the most inspirational instagramers

 Vaihteeks vähän erilaista postausta tänään. Keräsin yhteen mun mielestä inspiroivimmat ulkomaalaiset instagram-tilit. Olis kivaa, jos vaik tätä kautta joku teistäki löytäis uusii seurattavii ja lisäinspistä kevätasuihin. Valitsin just nää Instagramtyypit kiinnostavien tyylien takii, en niinkään niiden kauneimmin aseteltujen kukka- ja krääsäkasojen perusteella. Jotka kyl on mun mielestä kivoja kans, hihi. Instagram on nykyään mun listalla ykkösmesta uusien ideoiden keräilyyn ja sieltä mä paniikkiaamuina selainen inspistä, ku en taas keksi mitään kivoi yhdistelmii mun vaatevalikoimista.... Plus et oon Instagramin kautta löytäny tosi hyvii blogeiki, niin ku vaik joidenki noiden alla olevien. Mut nyt asiaan.

 Niin söpö. Siis miten joku voi edes olla noin söpö? Ihana pastellitukka ja pastelliasut. Saa yksinkertasen näyttää mielenkiintoselta pienillä jutuilla. Blogi täällä.

Ei yhtään asuu tai vaatetta, josta en tykkäis.

Onnistuu yhdistelee erilaisii kuosei, matskui ja värei niin, et lopulta kaikki näyttää hyvältä. Jotenki tosi hauska ja siks ihan yks mun lemppareista.

Tietty ruotsalainen, blondi ja smokin' hot. Rentoi perusasui, mut ei koskaan must tylsii.

Just sellasii vaatteita ja yhdistelmii, mitä voisin itekki käyttää.

Yks mun ihan ultimate favourite. Aussi-ilmaston (ja krhmm, ehkä vähän etnisen taustan) siunaamana ainainen rusketus eikä pelkoo jäätymisestä nilkat paljaana, reikäsissä farkuissa ja napapaidoissa. Blogi täällä.

Niin söpö ja pieni, et meinaa välillä hukkuu omiin kaapuihinsa. Ihanan yksinkertanen, mut erilainen. Blogi täällä.

Ehkä vähän ghetto, mut sellanenhan tunnetusti toimii muhun. Kaikissa asuissa on joku juttu, mikä tekee niistä kiinnostavii, niin ku vaik siistit kengät tai lasit. Blogi täällä.

Note to self: Älä syö läppäri sylissä aamupalaa toisella kädellä ja kirjota toisella, jos et haluu että paistetut munat ja avokadot läsähtää vähän välii näppiksille ja liiskaantuu näppäimistön väliin.

Löytyyks teiän seurattavista kenties samoi tyyppei tai bongasitteko tästä ehkä uusii lemppareita? Ens kerral jatketaan samalla linjalla, mut rankkauksen kohteena suomalaiset.

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Oh my, iski niin paha girl crush tohon viimeseen :''D<3 Toimii muhun myös siis kaikki vähän ghetto! Tuo sun ultimate favourite on kans aivan maaginen :D Muutkin tietty, mutta viimeseen ihastuin ja tuo toinen on vaan niin upea joka tavalla ja silleen täydellisesti erikoinen! KIITOS tästä postauksesta! :D Niin paljon inspistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiii i, ihanii kaikki!! nyt vaan venaillaan, et saat kunnon puhelimen takas ja pääset seurailee, hahahahhah :D siihen asti voit ainaki lukee hottis Rachelin ja Lian blogei ;)

      Poista
  2. Ää nää kaikki päätyy kyl mun seurauslistalle, selvää siis että uusia bongauksia kaikki! Tämmöset postaukset on niin buenoita, koska mä en ikinä jaksa itse etsiä mitään uutta seurattavaa :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaaa, ihanaa jos löysit uutta seurattavaa ja ehkä luettavaaki! :) mä oon aina ihan fiilareis jos löydän jonku hyvän Instagramin, mut se munki ettiminen on aika kausittaista :D

      Poista
  3. Ooo löytyipä paljon niin kiinnostavia uusia seurattavia :)<3 kiitos tästä!! :)<3

    VastaaPoista