AUTUMN COLORS


takki & farkut 2nd hand / neule H&M / huivi Weekday / laukku Mango / kengät Nike


Mun suunnitelma oli tulla vaan nopee salin jälkeen laittaa kuvat tältä päivältä. Mut edelleen puoltoista tuntii myöhemmin istun tässä. Tehtiin tänään se virhe, et otettiin kuvii eri mestois ja tietty jokaisesta on vaan se yks kiva kuva eikä ne näytä yhtään kivalta yhessä. Niinpä mä oon täs yrittäny sovitella niistä edes jotenki järkevän näköstä kokonaisuutta.. Oon käyny kyl suihkussa, mut en oo vielkään syöny mitään. Eli ihan oppien mukaan menee taas tää homma. Joka tapauksessa täälki alkaa olee aika ihanat syksyvärit, ni tekee vaan koko ajan olla mieli kuvaamassa jotain. Tätä tietty vähän hankaloittaa se kameran laturin puuttuminen, mut lupaan täl viikol ainaki alottaa tekee asialle jotain :D Sain muuten ton huivin kans synttärilahjaks, eiks oo ihana?? Mulle itelle ei olis tullu mieleenkään ostaa ton väristä, mut mitä enemmän sitä katon, ni sitä enemmän siitä tykkään! 

Ihan sairas pissahätäki. Nyt mä oikeesti meen hakee jotain syötävää.

8 kommenttia:

  1. Kyllä toi sun kuvasarja näyttää oikein hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos paljon, kiva kuulla! :) siinä säätämisessä menee aina ikuisuus, jos tuntuu et mikään ei sovi yhteen :D

      Poista
  2. ihanat syksykuvat! eka kuva on mitä täydellisin! :) tykkäilen superpaljon sun blogista ja oon seuraillut tätä vaikka kuinka kauan, oon vaan ollut huono kommentoimaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitos :) tausta on kyl ihana, mut toi viikonlopputurvotus olis kyl saanu jäädä pois xD ja kiva, et nyt kuitenki kommentoit! mä muuten just mietin tos ku luin sun blogii, et muistan ku kerroit siitä mulle lukios ja mä aloin miettii, et uskaltaisinkohan mäki alottaa blogin ku se kuulosti niin kivalta, haha! :D ja kyl mä sit mitä ilmeisimmin uskalsin ja tääl ollaan edelleen..

      Poista
  3. Ihanan syksysiä kuvia <3 Sun blogi vaikuttaa muutenkin tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva, jos tykkäät :) ulkona on niin paljon kivempi kuvailla ja helpompi saada kivoi kuvii, ku on tollasta kauniin syksystä eikä viel räntäsen syksystä :D kiitos paljon <3

      Poista
  4. Oot vallan upea, pakko liittyä lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaaaa, tervetuloa! ja kiitos paljon :)

      Poista