mun kaunotar






Siinä mä ja mun Helkaman Kaunotar. Matchataanki niin nätisti. Kävin tänään hakee sen ja hyvin kulkee ainaki toistaseks. Tää on ollu mulle viel vähän sellanen lepopäivä, et ohjelmaan on kuulunu oikeestaan vaan pyörän hakemista ja syömistä. Matkal himaan ostin pyörään lukon ja kävin duunis tyhjentelee mun varausboxii ihan palkkapäivän kunniaks. Ostin sieltä uuden takin, yöshortsit ja topin. Mul on oikeesti joku hamstrausongelma noiden takkien kaa.. Jos omistaa neljä erilaista nahkatakkii ja kolme erilaista farkkutakkii, ni se ei ehkä oo enää ihan normaalii. Hei olen Mikaela ja olen takkiriippuvainen. Mä aina yritän epätoivosesti myydä niitä kirpparilla, mut silti niitä vaan ilmestyy jostain lisää. Toi kuvissa näkyvä takki ei kylläkään oo uus. Sen ostin joskus talven alussa. Siihen ei vaan sovi mikään kaulahuivi. Oon todennu saman vian varmaan kolmasosassa mun takeista, mut silti jatkan sellasten osteluu. Huoh. Totaki vois siis sanoo teddyvuorelliseks kevättakiks, koska ei sitä talvellakaan voinu käyttää..

No, mitäs sanotte pyörästä ja taluttajasta? Ollaaks hyvä match? Kyl mä oikeesti ajoinki sitä tänään :D Harmi ku en oo nii skilli, et pysyisin sil paikallaan ihan polkemattaki (sellanenki kuulemma on mahdollista...) xD Olisin halunnu leikkaa mun pään pois kaikista kuvista, mut kuvaaja-Laura kiels, ni ei sit. Yrittäkää kestää. Mun on ihan just täl sekunnil pakko saada ruokaa eli lähen tästä kauppaan pähkäilee loppuillan menuta. See ya.

 -Mikaela

11 kommenttia:

  1. :DDD Hyvä match ootte! Ja siis en kestä minkä romun oot ostanu XDD Hahahah no mulla on tismalleen yhtä romu, että romu ei siis oo negatiivinen juttu! Tuollaset on paljon symppiksempiä ku sellaset 350-vaihteiset kilpa-maasto neonvihreä-mustat metallipyörät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahhhh eiks olla, mäki oon vähän romu, ni sovitaan hyvin yhteen :DD mustki toi on sata kertaa söpömpi just ku joku kiiltävä maastopyörä!

      Poista
  2. ihana takki! ! ! !! ja cool pyörä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos! haha joo, oikeen panostin mun pyörähankintaan.. ja oon silti fiilareis :D ei ihan yhtä hieno ku sul, mut melkeen xD

      Poista
  3. Ihana pirteet kuvat <3 Takilla kyllä uutta ilmettä asuun kun täällä ei talvella pärjää pelkkien neuleiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos <3 niinpä! isot takkivalikoimat on kyl hyvät siitä, et ei tarvii kylmilläkään ilmoilla näyttää aina samalta, hehe.

      Poista
  4. Voi miten ihanat kuvat ja tunnelma! <3 Sun tyyli on jotain niin ihanaa! NIIN ja toi pyörä! Mulle kans! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas kivasti sanottu, kiitos paljon <3 ja pyörä on kyl söpöli, hahha :D

      Poista
  5. Niiin ihana pyörä!! Ja asu mätsää just kivasti siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitti :) joo, asu on vähän helpompi sovittaa pyörään ku toisinpäin :DD

      Poista
  6. Siisti kaunotar, mulla on samanlainen baaripyöränä. Ihan mahtava!

    VastaaPoista