Hair X - kampaamovinkki helsinkiläisille


Olipas ihanaa päästä taas pitkästä aikaa uusimaan kiharat Hair X:n Maaritin hellään huomaan. Edellisestä kerrasta oliki vierähtäny jo ihan liian kauan eikä mun tukka jaksanu enää haperoisen latvan takii kihartuu juuri yhtään. Toivoin täl kertaa Maaritilta vähän pienempää ja muhkeempaa kiharaa. Latvasta halusin tasasen ja annoin jopa luvan leikata kaikki huonot pois :D Mitään värii mun hiuksiin ei laitettu vaan eka leikattiin ja sit tehtiin rentoo kiharaa isojen patukoiden ja kiinnitysaineen avulla. Lopputuloksesta tuli taas kerran just sellanen ku halusin enkä vois olla tyytyväisempi!!


Hair X löytyy Kumpulasta Intiankatu 25:sta ja ajan voi varaa numerosta 050 555 7381. Ihan vaan bonarivinkkinä viel sellanen, et kantsii kysellä erityisesti perjantaiaikoja, koska sillon tarjolla saattaa olla kahvin ja teen lisäks muutaki virkistävää suunkostuketta, khihi. Hair X:stä saa muuten 10% opiskelija-alennuksenki korttii vilauttamalla. Ja mitä mä sain vinkkaamisesta? En yhtään mitään muuta ku tilaisuuden hehkuttaa mun vakkarikampaajaa ja toivottavasti läjän hyvätukkasii lukijoita!


-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Ihana sinä ja tukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, tukka on kyl mustaki aika ihana :)

      Poista
  2. Mä en lukenu otsikkoo ollenkaan ja aloin sormet syyhyten googlettelemaan että missä ihmeessä jyväskylässä on Kumpula tai Intiankatu :D Luottokampaajaa vailla siis edelleen ollaan! Pirteet kikkurat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, voi ei! sunki täytyy matkustaa Helsinkiin Hair X:lle kampailtavaks niin ku mäki aina teen :D kiitos!

      Poista
  3. Oi että niin upeet hiukset!! Ja asu myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) mua vielki vähän ihmetyttää, miten siel teiän koulussa on väitetty, et pitkään tukkaan ei sais laittaa kiharaa.. :DD

      Poista