kevään eka päivä







Aurinko lämmitti eilen ihanasti ja tuntu et kevät olis jo alkanu, vaik tänään onki taas satanu taivaan täydeltä kaikkee kakkaa. Höh. Mä heräsin eilen jo joskus kasin aikaan ihan hiessä, koska aurinko paisto suoraan ikkunasta sisään. Nousin istuu, heitin paidan sängylle ja yritin jatkaa unii. Olin ihan fiilareis auringosta, vaik samaan aikaan ärsytti ku oli sen takii niin valosaa, et en pystyny nukkuu viikonlopun inivelkoi pois. Ja ysiltä Anni soittiki jo, et lähetääks kuvaa ni siihen jäi mun unet, haha. Eka olin sitä mieltä, et en ehdi, mut sit en voinu jättää ihanaa ilmaa hyödyntämättä, ni auringosta piristyneenä meikkasin ja valkkasin päälle jopa jotain muuta ku mustaa, valkosta tai harmaata. Ihan selkeesti kyl huomaa kuvista, et paisto aurinko, vaik niissä ei suoraa auringonvaloo näykkään. On jotenki paljon lämpimämmät sävyt ja vähemmän sitä harmaata, mihin ollaan nyt viimeset puol vuotta totuttu.. 

Me muuten hommailtiin tänään aamulla Annin kaa joku neljä tuntii kameran kaa, et luvas olis ehkä vähän erilaista kuvamatskuu ja jopa videoo ;) Mul on täl viikol miljoona koulujuttuu ja tentti, et sen matskun tänne asti saaminen saattaa kestää jonku aikaa, mut yritän kuitenki tulla päivittelee välissä jotain muuta. Viikonlopuks meen Helsinkiin ja voisin ottaa kameranki mukaan, ohhoh. 

Tsemii tohon kurapaskaan, muistelkaa eilistä ja haaveilkaa kesästä!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Voi elämä miten kauniita kuvia ja miten ihastuttava asu <3 tuo takkihan on aivan täydellinen!! Eilen oli kyllä aivan ihanan aurinkoinen ilma <3 tänään taas ei niinkään :(( nyyh!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon <3 mä oon ollu vähän epävarma tosta takista just värin takii, ku vierastan vähän vaaleita värei takeissa, mut ainaki se näyttää ihan freshiltä kaiken harmauden jälkeen :D

      Poista