MINIT

Mä ajattelin, et jeee kerranki kuvii samalta päivältä, ku otettiin äsken Annin kaa muutamat kuvat samal ku pidettiin parin tunnin mittaset elämäntilanteenpäivityssessiot. Mietin viel, et nyt ei oo edes paljoo kuvii mistä valita tai mitä muokata, ni ei pitäis mennä kauaa. Mut tietty oltiin vaihteeks unohdettu vaihtaa kuvat RAWista normiks, joten en saanu niitä auki mun koneella. Päädyin sit muokkaa eilen Iidan kaa otettui kuvii, joita oli valehtelematta miljoona ja muokkaamiseen meni ikuisuus. Tai ainaki se tuntu siltä.




Ja siis vitsi, et tää kone polttaa mun reisii ja huutaa niin kovaa, et sekoon kohta. Mun olis vähän niin ku pakko hommaa uus ennen Ruotsiin lähtöö, mut ongelmana on se, et mul ei ensinnäkään oo rahaa enkä tajuu niistä yhtään mitään. Mul ei oo siis minkäänlaista käsitystä, et millasen koneen ostaisin tai mitä ominaisuuksii siinä pitäis olla. Yritin katella tänään jotain, mut ei siitä oikeen tullu mitään, ni pitää varmaan ens viikol käydä ihan kattoo jostain. Yritin kans hommaa tänään vähän rahotusta isiltä ja äitiltä, mut iskä ehti lopettaa puhelun ennen ku ees pääsin itse asiaan ja äiti taas käski mennä kauppaan kattoo ja soitella sit :D Tarvisin kans uuden kameran, koska en tiiä millä mä ajattelin siel Ruotsissa kuvailla, ku sillä mun kakkajärkkärillä vois heittää vaik puluu. Sellaseen ei kyl ehkä ihan heti oo varaa eli ehkä pääsette nauttii puhelinkuvista :D




Mul on ihan sairas nälkä ja pitäis mennä lämmittää hernarii. Oon muuten aika ylpee itestäni, et valitsin ihanan pakastepizzan sijaan hernarin kaupassa. Ihan vaan btw et oon täs ottanu oikeestaan melkeen kaikki kilot takas, mitä sillon pari kuukautta sit lähti eikä kyl haittaa yhtään :D Oonpa ainaki saanu mun pyllyn ja reidet takas, hehe. Nää viimeset kaks päivää onki ollu ainoot, ku niitä on edes tänä kesänä voinu missään esitellä. Mul oli vapaa viikonloppu, ni oon vaan nauttinu ilmoista, ottanu arskaa, syöny jädee, istunu terdellä, leikkiny Bambin kaa pihalla ja tehny sen kaa pitkii lenkkei. Oon onnellinen, et saatiin kesä edes pariks päiväks.




Eilen mä kävin ostaa muuttolaatikoita ja jätesäkkei, ja huomenna alkaa pakkaaminen. Ens viikonloppuna pitää sit siivoo, mut sitä ehdin stressaa viel miljoonaan kertaan. Mitäs muuten tykkäätte mun uudesta farkkuhameesta? Mul oli vähän alaston olo, ku oli lyhyt paita ja lyhyt hame. Shortsei ku ei oo kauheesti päässy käyttää, ni ei oo tottunu lyhyeen alaosaan ja ku mun hameetki on aina vähintään midimittasii. En mä musta kuitenkaan kuvis näytä ihan kauheen alastomalta ja hameasut on kivaa vaihteluu farkkuihin ja neuleisiin, mitä on nyt päässy käyttää koko kesänki :D Nyt alkaa olee sen verran nääntymisfiilis, et pakko lähtee lämmittää keittoo!

17 kommenttia:

  1. Just kiva asu tuon farkkurotsin kanssa! Ja nuo arskat on ihanat! Ja hymyilevä sinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, kiitos :) kerranki oli niin lämmin, et takkii ei oikeesti edes tarvinnu. ihanaa!

      Poista
  2. Siis ihan törkeen magee toi hame! Mäkin haluan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! mä aina valitan tästä samasta aiheesta, mut miks enää ei tehä tollasii hameita ja housui mitkä oikeesti istuu vyötäröltä, mut mahtuu pylly ja reidetki sisään :D pitää siis jatkaa kirppareiden koluumista ;)

      Poista
  3. Ihana asu, niin täydellinen toi hame ja farkkutakki (kombo)! Ja ihan sunnäköinen kokonaisuus! :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) farkkutakki onki hyvä kombo melkeen minkä kaa vaan ;) ja ihan parasta, jos näyttää multa khihi!

      Poista
  4. Tää on kyllä niin täydellinen lookki sulle! Eikä näytä ainakaan mitenkään alastomalta :) Oikeesti mää en vaan muista tuota RAW-asetusta ku se on siinä aina :D ÄÄÄäääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puss, kiitti! ei se alastomuus ehkä näistä kuvista välity, mut jotenki oli vaan sellanen fiilis :D ens kerral yritetään muistaa vaihtaa se! tuun joku päivä teille, ni muutetaan ne JPG:ks :D

      Poista
  5. Tosi kiva asu! Tykkään niin kovasti just korkeavyötäröisen hameen ja crop topin yhdistelmästä <3 tsemppiä sulle muuttopuuhiin ja läppärin metsästykseen :)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) toivotaan, et nää hamekelit nyt kestäiski jonku aikaa, ni ei aina tarvis käyttää vaan farkkui!

      Poista
  6. Ooo niin kiva toi hame! Ja koko asu kans :)

    VastaaPoista
  7. Tykkään tästä asusta kovasti ! :)

    VastaaPoista
  8. Älyttömän kiva asukokonaisuus !

    VastaaPoista
  9. Ah nam toi hame on aivan ihana. Haluun kans!! :D
    / / love - m.i.e. .com

    VastaaPoista