CAMEL POLO

Hey pop! Toi on täst lähtien mun uus tapa sanoo heippa. Opin sen ruotsalaiselta, joka ylpeenä tekstas mulle, et on oppinu uuden sanan suomeks xD Sanoin kyl, et se on oikeesti heippa mut sit seuraavana päivänä se lähetti Snapchatin mis se sano edelleen heippop...



Tiiättekö ku pienenä aina mietti, et miltäköhän näyttää sit aikuisena? Ku katoin näitä kuvii, ni mulle tuli sellanen fiilis et oumaigaad näytänpä jotenki aikuiselta ja vanhalta :D Mut onneks en oikeesti oo, khihihi.


Sain mun maailman ihanimmilta Bik Bok -duunikavereilta ihan parhaan läksiäislahjan, nimittäin noi kengät! Tai siis sain lahjakortin yhteen kivaan kauppaan Jyväskylässä, koska ne muisti et halusin uudet kengät. Ne ihanat ties, et mä ilahdun enemmän kengistä ku koruista, hihi. Oon yrittäny varjella niitä, ni ostin kurakelei varten mustat samanlaiset, haha. Pusspus ja terkkui sinne, on iksu!



Must on kuulemma tullu Ruotsissa niin fashion, et oon alkanu pukeutuu löysiin vaatteisiin eikä näy muotoikaan, ahahhhah. Se on kyl ihan totta, et aikasemmin mulle ei olis tullu mieleenkään laittaa tollasii löysii housui ja löysää paitaa. Kehitin itelleni pakkomielteen tollasista löysistä cropatuista housuista jo joskus syyskuun alussa ja vihdoin viime viikolla löysin täydelliset. Sama juttu oli ton värisen paidan kaa. Seuraavaks haluisin sellasen ison ja muhkeen viel tota vaaleemman tummanbeigen pooloneuleen, mut en oo löytäny mistään :(
neule Gina Tricot / housut Weekday / kengät Nike / korvikset (ei näy reuhkan alta xD) Primark


Hei me ollaan muuten lähös huomenna Köpikseen, et jos jollain on hyvii matkavinkkei, ni ne kelpais nyt! Oon taas ajoissa tän asian kaa, hahahh xD

p.s. Tiesittekö, et camel polo on urheilulaji, mis jengi vetää kamelien selässä mailojen kaa pallon perässä?? En kestä.

4 kommenttia:

  1. Siis vitsit tää asu kolahtaa kyllä ja kovaa. Tykkään täysillä! Ja musta sellaset löysän yläosan ja löysän alaosan yhdistelmät näyttää yleensä tosi hyviltä, ei aina tarvii olla sillain et toinen on kiree :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) joo ei kyl mustakaan tarvii, mut oon jotenki kelannu, et ite näyttäisin tyhmältä (pieneltä ja leveeltä xD) kokonaan löysässä asussa, hehe.. ehkä se vaihtelu virkistää ja uudet jutut alkaaki näyttää hyvältä, ku vaan totuttelee!

      Poista
  2. Sä et kyllä missään muotoa vanhalta näytä. :D Mutta tiedän mitä tarkoitat.. Siinä vaiheessa, kun havahtuu, että lapsenpyöreys onkin poissa ja peilistä kurkkaa nassu, joka muistuttaa enemmän äitiään, kuin itseään, tajuaa, että prkl, ehkä mä olen jo "vanha" ns. aikuinen.. Vaikka sitä onkin jo lähempänä kolmea, kuin kahtakymmentä, silti tuntee henkisesti olonsa parikymppiseksi, eikä se kuulemma mihinkään muutu, väittää 95-vuotias isoisoäitini. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, ihana sun isoäiti :D mut niinhän se taitaa olla! kattelin tossa just mun blogihistorian ekaa (toista niistä kahesta, hehe) meikkipostausta ja siinäki mun naama oli jotenki ihan eri näkönen ja just pyöreempi.. eikä siitä edes oo kauaa, ku sen tein. mun puolesta sais sitä pyöreyttä kasvoista lähtee viel vaik vähän lisääki, et ei kyllä haittaa mua :D

      Poista