happy happy joy joy


Tän viikon paras päivä tais olla eilen. Mä sain vihdoin kolmen ja puolen kuukauden jälkeen mun hammasraudat lopullisesti pois! Joo, tiiän et se ei oo pitkä aika verrattuna siihen ku jotku joutuu käyttää niitä vuosii, mut tää oliki vähän erilainen homma. Jos näyttää raudat suussa siltä, ku olis nuuskaa huules tai käyny ottaa botoxii, kuulostaa Repe Sorsalta niin et kaverit kutsuu pullasorsaks (koska on kans ollu pullapuodis duunis), ei voi pussailla (nii ketä muka??) eikä voi toteuttaa rakkainta harrastustaan eli syömistä ne suussa, ni rautakauden kestosta riippumatta sillon on onnenpäivä ku saa ne pois! Ja onhan se ihanaa, ku hampaat on vihdoin sellaset ku on halunnu. Nyt mä harjottelen elää sellanen rautalanka-liimaklöntti mun ylähampaiden takana, mut on se sen arvosta et mun hampaat pysyy ojossa.


Taisin eilen olla ekaa kertaa opiskelijabileissä sit vuoden 2013 Appron ja täytyy kyl sanoo, et olin positiivisesti yllättyny. Oli varmaan seurallaki vaikutusta asiaan, koska meil oli tosi hauskaa! Plus et juomat siel oli niin superhalpoi verrattuna muihin iltoihin, et varmasti meen uudestaan haha. Järjestäjät, keitä ikinä olettekaan, did you hear me, kerranki en dissaa opiskelijabiletoimintaa xD Oon vaan niin tottunu käymään viikonloppusin, et ajatuski torstaina juhlimisesta on tuntunu oudolta ja varsinki koska sillon on yleensä se rajattu määrä baarei mistä valita, jos ei haluu löytää itteensä yksin tanssilattialta. Tostaki johtuen yks haittapuoli opiskelijabileissä nykyään on se, et eilenki musta tuntu et muut innokkaat juhlijat oli jotain just opiskelunsa aloittaneita ja alle kakskybäsii enkä mä enää kuulu kohderyhmään ku oon 23 ja alottanu 2010 :D Meiänki alotusryhmässä koulussa olin varmaan tokaks vanhin ja täl hetkel meiän 12 ihmisen muodin kärjes ollaan varmaan vanhimmat mun kaverin kaa eikä kuitenkaan olla ku sen 23 :D Mut mitäs se haittaa, kuhan henkinen ikä on sama ja sen kasvu mul on tainnu jotenki vähän seisahtuu aikoi sit, haha.

Must oli hauskaa, ku joku ihana tyttö tuli vessas kertoo mulle, et se lukee mun blogii ja must se oli niin söpöö, et jotain hihittelin siinä vaan :D Sellanen mä aina oon jos joku sanoo mulle jotain kivaa, et joko oon hiljaa ja mumisen jotain "aijaa" tai sit kikattelen ja jauhan jotain turhaa, ku mietin, miten osaisin kiittää kohteliaisuudesta oikein :D Toi on kyl yks niistä asioista, mitä mun pitäis kehittää itsessäni, koska se kuuluu kuitenki ihan normaaliin kanssakäymiseen. Miks jotku on niin hyvii ja luontevii siinä?? Seuraavas työhaastattelussa ku kysytään "Mitä sä sanoisit sun heikkouksiks tai missä sun pitäis kehittyy?" ni voinks mä olla silleen "No muuten oon kind of perfect, mut voisin vähän paremmin oppii ottaa kohteliaisuuksii vastaan. Olisko sul jotain, jos vaik harjoteltais?" Tol ois varmaan duunipaikka plakkaris. Haha no ei, eksyin vähän aiheesta. Oikeesti tuli tosi hyvä fiilis siitä, et joku ensinnäki lukee mun juttui ja varsinki siitä, et joku näkee mun blogijutut aitoina eikä sellasina kiiltokuvina mun elämästä. Se on just se mihin pyrin ja ehkä mulle jopa tärkein juttu, et en vahingossakaan haluu antaa itestäni epäaitoo kuvaa tai olla jotain muuta ku oon. Must on ihanaa, et mun ei oo monien muiden tavoin tarvinnu alkaa sensuroimaan mun juttui tai varoo hirveesti kirjoittamasta mitään henkilökohtasii asioita tänne. Siitä kiitos kuuluu oikeestaan teille, koska ainakaan tähän mennessä kukaan mun lukijoista ei oo ollu mitenkään häiriintyny tai puuttunu mun elämän kuvioihin millään muulla ku positiivisella tavalla :D Älkää siis pliide jatkoskaan olko hullui :D Mua vähän jänskätti kirjottaa tätä, koska en haluu laittaa sanoi kenenkään suuhun, mut uskon et alkoholi ei oo hämärtyny mun mielikuvii eikä toi yks tapahtunutta kuvannu lause nyt kovin pieleen voinu mennä, haha.


Mul on joku hassu ongelma, et usein ku oon muokannu koneella kuvat ja laittanu ne bloggeriin, ni yhtäkkii mul ei ookkaan enää mitään sanottavaa vaik aikasemmin oon miettiny kaikkee, mistä haluisin kertoo. Onkohan tää joku yleinen ongelma vai vaan mun oma kompleksi? :D Oon välil miettiny, et kantsisko tehä niin päin et eka kirjottais tekstin ja sit vasta laittais kuvat, mut seki on vähän hankalaa koska jos haluu vaik kertoo niistä kuvista jotain :D Ja yleensä oon kans fiilareis uusista kuvista, et innostun niistä ja ku olis kirjottamisen vuoro, ni pää on ihan tyhjä.. Mun on vaikee käsittää tätäki, mut puhelimeen kirjottaminen on mulle paljon luontevampaa ja juttuu riittää vaik kuinka paljon. Ehkä se johtuu siitäki, et sillon ei yleensä oo kaikkii häiriötekijöitä siinä, et jos kirjoittamisesta ei vaik tuu mitään ni alkaa selailee blogei tai puhelimella instagramii. Tänki postauksen koko teksti on syntyny sängyllä puhelin kädessä. Vähän ku kirjottais pitkää viestii kaverille. Se on vaan mulle jotenki luontevampaa. Tietty välillä, ku on joku aihe mistä haluu kirjottaa, ni kyl siitä on sanottavaa, mut kuulumiset on usein mulle helpompi kertoo puhelinta näppäillen ku koneella :D


Mut eipä muuten tääkään päivä hirveesti eiliselle hävii! Mun ja mun kaverin järkkäämälle Globe Hopen pop upille nimittäin varmistu just liiketila tosi hyvältä paikalta. Nyt ku kaikki kuviot sitä koskien alkaa vähän selkiytyy, ni mun innostus vaan kasvaa! Pidetään siis huhtikuun 16.-18. päivä Globe Hopen pop upii Jyväskylän kauppakeskus Tawastissa ja ideana olis tehä samalla niille vähän markkinatutkimusta. Oon kyl niin super lucky ku saan olla mukana tällasissa projekteissa ja vaik opiskelu onki välil aika rankkaa ja tuntuu, et varsinki tossa muodin suuntautumisessa meiltä vaaditaan tosi paljon, ni en kyl vaihtais! Viimekshän me järkättiin parin kaverin kaa R-collectionille asiakasilta ja muotinäytös, mikä oli lopulta ihan sairaan siisti kokemus, ku päästiin tekee kaikki ihan alusta loppuun ite. Ja täytyy viel sanoo, et on mul onneks maailman paras pomoki, jolle voi vaan soittaa et nyt olis tällanen juttu tulossa, ni se järkkää vuorot niin et kouluhommat hoituu ja kaikil on hyvä mieli.


Mä yritän nyt miettii, et mitähän mä viel tekisin tänään. Illalla olis ainaki yhen kaverin synttäreiden viettämistä, mut siihen nyt olis viel aika kauan aikaa. Kiitos eilisen, en voi ainakaan lähtee salille eikä kouluhommatkaan yhtään nappais. Huomenna ja sunnuntaina on duunii, joten aika iisisti menee tää viikonloppu. Nauttikaa auringosta ja rukoilkaa plusasteiden pikaista paluuta!

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Äää toi takki on ihan överi hieno!♥ Sullon muuten aivan upeet kulmakarvat!

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos kulmakarvakehuista, ne taitaa olla nykyään aika big deal kaikille :D <3 ja takin oon ostanu H&M:n alesta joskus joulun jälkeen :)

      Poista
  2. Ihanii kuvii once again! :)

    Ja mäki bongasin sut eilen! :D Mietin et jos oisit osunu jossai välis vastaan nii oisin just tullu sanoo et jee jee luen sun blogii ja se on kiva. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) no olisit vaan juossu perään, mä en olis varmaan edes huomannu!! :DD mut tuu sit ens kerral, jos bongaat mun jostain! on aina kiva nähä, millaset tyypit mun juttui jaksaa lueskella ja muutenki jutella silleen irl, haha :)

      Poista
  3. Oot niin pirteen näkönen mimmi!! Ihana tyyli ja kaikki xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon! :) aika pirtee mä yleensä oonki, välillä jopa liianki hahahahhh xD

      Poista
  4. hahaha hullu vessakehuja ilmottautuu xD ja tarkotin mitä sanoin, piä yllä tää aito meininki! oot huippu :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahhh, no et sä onneks ollu hullu :DD oli tosi kiva jutella ja tuu ihmees ens kerralki, jos bongaat mut taas jostain :) kiva kuulla välil, mitä mieltä joku on, koska usein tää kirjottelu on aika ykspuolista hommaa.. ja kiitos kehuista, hihi! :)

      Poista
  5. Ihana takki ♥_♥ Voi että mä rakastuin, tahtoo samanlaisen <3 Oot aika tyylikäs mimmi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, no kiitos <3 se on tosiaan h&m:ltä, mut en usko et löytyy mistään enää :(

      Poista