PIKNIKASU

Mä lupasin itelleni ja Bamtsukalle, joka ei kyl pienillä koiran aivoillaan tajuu tästä mitään, et muokkaan nopsaa vaan nää kuvat ja sit lähetään lenkille. Mä oon ollu koko päivän duunis ja se yksin himas, joten kumpikaan ei oo pahemmin päässy nauttii ulkoilmasta eikä varsinkaan ihanasta arskasta. Se nyt ei tietenkään enää paista, mut ulkona on viel aika kivan lämmintä.



Koska joku toivo, et kertoisin, mistä mun vaatteet on, ni takki ja shortsit on siis Ginasta, huppari Cubukselta, arskat ja nauha Bik Bokilta, korviksii en muista ja kengät Niken Air Forcet, Schuhilta tilattu. Thadaaa. Meillä oli siis Annin järkkäämä Frezza-piknik Helsingissä tos pari viikkoo sit ja sillon oli eka ihan suht lämmin päivä. Tai ainaki niin lämmin, et mun jalat palo, haha. Joka tapaukses mä siis tiesin, et sinne on tulos jotain blogityyppei, mut koska en oo Facebookis, ni en yhtään tienny ketä kaikkii vieraslistalla oli. Eka ajattelin, et laitan sit sinne jotku kivat vaatteet, mut päädyin lähtee noissa samoissa, mis olin aamulla ihan hirveen spugen näkösenä rymynny Bambin kaa Koffin puistoon ottaa arskaa :D Se oliki sit tietty ihan joku blogipiknik eikä vaan kaikille Annin kavereille ja kaikki oli ihan ykköset pääl siel ottamas asukuvii, ku saavuin paikalle :D Mut ei se mitään, tykkäsin mun vaatteista silti, haha. Ja oikeesti oli niin kuuma, et hengasin melkeen koko piknikin noissa mun kalsarishortseissa ja sellasessa napapaidassa, minkä olkaimet olin kääntäny rintsikoiden sisään. Rusketus ennen kaikkea hei. Kielsin kyl ottamasta yhtäkään kuvaa musta siinä asussa, ku olin viel vetäny noi pitsit silleen ylös, et reidet oikeen tursuili lahkeista ja en ihmettelis, jos olis vähän tissiiki vilahtanu. Eipä siis sillä, et kukaan varmaan siitä upeudesta olis mitään kuvii blogiinsa halunnukaan xD



Siis tää vika kuva xDDD En kestä.

 Joo ja nyt kello on jo ykstoista. Minkä tyhmän lupauksen meninkään tekee.. Taidan silti vetää leggarit jalkaan ja lähtee ton pikkupiskin kaa pihalle. Voin kuunnella samal musaa ja jutella mun kavereiden kaa, koska chatti laulaa taas. Hyvää yötä, puss.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti