se olis sit syksyllä muutto Ruotsiin

Jeeeeeee, nyt se vihdoin varmistu! Mä lähen elokuun lopussa Ruotsiin Boråsin Textilhögskolaniin opiskelee Textile managementii yheks lukukaudeks!! En vois olla onnellisempi. Olin jo ihan varma, et en pääsis, mut sit pääsinki. Ihan parasta täs on, et mun ihku kaveri Heli (sieltä Tammpereelta) tulee sinne kans samaan aikaan alottelee maisteriopintoi ja sit mun kaa samasta muodin suuntautumisesta lähtee mun toinen ihana kaveri Iiti sinne kans. Oon niin fiilareis, et en meinaa housuissani pysyy, vaik tälläkään hetkel mul ei oo sellasii edes jalassa, hihihi. Haluisin vaan vuokraa sieltä jo kaikki mahdolliset kämpät ja tutustuu siihen kouluun ja ihmisiin ja ihan kaikkeen. Oon ihan täpinöis siitäki, et vihdoin pääsen pois Jyväskylästä! Elämä on aika kivaa nyt.

Ei mul oikeestaan ollu täl kertaa muuta asiaa. Täs viel vähän mun happy facee.

p.s. Oumaigaad nyt mul on hirvee paine, et onks mun pakko liittyy oksu-Facebookiin, koska kaikki muutki vaihtarit on siel jossain ryhmässä ja jos en liity, ni oonko sit ihan outsider?? Oon tähän asti ollu sitä mieltä, et mikään ei saa mua sinne, mut nyt harkitsen jo ihan vähän jotain salanimee. Toisaalta voisin kyl vaan stalkkaa Iitin Facebookista, ketä sinne on lähös ja ujuttautuu sit paikanpääl kaikkiin meininkeihin, khihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti