WEST COAST

 mekko Bik Bok, bomber H&M, shortsit Gina Tricot, laukku Mango, kengät Nike (Schuh)


Mul on ihan sairas muutto-/vaihto-/kirppis-/siivous-/kämpänvuokrausstressi päällä. Ihan alkaa ahdistaa ja sydän lyömään nopeempaa, ku edes muistan, mitä kaikkee pitäis tehä. Tuntuu vaan, et kaikki kaatuu päälle enkä tiiä mistä alottaisin ja miten saisin kaiken hoidettuu. Mul ei oo enää hirveesti Jyväskylässä kavereitakaan, jotka vois auttaa, ni oon ihan sekasin, et miten mun muka pitäis selvii tästä kaikesta yksin. Tää kämppäki on niin täynnä kamaa ja kaikki pitäis saada noin kuukauden päästä raahattuu Etelä-Suomeen. Maanantaina vien lisää kamaa kirpparille. Jyväskyläläisille siis tiedoks, et mulla ja mun kaverilla on Seppälän Kirpparilla pöydässä numero 33 niin paljon kaikkee sairaan hyvää kamaa, et melkeen tekee pahaa. Mut pakko vaan luopuu, koska ei kaikkee pysty raahaa Ruotsiin eikä oo mitään järkee alkaa säilöö niitä taas jotain vuotta toisten nurkissa. Tekis mieli siirtyy ilosempiin aiheisiin, mut en tiiä mihin, haha. Tää on nyt angstipostaus. Mua kaiken ton aiemman lisäks ärsyttää kans se ku mul ei oo enää hirveesti kavereita Jyväskylässä, ku kaikki on lähteny pois, ni mua ei kiinnosta tehä mitään ja sillon ku kiinnostais, ni ei oo kenen kaa tekis. Onneks sentään Heli oli meillä just tiistaista torstaihin ja ens viikolla tulee Jenni Porvoosta meille pariks päiväks. Sit tääl on viel ihan paskat ilmatki, ni ehkä ekaa kertaa sit Barcelona-vuoden jälkeen odotan syksyy ja koulun alkuu. Venaan myös, et pääsen vihdoin pois näistä Jyväskylän kuvioista. Myös miehet on perseestä ja mä, koska jaksan tuhlaa aikaani sellasiin pyllynaamoihin. Jos nyt jotain hyvää on sen syksyn ja mun vierailevien frendujen lisäks pakko keksii, ni tein eilen piiiitkästä aikaa hyvän jalkatreenin ja tänään duunin jälkeen meen mun kaverille tekee vietnamilaisii kevätrullii. Tai ehkä ne on kesärullii, ku niitä ei oo uppopaistettu, mut sairaan hyvii joka tapaukses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti