lähtötilanne ja tasan pari kuukautta armonaikaa



Ekaa kertaa ku näin nää kuvat, meinas oikeesti itku tulla ja joku yhtäkkinen itseinho valtas mut. Ajattelin, et kaikki treenaaminen on ollu turhaa, en oo saanu mitään aikaan ja näytän löllöltä eikä missään oo yhtäkään lihasta enkä ikinä kehtaa näyttää näitä kellekkään :D Jotenki ku ihmeen kaupalla se paska fiilis katos, mitä enemmän mä näitä kuvii muokatessa tuijottelin ja varsinki sellasten kuvien kohdalla, mis ei näkyny naamaa :D Miks ilman naamaa oli parempi? Sitä on vaikee sanoo, mut luulen, et ku jouduin kuvatessa keskittyy ilmeisiinki, ni asennot oli tyhmii, haha. Voitte vaan kuvitella, kuinka urpolta tuntuu jännitellä rusinaa tos käsivarres ja miettii samal, mihinhän sitä kattois ja miten päin olis samaan aikaan ku toinen räpsii kuvii :DD Ja ehkä noilla matalavyötäröisillä treenihousuillaki saatto olla osuutensa, ku oon tottunu pitää alavatsan ja jenkkikset visusti piilossa oikeestaan kaikissa housuissa :D



 Tiiän, et just vähän aikaa sit kerroin, et oon ihan tyytyväinen itteeni tällasena, mut yhtäkkii mulle vaan tuli palo (tulipalo, hehheh), et pystyn parempaanki. Ei nää kuvat musta enää pahalta näytä ja on mul edelleen erittäin terve itsetunto, mut ihan vaik jo kokeilumielessäki olis kiva nähä, mitä voin saada aikaan. Esimerkiks edes ihan ihan vähän lisää lihasta käsiin, selkään, vatsaan ja jalkoihin. Mun jalat erityisesti on aina ollu vähän sellaset chubbyt, niin ku lapsenpyöreet eikä niistä varmaan ikinä sellasii solakoita tuukkaan. Ja siks varsinki niiden kohdalla usein tuntuu, et ei mikään näy vaik mitä tekisin. Ehkä treenii ja lihasta lisäämällä niihinki vois viel joskus saada vähän enemmän jotain muotoo. Täl hetkel tilanne tosiaan on se, et mä en todellakaan oo mitenkään lihaksikas, koska ensinnäkään en haluu olla ja oon lähinnä treenannu hyvän fiiliksen, kunnon ylläpitämisen ja edes omalla mittapuulla vähän timmin kropan takii. Tietty siinä sivussa oon halunnu jotain lihastaki sieltä salilta mukaan; pylly saanu vähän parempaa muotoo, samoin ku vatsa, reidet on vahvemmat, käsissä on edes herneet ja ehkä jossain muuallaki jotain. Ja kyl mä sen tiedän, et en mä ilman treeniä todellakaan näyttäis siltä, ku tällä hetkellä näytän. Toisaalta se riittää mulle, mut haluun silti nähä onnistuisinko muuttaa jotain.



Läskeistäni mä en kuitenkaan haluis edelleenkään luopuu ollenkaan :D Eka järkytyin ku näin nää kuvat ja ajattelin, et tolle mahalle ja kyljille on pakko tehä jotain. Aika nopsaa kuitenki tajusin, et vaik tekisin mitä ni mun mahassa tulee aina olee tollanen ihmeellinen kuoppa navan korkeudella eikä siitä siks koskaan voi tulla ihan litteetä. Sen lisäks mul on aika ulkonevat kylkiluut, jotka kivasti törröttelee tossa urheilurintsikoiden alla, mut niillekkään ei oikeestaan oo mitään tehtävissä. Jenkkiksistä tosiaan löytyy myös jonku verran ihan sitä puhdasta läskii, mut annetaan niidenki olla, koska jos ne nyt siitä lähtis, ni niin lähtis mun kropasta muotoki enkä haluu sellasta tasapaksuu miehen mahaa. Lisäks oon erittäin sinut mun pakaralihasten ja rintalihasten päältä löytyvästä rasvasta, jota en myöskään haluu menettää :D Läski täten pysyköön ja kesällä vaan tummukoon vähän siedettävämmäks katella. Noi mageet painaumat jaloissa tosin sais lähtee, hehe.





Ja mikä näiden kuvien tarkotus on? Ensinnäki aion lopettaa (tai oikeestaan lopetin jo) ylimääräsen herkuttelun. En ulkonäkösyistä vaan, koska se on nyt lähiaikoina menny mulla vähän överiks eikä pidemmän päälle oo hyväks terveydellekään. Sen lisäks tavotteena olis saada edes vähän lisää muotoo käsiin, jalkoihin ja pyllyyn eikä mua haittais, jos mahassaki näkyis pientä muutosta. Tavoteaika on tasan kaks kuukautta ja syy, miks mä oon tällasen päätöksen tehny on ihan puhdas uteliaisuus. Me ollaan jo monta kertaa kavereiden kaa pohdittu sitä, et millasii muutoksii joku normaalipainonen, ihan normaalisti elävä vois lyhyessä ajassa pienillä muutoksilla saada aikaan. En nyt sano, et näkyvii muutoksii olis helppo saada aikaan, jos on vähän enemmän massaa mitä muokata, mut on se ainaki helpompaa ku sillon, jos tarkotuksena ei oo vaan lähinnä vähentää sitä rasvan määrää. Tää projekti jännittää mua nyt jo ihan sairaasti ja pelkään totaalista epäonnistumista, mut katotaan näkyykö parin kuukauden päästä yhtään mitään muutosta. Toisaalta oon kans tosi fiilareis. Mul on täs hirveesti kouluhommii menos ja kavereita tulos viettää viikonloppui Jyväskylään, joten voi vähän tehä tiukkaa, mut parhaani yritän. Juhlimisesta en siis selkeestikkään näin kevättä kohti varmaankaan tuu luopuu enkä kehittelee itelleni mitään ihmeempää ruokavalioo. Apuva. Mitä jos tää on ihan floppi ja mun pitäiski alkaa kunnon dieetille, et en näyttäis tasan samalta toukokuun lopussa :D Mut jos näytän samalta, ni sit näytän ja oon silti yhtä tyytyväinen itteeni (ainaki ulkosesti), ku tähänki asti :D (alla yks todiste rusinanpullisteluilmeistä...)




No nyt on ainaki lähtötilanne tullu selväks ihan joka kuvakulmasta :D Näitä muistellaan sit toukokuussa! Kuulostaaks teistä ihan järjettömältä projektilta vai löytyyks muita uteliaita, joita kiinnostais kans nähä, mitä kaks kuukautta vähän tehokkaammalla treenillä ilman herkkui voi saada aikaan?

-Mikaela

11 kommenttia:

  1. super kivat pökät!! ja kiinnostaa kiinnostaaa !! !! ! !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee! kiitos, mustki ne on ihanat!! kesäl aion kyl käyttää niitä ihan perushousuinaki :D

      Poista
  2. Katsoin ensin pelkät kuvat ja sitten aloin lukemaan tekstiäsi. Meinasi leuka tipahtaa lattiaan sun ensimmäisistä sanoista. Onneksi kuitenkin jatkoit kirjoitusta tavalla missä kerrot että itsetuntosi on terve. Sun kropassa ei ole mitää vikaa! Usko pois :) Itsehän sitä aina katsoo itseään kriitisemmin ja puristelee niitä jenkkiksiä jne.. Saat varmasti upeita muutoksia aikaan 2kk, mutta jos et saa niitä niin paljon kuin toivoisit, älä piiskaa siitä itseäsi liikaa. Sulla on sellainen kroppa mistä moni daami unelmoi! Tsemppiä treenailuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, niin ku sanoin, oon tyytyväinen, mut haluun tosiaan vaan testaa mihin pystyn! :) täytyy yrittää pitää mielessä, et jos ei onnistu, ni sille ei sit vaan voi mitään :D kiitos tsempeistä!

      Poista
  3. itsekin katsoin vain kuvat ensin ja reaktio oli että HUH! sitten vilkaisin tekstiä... ihan uskomatonta miten voit nähdä itsesi niin erilailla - olet upeassa ja kadehdittavassa kunnossa! mulla on vähän samantapaista projektia meneillään, mutta lähtötilanne ei todellakaan ole noin kiinteä. tsempit sulle projektiisi, jään seuraamaan ja kannustamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) kiitos paljon, ihanaa ku on tsemppaajii! kaikki ihmiset on aina paljon kriittisempii itelleen, ku muille. välillä munki on vaikee tajuta, miten joku ihminen näkee ittensä niin erilailla ku mä :D tsemii kans sulle, muista et suunta on vaan ylöspäin! :)

      Poista
  4. Mulla on kans tosi ulkonevat kylkiluut ja sen huomas taas niistä mun kuvista :D Outoa, että joillain ei näy kylkiluita tuollasessa sivuprofiilikuvassa kun sulla näkyy ja mulle ehkä jopa vielä enemmän. Mutta ei sitä silleen muut ajattele edes, koska en oo huomannut sun ulkonevia kylkluita XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahh, kiva ettet oo :D en mäkään kyllä sun.. eikä niitä ehkä silleen normaalissa olemisessa nää. ne näyttää vaan ehkä tiettyjen urheilurintsikoiden kaa sellasilta tissinalusmakkaroilta, haha :D mä huomaan itelläni ne lähinnä siinä, ku ne kipeytyy aika pahasti aina ku teen vähänki enemmän vatsalihaksii ja välillä ne jopa naksuu.. se on tosi ärsyttävää, ku kylkiluut on sit vähintäänki yhtä kipeet ku lihakset!

      Poista
    2. Vähän sama täällä.. Mää huomaan ne eniten siinä ku makaan selällään ja ne vähän silleen "törröttää" :D Mää oon jotenkin yliherkkä kaikelle tuollaselle ja välillä mua oikein heikottaa ku osuu käsi siihen :DDD Mua nyt heikottaa ihan jo joku verikoekin :DD

      Poista
  5. Siis nyt on niin, että muhun iski ihan kauhea housukateus! :D Yritin yks päivä TUNNIN googlettaa, että mistä noi vielä sais, mutta ei sitten mistään. :''( (Paitsi ebaysta satasella.) On meinaan hullun hienot housut! Ja ettei menis ihan offaamiseksi, niin musta sulla on oikeen upee kroppa, mutta ymmärrän kyllä myös ton projektinäkökulman. Tsemiä siihen! Ihailen ihmisiä, joilla on noin paljon määrätietosuutta. :D Mulle tulee yleensä sellanen "no ehkä jotan vois tehä" -hetki vast, jos housut ei mahdu jalkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, voi eiiii :( mä ostin noi jo aikoi sit yheltä mun kaverilta, joka oli tilannu ne itelleen, mut sit ne ei ollukkaan sopivat. ja siis mun määrätietosuus on nyt ollu sitä, et oon yrittäny treenaa enemmän ja jättää herkut vähemmälle, mut edelleenki kulutan vähän turhan paljon aikaa viikonloppusin joku siideri tai bisse kädessä :D oon mä nyt sentään siirtyny lightbisseen xDD oikeesti kyl siks ku se maistuu paremmalta..

      Poista