black trench

Mua väsyttääääää. Näita kuvia otettaessa ei väsyttäny. Mun kaveri Jenni tuli eilen Porvoosta meille Jyväskylään viikonlopuks, ni päätettiin eilinen ilta ottaa vaan ihan iisisti meillä, et päästään viel aamul treenailee. Käytiin meiän koulun maailman surkeimmalla salilla, koska siel salil, mis mä käyn ei ollu tänään henkilökuntaa eli ei ketään, kelle Jenni olis voinu maksaa mitään kertakäyntejään. Tänään oli viel jalkapäivä, ni ei ihan hirveen sujuvasti lähteny meiän treenit käyntiin siel salilla, ku siel ei ollu oikeen mitään, mitä oon tottunu tekee ja muutenki outoo olla jollain vieraalla salilla. Sen verran hyvin kuitenki meni, et nyt oon ihan poikki ku syötiinki äsken. Mulle aamutreenit on usein sellaset, et ku muita ne piristää ja antaa energiaa, ni mun kohdalla se menee ihan päinvastoin. Oon sen jälkeen yleensä loppupäivän tai ainaki muutaman tunnin sen jälkeen ihan veto pois. En tiiä onks energiat niin alhaalla vai mistä se johtuu. Meki kuitenki aamulla vedettiin puurot ja äsken kasvispullat perunamuussin ja jogurttikastikkeen kaa. Kumma juttu.



takki Bik Bok - farkut Weekday - huivi Bik Bok - laukku 2nd hand - kengät Pull&Bear



Seuraavaks vuorossa olis suihku. Ajateltiin, et jos tos myöhemmin löydettäis joku aurinkoinen terassi, ni olis ihanaa käydä jossain teellä vähän nauttimas noista huimista 10 asteen lämpötiloista. Illemalla suunnitelmissa olis ainaki käydä vähän mun kaverin Juulian uuden tankotanssivaatemalliston (huh miten pitkä sana) lanseerausbileissä Shaker-drinkkibaarissa ja sit ehkä jatkaa illanviettoo Jennin ja Eevan kaa jossain muualla.

Nauttikaa aresta, puss!!

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Ihan tosikiva asu ja tosikivoja nämä kuvat!:) Sun hiukset on ihanat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos paljon! se on hassuu, miten välil ku itestä tuntuu, et vaik hiukset ei olis yhtään hyvin, ni just sillon joku tulee kehuu niitä haha :D

      Poista