STRIPES


Perjantai. Kauheesti tekis mieli olla jossain, mut ei oo ketään kenen kaa olisin ja muutenki aamul duunii, joten hyvä hetki päivittää tilannetta täl puolel. Olin viimeks niin poikki aamul ku kirjottelin niistä kämppäjutuista, et piti äsken oikeen käydä tarkistaa, mitä oon kirjottanu :D Mul oli tosiaan loman jälkeen eka duunipäivä siis tiistaina ja tää viikko on menny nyt ihan kokonaan duunis ja kavereiden kaa. Oon saanu raahattuu itteni salille kolme kertaa. Mul on nyt motivaatio jotenki ihan hukassa ja tekis vaan mieli istuu sohvalla suklaapatukka suussa. En saa myöskään pidettyy nyt itelleni kovinkaan hyvää kurii herkkujen suhteen, et pitää varmaan parin kuukauden päästä alottaa joku uus kuntokuuri, haha. No ei. Ehkä täs kasvattelen tissit ja pyllyn takas, ni katellaan sit mikä on muiden osien tilanne xD Oikeesti mul ei oo kyl mitään kovin tarkkaa suunnitelmaa. Oon syöny jonku verran herkkui, liikaa hiilareita ja muuten pyrkiny pitää safkat terveellisinä.



Kaikin puolin muuten menee ihan tosi hyvin. Alan olee aika fiilareis Ruotsiin muutosta ja siitä, et pääsen pois Jyväskylästä. Toisaalta on ihan superhaikeet fiilikset siitä, et joudun jättää mun ihanan duunin ja maailman parhaat duunikaverit. Oon yrittäny viel sulkee sen pois mun mielestä, koska en haluu ajatella mun elämää ilman Bik Bokii ja Bik Bokii ilman mua, haha! Oon myös onnellinen, et mun kaveri Iiti oli niin kiva, et kavens yhtä muuten ihan täydellistä mekkoo ja nyt pääsen käyttää sitä. Ostin kans uuden hajuveden, mikä oli mulle aika saavutus, koska oon ihan tosi nirso niiden suhteen. Oon käyny suihkuttelee sitä kaupas monena päivänä itteeni ja haistattanu kaikilla mun kavereilla. Pari niistä sano, et "aika raikas". Siis raikas??? Mul ei oo ikinä ollu niin makeeta hajuvettä ku se, mut kai se sit on raikas sellasten mielestä, jotka ite käyttää jotain tosi makeita ja myskisii niin ku just nää pari :D Pointti nyt oli kuitenki se, et vihdoin löysin jonku uuden mua miellyttävän jee! Kaiken lisäks mul on ihan överiparhaita kavereita, joiden kaa lähetellään just parhaillaan ääniviestei ja kaikki nauraa omille hyville jutuilleen. Just sanoin, et ihan ku en enää oliskaan yksin tälleen perjantai-iltana xD Onneks mul on sentään ne, vaik kaukana onki.


Kuvat otti muuten Reetta, ku olin Porvoos käymäs mun lomalla ja oltiin edellisenä viikonloppuna puhuttu, et vois järkkää jotku pikaset kuvaustreffit, koska mun kaverit ei oo ehkä mitään ihan innostuneimpii kameran käyttäjii. Plus, et mun kamera on ihan paska, minkä näätte tulevista kuvista, jos edes kehtaan julkasta niitä hahhah. Aika pikaset deitit ne sit oliki, koska meiän shoppailut vähän veny ja Reetalla oli ehkä 10 minsaa aikaa ennen ku sen piti lähtee taas polkee ihan täysii himaan :D Yllättävän onnistuneet kuvat ainaki musta noihin olosuhteisiin nähden! Tosta alimmasta kuvasta muuten kuinka sairaan tuulista tuol sillan alla oli. Kaikki tuuli tuntu oikeen kerääntyvän silleen voimalla sinne. Et tiedoks vaan, et mul ei sit ollu mitään sivuponnarii xD Muuten tuol oli aika kiva sää ja tosta kävelinki rantaa vähän matkaa eteenpäin, mis mun kaverit venaili aurinkoisella terassilla. Siel oli jopa ihan niin lämmin, et mäki, joka oon aina jäässä, pärjäsin pelkällä t-paidalla. Huomattavasti helpompaa olis sanoo vilukissa, mut inhoon sitä sanaa. Ensinnäkään en tykkää kissoista ja eiks sille vois olla joku vähän coolimpi sana, ku vilukissa :D

Nyt mun on ihan pakko mennä lämmittää ruokaa, koska oikeesti näännyn. Istahdin duunin jälkeen vaan tähän sohvalle enkä oo viel ehtiny syömään mitään. Toisaalta oli varmaan ihan hyvä idea jäädä vaan himaan, ni voin rauhas syödä ja kattoo Bel-Airin prinssii. Sängys tietty, koska se on maailman paras paikka siihen ja täytyyhän tää aika nyt käyttää hyväks, koska en mä sit enää sitä kehtaa tehä jos joskus valovuosien päästä vahingossa löytäisin jonku poikkiksen xD

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Ja sä kirjotat nii kivan rennosti, me likeyyy:)

    VastaaPoista
  2. Hei minkä hajuveden ostit? Mulla on kauhee hajuvesikriisi meneillään kun vanha on loppumassa. Oon kyselly suosituksia jo kaikilta kamuita ja käyny tuoksuttelemassa vaikka mitkä läpi mut en oo vaan löytäny kivaa. Eli täällä toinen hajuvesinirso kaipailee apua!

    Nää sun tekstit on ihanasti kirjotettu, tosi viihdyttävää luettavaa vaikka ihan "tavallisista" asioista onkin :) Keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos :) ostin Versacen Womanin. hajuvesien ettiminen on oikeesti maailman ärsyttävintä, ku tuntuu et pitäis haistaa kaikkii, et löytäis hyvän, mut niitä on joku miljoona :D

      Poista
  3. Sulla on kyllä aivan ihana tyyli..:) eli jos vaan jaksat, niin kerro mistä oot noita sun vaatteita ostanu, haluun tietää!! Nämä sun postaukset antaa sikana vinkkejä & inspiraatioo omaan pukeutumiseen, haha! Hyvää kesää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. khihiii ihana kommentti, kiitos :) noista vaatteista ainaki t-paita, neule ja arskaketju on Bik Bokista, farkut ja takki kai Monkista, laukku Mangosta, kengät Schuhilta tilattu ja arskat JC:stä :D voin ainaki yrittää tulevaisuudessa kertoo, mistä oon mitäki ostanu, haha :D kivaa kesää sullekki, puss!

      Poista
  4. uuu sun blogi on rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, paransit mun päivää just, puss!

      Poista