taas yks spugelook

Tällaset kuvat on ihan mun lemppareita. Sellaset, mis oon heittäny päälle ekat ja mukavimmat mun räjähtäneen huoneen vaatekasoista löytyneet pehmeet rievut. Yleensä niihin kuviin kuuluu kans pieni hedari, arskat, koska en oo jaksanu meikkaa, vähän pörrönen tukka ja ilonen naama. Nää on eiliseltä, ku mulla ei todellakaan ollu mitään pikniksuunnitelmii, koska tiesin, et musta ei kuitenkaan olis siihen. Niinpä mun vappupiknikit oli aamupäivällä hernarikipon kaa sängyssä ja myöhemmin takeaway kinkkien kaa Annilla. Kävin jopa suihkussa, mut en jaksanu mitään meikkailla. Mulle aktiivinen bakispäivä on jo sellanen, et laitan rintsikat ja poistun sängystä, haha.



 Mä palaan yleensä aina vahingossa mulle ominaisimpiin tyyleihin sillon, ku mua ei yhtään kiinnosta miltä näytän. Mä mietin nykyään usein ihan liikaa, mitä laittaisin päälle tai et näytänkö vaik tarpeeks asialliselta tai tyylikkäältä tai jotain muuta kakkaa. Jos laittaisin noi vaatteet joskus duuniin tai kouluun, ni musta ei todennäkösesti tuntuis et näyttäisin yhtään hyvältä niissä, vaik eilen ei ollu mitään ongelmaa. Mun duuni- ja koulukaverit on aina niin hienoissa vaatteissa eikä meiän näkemykset mun mielestä kivoista asuista ihan kohtaa, haha. Usein, jos joku vaate näyttää mun mielestä hyvältä, ni suurimman osan mielestä ei :D Niillä ei ehkä oo sitä samaa "mitä järkympi, sitä parempi" -mentaliteettii tai samanlaista hinkuu näyttää aina aika ajoin kodittomalta xD Lisäks mun vaatevalintoi hankaloittaa kans se, et mul on nykyään jonkinasteisii pakkomielteitä mittasuhteiden ja istuvuuden suhteen.. Välillä mietin ihan liikaa, et näyttääks mun alakroppa nyt tosi pieneltä tai hartiat leveiltä tai et mul ei oo pyllyy ollenkaan tai et mun tissit tursuu jostain. On se rankkaa, ku pitää opiskella ja työskennelläkki kaikenmaailman tyyligurujen kaa xD



Joka tapauksessa mä kyl aikalailla käytän just sellasii vaatteita, ku mua huvittaa, mut välillä mun pään valtaa jotku tyhmät ajatukset siitä, miltä kuuluu näyttää tai mitä ihmiset multa odottaa. Oon kans joskus ympäröiny itteni sellasilla idarimiehillä, joiden mielestä naisten kuuluu pukeutuu aina mahdollisimman kroppaa imartelevasti, ni kai seki vaikuttaa edelleen jollain tasolla mun ajatuksiin. Mä kyl ihan itekki tykkään näyttää tytöltä ja pukeutuu vaatteisiin, jotka näyttää hyvältä just mun kropalla, vaik mun tyyli ei muuten oo kauheen tyttömäinen. Heti, jos oon laittamassa löysii housui tai jotain jättihupparii, ni tulee sellanen fiilis, et näytän muiden mielestä miehekkäältä tai muuten vaan urpolta. Varsinki sillon, jos mul on aikaa miettii, mitä laitan. Mun on vaikee käsittää, et on sellasiiki miehii, jotka osaa arvostaa enemmän kivaa tyylii, ku tiukkaa mekkoo :D Nii, et kiitti vaan paskapäämiehet.


Mä en ihan itekkään tiiä, mikä tän pohdinnan pointti oli. Ehkä se, et voisko kaikki ihmiset näyttää joskus paskalta, nii et mäki voisin :D Ja ehkä halusin kans muistuttaa itteeni, et on ihan ok näyttää siltä, ku haluu ja pukeutuu vaan itteään varten. Jos siis haluun laittaa kouluun napapaidan, ni mähän laitan tai jos käytän leggareita housuina, ni seki on musta ihan ok, koska mä vaan teen niin. Myös ne löysemmät ja roikkuvammat vaatteet on välillä ihan sallittui. Ku tuntuu, et näyttää hyvältä, ni on muutenki paljon parempi fiilis.

7 kommenttia:

  1. Hahaha sun pohdiskeluja on aina niin kiva lukea ku vielä kirjotatki niin kivasti :DD Ja mitä sanoinki eilen, että tällasia asuja tykkään eniten katella sulla ja nää on eniten sitä "vanhaa" Mikaelaa ja ilmeisesti just eniten sua ittees :D Mun mielestä sun pitäs enemmän vaan pukeutua näin, koska tälleen sä erotut joukosta - mistä myös puhuttiin :'D Aina on tyyppejä, jotka tykkää jostain tietystä ja toinen taas aivan erilaisesta! Ikinä ei pysty miellyttämään kaikkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis pitäis vaan muistaa, et ei miettis niin paljon kaikkee turhaa ja laittais vaan päälle sitä mikä tuntuu kivalta :D välil must vaan tuntuu et näytän joltain 15-vuotiaalta ryysyissäni hahahh xD

      Poista
  2. veit sanat suustani Anni! Niin totta :) Mistä sun takki on ostetttu? niin cool!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) se on jostain kirpparilta yllättäen :D en kyl tajuu, miks tollasii ei myydä uusina, ku niille selkeesti olis kysyntää :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. haha niinpä! pitäis vaan yrittää muistaakki se vähän useemmin.

      Poista