COCA COLA





Nää on kyl ehdottomasti yhet mun lempparikuvista taas pitkään aikaan. Valolla on vaan ihan megaiso merkitys kuvissa. Sen mun edellisen löllöhousu-tekstin kuvissa mua ärsytti ihan sairaasti se huonosti tuleva valo, joka sai mut näyttää vanhalta ja väsyneeltä ja ryppyseltä ja kaikin puolin huonolta :D Näissä toi valo (mun naama) taas on paljon freshimpi ja heti paljon lämpimmän sävynen, ku arskaki suvaitsi paistaa eikä ollu mitään puskaa varjostamassa! Tykkään kans noista vaatteista. Takin ostin sillon jo hiihtolomalla Tukholmasta, mut nyt vasta sitä pystyy kunnolla käyttää. Se on yks niistä miljoonasta, jotka näyttää kivemmalta auki ja ilman huivii. Lippiksen taas sain mun kesäkämppikseltä Samilta, joka ei tykänny sen väristä. Joo, mustaki se on ehkä vähän tyttömäinen. Olinki just miettiny, et pitäis ostaa uus lippis kesäks, mut se on aina jotenki vaivalloista. Niitä malleja on joku miljoona enkä jaksa alkaa tilailee mistään ja huhh. Kaiken lisäks mulla oli mieles sininen kesälippis eli go Sami! Sami ei muuten oo hipsteri, vaik mä aina sanon niin. Ja ihan ite keksin kirjottaa ton tähän. Nää kuvat on musta erityisen kivoi myös, koska tollanen yksinkertanen tausta on yleensä mun lemppari. Ja olihan mulla ihan paras kuvaajaki eli isoi märkii pusui taas Annille.






Hirveen vaikee sanoo, mis oon sillä hetkellä ku tää postaus tulee ulos, mut todennäkösesti Porvoossa tekemäs jotain kivaa. Pitäkää teki kivaa!!

8 kommenttia:

  1. kiva asu! :-) mistäs toi cokis paita mahtaa olla, voisin itekki haluta tollasen!

    www.tthekidult.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) se on Bik Bokista ostettu. niitä ei enää oo myynnissä, mut ihan samanlaisii Pepsi-paitoi löytyy ;)

      Poista
  2. Uuuu märkiä pusuja.. Rocky antaa niitä nyt jo iha riittävästi, mutta kiitos näistäki! Tuo asu on vielä just sellanen, että tuo simppeli ja tollanen jotenki vähä ränsistyny tausta sopii tosi hyvin, niinku taisin sillon sanookki joku miljoona kertaa :---) Kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiii mä tiiän, mut ajattelin et tykkäät niistä xD kiitos, puss!

      Poista
  3. Ihanan rento asu ja muutenkin upeita kuvia! Olet niin luontevan oloinen kuvissa, että näitä on kiva katsoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! en kyl oo aina kauheen luonteva haha :D seki riippuu aika paljon päivästä ja fiiliksestä ja jopa siitä paikasta, mis kuvataan!

      Poista
  4. Helo! Onko sulla hiuksissa permanentti? Ne on upeet. Just ton tyylisistä kiharoista tykkäilisin itsekin! Oonkin kovasti haaveillu permanentistä ja keränny rohkeutta, et uskaltaisin jossain vaiheessa astella kampaajalle.. Millä tyylillä sulle on rullat laitettu? Ja eri kokoja varmaan ainakin..?

    t. sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja joo, on mulla :) mun kiharoihin käytettiin lähinnä eri kokosii patukoita eikä permisrullii niin ku normaalisti. taidettiin sinne sit muutamat sellasetki laittaa, ku patukat loppu kesken :D nyt vaan reippaasti meet ottaa! saahan sen sit aina suoraks kuitenki, jos se nyt olis jotenki muka kamala :D

      Poista