mielessä. No anyway, must tuntuu et just vasta muutin tänne ja ihan kohta pitää taas muuttaa enkä edes tiiä minne. Oumaigaad.

12 kommenttia:

  1. Hyvännäkönen ja mekko istuu täydellisesti!
    Itellä on vähän sama tilanne, tai siis, muutan vuoden loppuun mennes pois täältä mis nyt asun, ihan Suomes kuitenki. Mut joudun todennäkösesti maleksii porukoiden nurkissa ku osan ajasta vietän varmaan Hollannissa ja en tiedä yhtään mitä teen :----D Eiköhän nää toivottavasti tästä selviydy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) ostin sen, vaik tiesin, et sitä pitää kaventaa aika paljon, mut onneks mul on osaavii kavereita! :D

      kuulostaa tutulta.. mäki joudun varmaan asuu tammikuussa mun porukoilla jonku aikaa. ainaki jos en jää Suomeen, ni turha hankkii omaa kämppää kuukaudeks tai vaik jäisin, ni tuskin mä mitään sopivaa heti löytäisin, hehe. tsemii sulle ja kyl kaikki varmasti täst viel järjestyy! :)

      Poista
  2. Tosi kivannäkönen mekko, sopii sulle ku nenä päähän :))

    VastaaPoista
  3. ooo ihanaihana asu! tykkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, kiva et tykkäät!! :) toi on kyl niin helppo asu, ni harmi ku nyt alkaa olee jo vähän liian kylmä sille, ku tohon ei musta oikeen sopis sukkiksetkaan :(

      Poista
  4. Sulla on kiva kirjotustyyli ! :) Tuo asu on super ! :P

    VastaaPoista
  5. tosi kiva kuulla, kiitos paljon :) musta on kivempi kirjottaa niin ku puhun ku sellasta perus blogikieltä :D

    VastaaPoista
  6. Ihana asu! :) Hitsit kun en itse omista mitään vastaavanlaista mekkoa, näyttää nimittäin sairaan hyvältä!!

    <3: http://sannamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) toi on kyl helppo vaan vetää päälle, ku se on niin mukavaki. ainoo vaan, et sen kaa on aina pieni rintsikkaongelma, haha :D eiköhän tollasii taas nyt pikkujoulukautena luulis olevan myynnissä tai viimeistään keväällä ;)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. kiitos <3 vaik mä rakastan kerrospukeutumista ja kaikkii ihmeellisii yhdistelmiin, ni välillä yksinkertanen on kyl se paras, hehe!

      Poista