SKATER DRESS

Mun lomat on nyt ohi ja oon tullu eilen takas Jyväskylään. Tänään on eka duunivuoro jonku puolentoista viikon vapaiden jälkeen ja huhh, et väsyttää. Täl hetkel parhaillaan päivittelen minsan välein Boråsin opiskelijakämppäsivuu, jonka pitäis päivittyy aina Ruotsin aikaa kasilta eli Suomen aikaa seiskalta.. Hakuaika niihin oli siis eilisestä heinäkuun 9:teen, ni ei käyny mieleskään eilen, et olis pitäny herää kuuden jälkeen päivystää. Paris tunnis kaikki kämpät oli menny, ku eihän me edes tajuttu ottaa tota aikaeroo huomioon eilen :D Ja mitä järkee muutenki, et vaihtareilla on aikaa hakee noita kämppii tohon heinäkuuhun ja sen jälkeen sit muilla opiskelijoilla, koska jos ne kerran eilenki meni heti kaikki mitä oli vapaina, ni mitä niille vakkariopiskelijoille sit sillon heinäkuussa jää :D Meiän saamas sähköpostissa luki, et kannattaa olla aika nopee niiden kaa, mut me kelattiin jotain parii päivää eikä parii tuntii, haha. Mut niitä kuulemma päivittyy tonne sivuille aina ku vapautuu eli varmaan istun sit seuraavat pari viikkoo joka aamu täs kyttäämäs.. Onpa ainaki hetki aikaa kirjotella tännekki :D Mul on 8.50 aika johonki miljoonaan verikokeeseen ja oon jopa varannu yhen mun kaverin mun kaa sinne henkiseks tueks, koska oon niin tissiposki. Rokotukset on musta viel ihan ok, ku se neula vaan työnnetään lihakseen ja se aine menee sinne, mut verikokeessa on tosi ällöö ku se piikki vaan hengailee mun suonen sisällä ja sieltä virtaa sitä verta. Oon ihan paskana, ku edes ajattelenki sitä, haha. Ehkä saan jonku pillimehun, jos oon reipas tyttö. Eli siis toisin sanoen saan sellasen, jos meinaan taas pyörtyy xD





Nää kuvat on otettu jo ennen mun lomaa ja olin tallentanu ne valmiina luonnoksiin, ajatuksena et julkasisin ne joku päivä viime viikolla. Ongelmaks muodostu vähän se, et mun siskon kämpäs on niin huono netti, et hyvä ku WhatsApp toimii eikä sillä oo konetta tai muuta nettii siel. Siis haloo, kellä ei nykypäivänä oo tietokonetta kotona?? No joka tapaukses menin kuitenki kysyy sen mielipidettä näistä kuvista ja se sano, et yhes kuvas näytän majavalta ja yhes siltä, et mul olis nuuskaa eikä kuulemma ollu ihan varma tosta mun asustakaan xD Lenkkareita se kans ihmetteli, ja sit mä ihmettelin, et miks ylipäätään kysyin mitään. Ne majavakuvat on nyt poistettu ja voidaan jatkaa elämää ton asun kaa, josta mä kyl oon ihan tarpeeks varma. Toi oli kuitenki vaan mun pyörämatka-asu eli olin heittäny kaikkee mahdollista päälle, et en jäätyis duunimatkalla ja mä nyt yleensäkki tykkään kaikista ihmeellisistä kerroksista eikä nää muutenkaan ollu mitään parhaita kuvii, mut ehkä seki on vaan mun juttu, hahahhh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti