straight outta bed


Mä olisin voinu käyttää tän päivän kouluhommiin, mut sen sijaan oo tehny kaikkee ihan muuta. Tätä ei moni uskois, mut muhun iski aamulla niin hirvee siivousvimma, et meinasin oikeesti nääntyy nälkään :D Sen jälkeen oliki ihan pakko tehä tollanen jättiaamis. Jos mun ikinä, koskaan tekee mieli siivoo, ni se on sit yleensä aamusin, ku ajatukset ei oo viel ehtiny harhailla mihinkään kivempaan. Sain jopa järkättyy mun sukkalaatikon. Pikkareihin asti en ihan päässy ennen ku mun yhtäkkinen innostus laantu, haha. Mut pikkareista puheenollen.. Noi Sloggin bokserit on oikeesti maailman parhaat yöshortsit :D Toi kuvassa näkyvä on muutenki ihan ehdottomasti mun lemppari yöasu! Mä pukeudun öisin(ki) aina mahdollisimman pieniin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska mua alkaa heti ahdistaa, jos tunnen mun alla kasan kangasta rutussa. Ei oo yhtään kiva yrittää nukkuu, jos joka kerta ku vähänki liikahtaa joutuu kiskoo paidanhelmaa tai lahjetta alaspäin koska ne nousee tai muuten vaan oikoo niitä, ku ne kiertyy alle.


Selailin täs aamul blogei ja taas sieltä jostain tuli vastaan kesäkuntoon pääseminen.. Se on ärsyttävä aihe, koska aina alkaa itestäki tuntuu, et olis jotain muokattavaa. Mulle se on muutenki ihan ympärivuotinen kunto, joten mua kiinnostaa vähintäänki yhtä paljon, miltä näytän yksin kotona ku kävelen peilin ohi, ku se miltä näytän kesällä rannalla. Ja tietty mäki aina ajoittain mietin, et mitä kaikkee voisin tehä, et olisin joskus täysin tyytyväinen itteeni.. Pitäiskö treenaa enemmän vai muuttaa ruokavalioo, haluisinko lisää lihasta vai jopa laihduttaa vai mitä sitä tekis? Ainahan sitä vois lisää treenii ja olishan sitä lihastaki kiva saada, mut en mä varmaan silti ikinä näyttäis biksuis täysin siltä ku haluisin. Kaikkee ei voi saada samaan aikaan. Toisaalta olis kiva vähentää rasvaa tietyistä kohdista niin ku vaik reisistä, pyllystä ja mahasta, mut sit taas en mä haluu et mun tissit katoo ihan olemattomiin ja pylly pienenee :D Olis kiva olla sellanen megakiintee, mut sit toisaalta en mä haluu pudottaa painoo enkä luopuu herkuista, haha. Elämä on täynnä valintoi xD


Ja jos nyt ihan rehellisii ollaan, ni oon onneks aika tyytyväinen itteeni tällasena. Enkä siks aio tehä kesäkunnolle tai millekkään muullekkaan kunnolle oikeestaan yhtään enempää, ku nyt teen :D Herkkuja vois tosin vähentää, koska mul on täs meneillään edelleen joku ihan liian pitkään jatkunu herkkukausi, mut senki teen ihan ennaltaehkäsevistä syistä enkä siks et haluisin nyt jotenki laihtuu. Mä oikeestaan vähän jopa pelkään jopa painon putoomista :D Joskus muutama vuos sit mul oli kauheita vatsaongelmii enkä sen takii pystyny syömään, vaik halusin ja painoin varmaan alle 50 kiloo. Laihat reidet ja pieni pylly ei oo yhtään mun juttu, mut ei oo kyl iso maha ja isot tissitkään. Sopivasti lihasta ja sopivasti läskii siinä päällä sopii mulle. Siks taidan ihan pysytellä täs olotilassani ja lopettaa nää tyhmät pohdinnat tähän :D

-Mikaela

12 kommenttia:

  1. heh! niin samoi ajatuksii kuin mullakin :) oikeestaan allekirjoitan jokaisen sun kirjoittaman lauseen omasta painosta, kunnosta yms. mistä nyt tuossa postauksessa puhuitkin :)

    http://kahvikuppikadessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, et kaikki muutkaan ei jaksa tavotella täydellisyyttä, hihi :) elämä on paljon kivempaa, ku ottaa vähän rennommin noidenki asioiden suhteen :D

      Poista
  2. Eikä niin samat ajatuksen mun päässä! Ihan kun oisin kirjoittanut noi kaikki itse :----D Oon tyytyväinen itseeni just tälläsenä kun oon, mut sit aina miettii et mitä jos ois vaikka timmimpi vatsa ja kapeemmat reidet....? Mullakun aina kaikki ylimääränen menee alavastaan ja reisiin. Mä en kyl millään jaksais alkaa millekkään dietille, et ainut mitä voisin muuttaa ois että lisätään liikuntaa. Se oiskin aika helppo koska nykyinen määrä on 0 :'----D Ja sä näytät oikein hyvälle ja timmille! (muotoja musta pitää aina olla)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, no kiitos paljon :) ja sun pitääki olla tyytyväinen! oon nähny biksukuvii.. ;DD liikuntaa on kiva harrastaa ihan vaan koska se on hauskaa, mut kyl ne ulkoiset vaikutukset siihen mun henkiseen hyvinvointiinki vaikuttaa, haha :D

      Poista
  3. siis huhhuh sä näytät upeelta! mut tunnistan itestäni ihan samaa..... on aika sairasta miettii, et esim viime kesänä mun paino tippu ihan huomaamatta ja tahattomasti muutaman kilon jatkuvan vedenjuonnin + lenkkeilyn ansiosta ja olin omalla mittarilla tosi tiukas kunnos, mut silti mietin sillonki et vitsi ku on paksut reidet ja löllöt jenkkikset.. ihan hulluu! ei pitäs liikaa tuijotella omaa peilikuvaa tai alkaa vääristyy hui. anyway pointti, näytät hyvältä ja vois olla armollisempi itelleen :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos! aina on parannettavaa niin ku tos jo valittelin, mut en jaksa liikaa stressaa :D on se jotenki sairasta joo, miten mikään ei ikinä muka riitä.. toisaalta se on hyvä ja elämäs täytyyki olla jotain tavoteltavaa, mut toisaalta pitää kans osata olla tyytyväinen :)

      Poista
  4. Näytät kyllä aivan sairaan hyvältä!! Kuin timmi masu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aamusin näyttää timmimmältä, haha :D mut kiitos hirveesti! :)

      Poista
  5. Mä tääl vaa mässytän karkkii ja ihailen sun kroppaa, ja sit samalla mietin et mikäköhän siinä on ku en voi näyttää samalta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no mä oon syöny täl viikol kokonaisen voisilmäpitkon, puolikkaan keksipaketin, pakastepizzan, suklaapusun, vähän muutaki karkkii, popparii, jätskii ja juonu varmaan litran kokista enkä oo käyny kertaakaan salilla ja kaiken tän on muka oikeuttanu se, et oon ollu kipeenä xDD nii, et ei ne sun sunnuntaikarkit ehkä kauheen pahasta oo verrattuna noihin :D mulki tulee välil sellasii fiiliksii, et miks en voi näyttää samalta ku joku muu, mut loppujen lopuks on ihan turhaa ajatella niin :) kukaan ei voi olla muuta ku paras versio itestään!

      Poista
  6. Tipuin just tuolilta ku avasin tän postauksen... ei juma nainen sulla on jumalainen kroppa!!! Ja tääl myös samoi fiiliksii, jos "laihdutan" tai no siis jos paino putoo nii ekana katoo tissit ja sit käyn itteni kans aina kamppailuu et haluisinko olla timmimmäs kunnos eli pienempi joka puolelt ja ilman tissei vai oonko vaa suosiol pullamaha tisseil ja kunnon jaloil :-D Herkut ja pehmeys on voittanu tähän asti, mut eihän sitä tiiä jos joku päivä vähän flippaan ja alanki syttyy sille timmille tissittömälle versioille musta hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitos. tänään kyl just otettiin jotain urheiluvaatekuvii ja ku äsken niitä kattelin, ni tuli vaan sellanen fiilis, että yökk :DD se ei näytä ihan samalta kirkkaassa päivänvalossa, ku ei yhtään ite nää miltä näyttää xD ehkä mä taidan sittenki siis alottaa sen kuntokuurin, hehe.. mut sitä painoo en hirveesti haluis tosiaan tiputtaa, ku muuten ei oo kesällä enää bikineissä täytettä hahahhh :D

      Poista