lemppareita yves rocherilta

Yves Rocherin paketista paljastu viimeks niin kivoi juttui, et halusin esitellä teillekki niistä mun päivittäiseen käyttöön päässeet lempparit. Mul on talvisin aina ihan superärsyttävii kuivuusongelmii ihon kaa, ni hyville kosteuttajille löytyy käyttöö varsinki just tähän aikaan vuodesta! 


Tota vihreessä pumppupullossa olevaa Elixir 7.9 -kasvovoidetta oon käyttäny nyt joka aamu meikkivoiteen seassa. Ilman minkäänlaista päivävoidetta en saa meikkivoidetta levittyy yhtään tasasesti ja iho näyttää tosi huonolta ja kökköseltä. Ongelmana on kans, et toisaalta mun naama kiiltääki sit helposti, jos voide on vähänki liian rasvasta. Toi Elixir 7.9 -voide ei onneks oo sellasta aiheuttanu ja meikki levittyy nätisti. Sitä voi käyttää kans ihan sellasenaan tai päivävoiteen päällä heleyttämään kasvoi. Ja niin ku sanoin, onhan se mun iho ollu ihan superkuiva kaikkialta muualtaki eikä noi Seppälän kosmetiikkaosastolta saadut laadukkaat voiteet oo kumma kyllä hirveesti auttanu, hehe.. Varsinki sääret mulla kuivuu niin pahasti, et välillä ihan kirvelee ja jalat näyttää sellasilta korpuilta :D Oon nyt lähiaikoina laittanu tota kuvassa oikeella näkyvää vartalovoidetta aina suihkun ja varsinki sheivaamisen jälkeen, ni eipä oo kirvelly enää. Oon todennu sen oikeesti tosi kosteuttavaks ja se jopa tuoksuu ihanalta. Huulirasvaki olis just tullu tarpeeseen, koska hyvä pääs loppuu ja jäljelle jäi sellaset suurimmaks osaks vettä sisältävät kamaluudet. Enpä tienny, et toi olis pahimmasta päästä. Tohon kyseiseen on kaiken lisäks käytetty 99% luonnollista alkuperää olevii ainesosii, mut joku siinä nyt on menny pieleen.. Aluks olin siis kirjottamassa, et mä en vaan oikeen tykkää sen mausta, mut kestän sitä, koska se on muuten tosi hyvää, mutta oikeesti se on tuhoisinta, mitä oon ikinä huuliini laittanu :D Se kyl helpottaa kuivuttaa nopeesti, ku sitä laittaa, mut pidemmn päälle tekee huulista ihan rutikuivat. Mun huulet siis kuivu kasaan silleen, et niitä kiristi ihan koko ajan ja lähti vaan isoi palasii kuivaa ihoo. Onneks tajusin vaihtaa huulirasvaa ja parin kuorinnan jälkeen helpotti. Plussaa noi kaikki tuotteet saa kuitenki viel siitä, et kaikissa on huomioitu ympäristöasiat jotenki. Osa on mukana Plant for the Planet -kamppiksessa, tuubeissa on käytetty mahdollisimman vähän pakkausmateriaalei ja edes osa ainesosista on luonnonmukasilta viljelmiltä. Aina voi parantaa, mut onhan tos hyvä alku jo :)

Pssst.. Viel tän päivän Yves Rocherilta saa koodilla SHOP5YR alennusta 5 euroo yli 25 euron ostoksista ja postikulut on ilmaset viel ens kuunki!

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti