TAAS MEKKO PÄÄLLÄ


Ilman housui poseeraaminen on hankalaa. Varsinki ku ei oo sellasii ruskettuneita pitkii ja hoikkii säärii vaan tollaset pökkelöt xD Pitää varmaan mennä himaan peilin eteen harjottelee. Samalla voisin harjotella, miten ei kävellä duunissa turvaboxin avonaista metallista luukkuu päin.





Mun piti julkasta tää jo aikoi sit, mut en vaan jotenki oo tullu avanneeks konetta ikuisuuksiin. Se on niin täynnä kaikkee kakkaa ja muutenki hidas ja pitää sairasta ääntä ja kuumenee nopeemmin ku hella kutosella, et pakko varmaan ostaa uus ennen Ruotsiin muuttoo. Siel en kyl ala hommailee mitään koneita :D




Enää alle kuukaus lähtöön! Sairaan siistii, mut samalla ahdistavaa, ku edelleen mietin, et miten saan kaikki asiat tääl hoidettuu siihen mennessä. Jos en olis ite niin saamaton, ni elämä olis ehkä vähän helpompaa, hehe. 

Mut jee, tänään on bileet, ja ehkä vikat sellaset duunikavereiden kaa. Se ei kyl oo jee, et vikat niiden kaa, koska tulee kauhee ikävä enkä haluis jättää mun ihanaa duunipaikkaa. Nyt mun täytyy kuitenki alkaa tekee itelleni jotain, koska täytyyhän mennä painaa duunii viel ennen  illan krebaamista!

8 kommenttia:

  1. Oi miten ihana asu ja kengät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) mustaki noi kengät on ihanat, ni oon yrittäny varjella niitä käyttämällä vaan töissä eikä märällä ilmalla eli siis joku kaks kertaa kuussa on tänä kesänä päässy jalkaan :D

      Poista
  2. Hyvännäkönen asu ja nuo kikkurat!! <3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puss, kiitos <3 tuu jo Jyväskylään!

      Poista
  3. Ihanat kiharat <3 tosi kiva asu kans ja turhaan murehdit poseerauksista/jaloista! :D hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 haha no hyvä, jos ei näytä pahalta, koska kysyin kuvauskaverilta varmaan sata kertaa, et miten mun pitää olla xD mul on joku ongelma noiden mun pehmeen näkösten baby feetien kaa hahahahhh :D

      Poista
  4. Oot kyl ihan täydellinen!! Niin onnistuneit kuvia taas susta et vau:) ja ei oo sun jalkaa pökkelöö nähnykkää! Vitsi mä oon muuttamas Jyväskylään opiskelemaan kuukauden päästä, toivottavasti se on täynnä samanlaisii tyyppei ku sä :D oon lukenu sun blogias nyt jo aika kauan ja vaikutat kyl niin kivalta tyypilt! Ja hei kyssäri, sul oli ne hammasraudat ni oliko sun puhe oikeesti ihan sössötystä? Mun pitäis saada sellaset viikko ennen opiskeluiden alkuu ja kauhistuttaa et mitä ihmiset sit kelaa jos oikeesti tuun kuulostaa repe sorsalta... Suosittelisiks ihan rehellisesti ottaa ne pois siks aikaa aina ku alkaa kaikki fukseilu sun muu? :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kaukana täydellistä :DD mut kiitos paljon, ihana kommentti :) <3 ensinnäki tervetuloo Jyväskylään! tää on kiva opiskelukaupunki ja tähän asti oon viihtyny tosi hyvin, mut nyt alkaa olla jo aika vaihtaa maisemaa ku kaikki kaveritki on melkeen muuttanu pois täältä.. ja vastauksena sun kysymykseen voin sanoo, et mä ainaki kuulostan ihan Repeltä xD plus, et ne raudat on niin isot, et suuta ei saa ihan kokonaan kii, ni näyttää et olis sellaset tosi törröttävät etuhampaat, mitkä sojottais ylähuulesta :D kyl mä siis ehkä suosittelisin ottaa ne koulussa pois, koska sen lisäks et ne kuulostaa ja näyttää vähän hassulta, ni ne suussa puhuminen on oikeesti vähän raskasta ja ärsyttävää. ja joka kerta, ku koulussa on vaik tauko ja haluut hakee jotain sämpylää tai meette syömään ni sun pitää käydä ottaa ne pois ja huuhtelee jossain vessas, koska usko mua, sä et haluu ottaa mitään kuolasii rautoi pois suusta siinä ruokajonossa :D kaikesta tosta huolimatta niiden rautojen hankkiminen oli yks mun elämän parhaista päätöksistä. mä en todellakaan edes pitäny niitä sitä 16-20h päivässä ja silti mun hampaista tuli ihan suorat kolmessa kuukaudessa eikä mua koko sinä aikana särkeny hampaita ku ehkä kolmena päivänä yhteensä. suosittelen tietty sua pitää niitä niin paljon ku käsketään :) ärsyttävintä niissä raudoissa oli muuten kans ehkä sellaset liimatapit, mitkä laitettiin mun hampaiden taakse, et ne raudat pysy paikoillaan. niiden liimatappien takii en kuitenkaan saanu suuta kunnolla kiinni ja esimerkiks salaatin pureskelu oli vähän hankalaa :D otatko muuten ne raudat siis tääl Jyväskyläs ja jos otat ni missä? tsemii siihen fukseiluun kuhan pääset tänne! :)

      Poista