loose pants


Löysät housut mulla on aika ihme.. tai ylipäätään löysät vaatteet. Tykkään tiukoista vaatteista, koska niissä on kaikista mukavin olla ku ne pysyy siinä iholla eikä käänny ja väänny vääriin asentoihin. Himassaki hengaan aina leggareissa tai jossain minishortseissa ja napapaidassa. Neuleet on sit asia erikseen, koska niissä isompi on parempi. Aina. Tänäänki valkkasin duunista uuden pörröneuleen kokoo L vaik S:ki olis ollu tarjolla. Se vaan oli pidempi ja muutenki rennompi. Oli kyl jo aikaki ostaa uus, ni ei tarvii käyttää tota samaa joka päivä, haha. Pörröneuleet on myös maailman paras vaate himassa, koska niihin on ihana kietoutuu ihan ilman vaatteitaki. Sellasen satiinisen aamutakin lisäks toi pörtsi on kyl mun lemppari aamutakkiki. Tän jutun pointti nyt kuitenki oli se, et oon kaivanu noi yli vuos sit ostetut löllöhousut jostain ja jopa alkanu tykkää niistä niin paljon, et mun tekis mieli pukeutuu niihin varmaan joka toinen päivä :D Ei ne ehkä mitkään imartelevimmat oo, mut ainaki rennot ja ihan hauskan näköset mun mielestä. Näkeepä ainaki miltä näyttäis keskivartalolihavana xD


 Pulskasta keskivartalosta tuliki mieleen, et mä oon nyt ihan villiintyny kaikkien herkkujen kaa. Siis mun on pakko saada ihan joka päivä jotain suklaata. Nii, et se viime postauksen tasapaino in my ass. Tän viikon viel sallin itelleni, koska tää on eka dieetin jälkeen, mut ens viikol alkaa kuri. Muuten oon kyl syöny ihan normaalisti ja se saa jatkuu ens viikollaki, mut herkkupäivii tulee olee enintään kaks :D Nytki vaan mietin, mistä saisin lisää herkkui xD


Annille kiitos kuvista!


Mul alkaa muuten huomenna loma!! En jaksa jäädä tänne Jyväskylään kökkii, ni lähetään Bambun kaa Helsinkiin varmaan heti lauantaiaamuna. Meen ainaki Porvooseen moikkailee mun ihanii kavereita ja hengailen mun siskolla stadis. Juhannussuunnitelmat on viel vähän auki, mut eiköhän neki täst selkene viel. Vois kyl noi ilmatki nyt lämmetä. Kiva kesän ainoo puolentoista viikon loma Suomessa ja hyvä ku on lämpötilat plussan puolella.. Yritän saada nyt viel ainaki jonku postauksen tehtyy valmiiks, et tääl olis jopa jotain sisältöö seuraavan parin viikon aikana, koska en jaksa roudaa konetta messissä. Ihanaa viikonloppuu ja kaikkii muitaki päivii, koska mä saatan taas kadota hetkeks, hihi puss!

2 kommenttia:

  1. Ihana asu, varsinkin toi toppi! Ja tervetulloo Porvooseen :---))

    VastaaPoista