EKA PÄIVÄ 24-VUOTIAANA


Toi ylempi on ehkä mun lempparikuva pitkään aikaan. Siinä kiteytyy niin hyvin meiän sunnuntaifiilis. Ollaan täs jo monta kertaa mietitty, et sunnuntaisin on aina tietynlainen sunnuntaisääki. Sellanen seisahtunu ja aurinkoinen. Yleensä sillon ei tuule, mut ei oo mitenkään kauheen lämminkää ja tekee mieli vaan lähtee ulos.




Mul oli eilen synttärit. Täytin 24. Nää oli mun tokat synttärit muualla ku Suomessa. Viimeks ku olin muualla, ni täytin 21 ja asuin Barcelonassa. Mun kaveri Anni tuli sinne sen syyslomalla ja ne bileet jatku aamuun asti jonku jäbän luona. Ehdottomasti yhet mun parhaimmista syndeistä! Vitsi, et mul on muuten ikävä mun kavereita. Ajattelin, et täl kertaa olis jotenki helpompi lähtee ku ei oo poikaystävää. Täl kertaa ne kaverit vaan on ilmeisesti ollu joku mun henkinen poikkis ja on jotenki nyt tosi vaikeeta, ku kaikki vaan elää niiden elämii jossain ilman mua ja mä yritän jonku WhatsAppin avulla pysyy messis :D Viime vuosina ollaan aina pidetty mun synttäreinä kunnon get togetherit mun kauempanaki asuvien kavereiden kaa. Yleensä perjantaina ruokaa ja hengailuu, lauantaina herkkui ja bilettämistä ja sunnuntaina darrailuu. Ja tietty niin, et kaikki nukkuu siel mihin mahtuu. Kauhee ikävä. Onneks mul on kuitenki täälki ihanii kavereita! Eilen nautittiin alkuillasta sivistyneesti skumppaa ja syötiin maailman parhaita muffinseja. Toivoin synttäridinneriks vietnamilaisii kevätrullii ja jälkkäriks brownie cupcakei peanut butter frostingilla ja mustikka-valkosuklaa muffinseja. Loppuillasta lähettiin viel Boråsin menomestaan X&Y:hyn :D




Tääl on yks ihan sikahyvä hampparimesta, mistä saa aina sunnuntaisin minkä vaan burgerin ja juoman 129 kruunulla. Nii, et te kaikki jotka ootte nyt just tulos matkalle Boråsiin ni ihan vinkkivitosena vaan, et kantsii käydä Tuggissa. Käytiin siel siis tänään meiän eilisellä synttärijengillä vetää vähän smokeyburgerii ja oli ihan megahyvää. Mediumpihvi ja bataattiransikset kruunaa koko mestan. Kuinka ihanii muuten noi kuolleiden lehtien alta puskevat kukat tos alla??



Mä sain muuten tytöiltä synttärilahjaks skumppapullon, suomalaisii hapankorppui ja lahjakortin Kicksiin, aww. Oon hapisfani ja ilmeisesti niiden mielestä kans meikkifani xD Iiti tuolla ettii meille jotain leffaa, mitä voitais kattoo samal ku syödään meiän dippivihanneksii ja eilisii muffinsei. Paras sunnuntai pitkiin aikoihin. Oon kyl jotenki yllättävän onnellinen tääl. God natt ja tsemii huomisen aikasiin herätyksiin. (Jollasta mulla ei onneks oo, khihihi.)


6 kommenttia:

  1. Olipa ihanan positiivinen ja onnellinen postaus! Hyvää synttärii ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 tulkaa käymään, on vähän ikävä!

      Poista
  2. Ihan ku sää oisi kehittyny kuvaajana aivan älyttömästi! Ja myöhästyneet synttärionnittelut!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee, kyl mä katon sit osaan jos on pakko ;) no ei, voihan se olla, ku oon tääl kuvaillu vähän muutaki ku vaan ihmisii ja kuhan vaan jaksan keskittyy, ni niistä tulee yleensä kivempii, haha! eilenki oli niin ihana ilma, et teki vaan mieli kuvaa kaikkee. kunnia muutamasta kuvasta menee kyl Helille :D esim. hampparikuvasta ja ruokalistakuvasta.. ja kiitos onnitteluista, pusspus!

      Poista
  3. paljon onnea mikaela <3 ja ihanii kuvii! t. anni

    VastaaPoista