in the attic




Oi oi, miten ihanaa oli tänään käydä pitkään ja rauhas salilla. Ei ollu kiire mihinkään, ehti kunnolla palautella sarjojen välissä ja sai tehä just niin montaa eri liikettä, ku vaan huvitti. Aamullaki oli kivaa, ku ei tarvinnu lähtee mihinkään, ku ei mikään oo aukikaan, hehe. Seki on välillä jotenki rentouttavaa. Ei tosin kuitenkaan sillon edellisenä päivänä, ku kaikki ruokakaupat on ihan tukos koko päivän ja jengi luulee kuolevansa nälkään yhen pyhäpäivän aikana..

Mun Melissa-sisko tuli eilen stadista tänne meille Jyväskylään pääsiäiseks ja lähtee vasta maanantaina takas himaan. Tänään meil on vaan ihan rauhallinen sushi-ilta, koska huomenna mä meen viel duuniin, mut sit illal vois kyl käydä vähän jossain, khihi. Täl hetkel meil porisee keittiös linssikeitto huomiseks evääks ja ku nyt kerran ruoasta aloin puhuu, ni oumaigaad mä oon löytäny maailman parhaan terveellisen herkun!! Se tehään banaaneista ja ajattelin tulla jakaa sen teillekki täs ihan lähiaikoina. Ahh, mä en kestä miten hyvää se on.





Kuvat on täl kertaa otettu meiän ullakolla, koska just ku oltiin Annin kaa eilen lähös ulos, ni siel alko sataa jotain valkosta kakkaa isoina klöntteinä. Ei ihan hirveesti kiinnostanu lähtee sinne sisävaatteis seisoo, joten päätettiin mennä sen sijaan meiän talon yläkertaan koklaa, jos siel sais jotain aikaseks. Ja mun mielestä noista tuli kyl aika kivoi! Vai mitä ootte mieltä? Ja mites toi geisha-look? xD Must mä näytän jotenki vähän oudolta, ku on niin vaalee iho, punaset huulet ja varsinki normaalii vaaleempi silmämeikki.. Vaik geishat ei oo Kiinaa nähnykkää ja ihan kivaa vaihteluu toi on samoihin sotamaalauksiin, ni nyt on kyl taas aika kinkkimeininki, haha.. Mun naamal on välil taipumusta sellaseen, varsinki sellasina päivinä ku väsyttää ja silmät on turvoksissa. Mut joo, tästä on varmaan hyvä siirtyy pääsiäismuniin ja -pupuihin eli ihkuu pääsiäistä!!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Nää kuvat on tosi onnistuneita ja kivoja! Mistä toi ihana takki on? :-)

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos!! tilasin sen joskus syksyllä Sheinsidelta. se on must hauska, ku siinä ei oo vuorikangasta, ni voi käyttää sisällä tai ulkona!

      Poista
  2. vauu mitä kuvia :)<3 todella onnistuneita! ja niin kiva tuo kuvauspaikkakin :) haluan sun hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) oli kyl kiva kuvailla välillä vähän erilaisessa mestassa! jos kokeilisit elää mun hiusten kaa, ni et ehkä haluis enää, haha :D

      Poista