everyday makeup

Nyt mul olis teille jotain ihan uutta ja ennennäkemätöntä. Toivotaan, et myös jää ihan ekaks ja vikaks näkemiseks ainaki toi eka kuva :DD Sanoin kyl Annille, ku kuvattiin, et edes yrittäis näissä ilman meikkii -kuvissa saada musta ihmisen näkösen, mut se vaan vastas, et ennen-kuvissa kuulemma kuuluu näyttää hirveeltä xD Nii että joo... Mä en edes tiiä mikskä tällasta postausta kutsuttais, mut ehkä ideana on vaan näyttää how i do it..

// Liikkeelle lähettiin siis tästä. Vähän on punotusta ja epätasasuutta havaittavissa, mut mitään isompii näppyi ei onneks sattunu tällä kertaa. Alimmaiseks Lumenen Matifying Primerii, koska mun iholla on tapana kiillellä herkästi //

// Siihen päälle Lumene Natural Coden CC-voide, johon sekotan yleensä kosteusvoidetta ja välillä kans ihan vähän Garnierin sekaiholle tarkotettuu BB-voidetta. Tarpeeks kosteuttava, mut ei liian rasvanen kombo mun iholle. Silmänaluset ja näppylät peitän vaan tuplakerroksella CC:tä //
 
// Kaksin käsin vaan. Oon kokeillu sienii ja siveltimii, mut todennu, et käsin levittämällä saan pohjan levittyy tasasimmin ja parhaiten häivytettyy hiusrajaan ja leuan alle. Tärkeintä meikissä on hyvä ja tasanen pohja //

// Puuteri on We Care Iconin ja sitä varten mulla on jättisuti, ni ei tuu turhan paksuu kerrosta. Mun puuterin täytyy olla kevyttä ja kosteuttavaa, koska muuten se kerääntyy iholla meikkivoiteen kaa sellaseks epätasaseks, paksuks ja kökköseks kerrokseks, varsinki t-alueelle //

// Pohjaluomivärinä toimii aurinkopuuteri, koska siinä on vaan just täydellinen sävy. Sen päälle laitan ulkonurkkiin ja kulmaluun alapuolelle tummanruskeeta luomivärii, ja häivytän molemmat värit kulmaluuta kohti. Levityksessä toimii tollanen pikkusivellin ja häivytys hoituu parhaiten ihan sormella, hehe //

// Imarteleva kuva, mut tuleepa ainaki esille, mihin ne kajalit menee :D Mä laitan sitä yleensä vaan yläluomelle ulkonurkkaan ja jatkan viivaa viel silmän oman linjan mukasesti vähän luomen rajan yli ohimoille päin. Tollanen puolikas rajaus sopii mun viirusilmille parhaiten. Tässä mul on käytössä musta kajali, mut oikeestaan viel useemmin tykkään käyttää ruskeeta //

// Halpa, mutta tehokas taivutin toimii. Tuhoisimmat on aina parhaita xD No ei.. Puhdistan taivuttimen aina käytön jälkeen ja yritän vaihtaa kumin mahdollisimman usein, et ripset ei kärsis. Tähän väliin täytyy varmaan myöntää, et kyl mä niitä ripsii viel ripsarinki jälkeen taivuttelen, koska ei ne mulla muuten vaan pysy. Siitä huolimatta on ne silti kaikki nää vuodet (tuntemattomista syistä johtuneita katoaikoja lukuunottamatta) säilyny katkeilemattomina, et siitäs saatte, jotka ootte aina pelotellu mua :D //

// Reilut kerrokset megavuotaville silmille tarkotettuu Lumenen vedenkestävää ripsarii. Kerrosten välissä annan kuivahtaa hetken ja lopuks viel ne vikat taivutukset //
 
// Varsinki väsyneinä ja turvonneina silmäpäivinä laitan sisäluomille valkosta kajalii, koska se kirkastaa kummasti katsetta. Auttaa kans korjaamaan vuotaneiden silmien aiheuttamaa tuhrulookii aika tehokkaasti //

// Kulmat kuntoon H&M:n tummanruskeella kulmakynällä. Yhtä hyvää en oo löytäny mistään ja noiki on aina sieltä loppu. Onneks oon hamstrannu ylimääräsii, hihi //


// Duck face kehiin ja hileetöntä arskaputskuu eli aurinkopuuterii poskipäiden alle. Tää ja poskipunan laittaminen on musta meikkaamisen parhaita kohtii, koska niillä saa aina eniten eloo kasvoille //

// Mun mielestä poskipunaki saa vähän näkyy, joten pinkit ja oranssit on mun lemppareita. Nykyään mul on käytössä sellanen vähän niiden sekotus, jota sudin ihan tohon posken korkeimmalle kohdalle //

// Kulmaluille ja poskiluun ylimpään kohtaan silmien alle levitän kerroksen sellasta hohtovoidetta, mikä kans tuo kivasti lisää eloo naamaan ja kuulautta iholle //

// Lopuks viel huulirasvaa ja aika luonnollisen väristä rusehtavaa huultenrajauskynää huulille //

// Päälle nudee mattahuulipunaa ja huultenrajausten häivytys sormella //

// Jeeee VALMIS! //




Mun mielestä meikkaaminen on kivaa ja tulee heti paljon parempi fiiliski, ku tietää, et on ainaki ulkosesti paras versio itestään. Mun kohdalla toi meikkaaminen on aika kaikki tai ei mitään -juttu. Oon ennenki puhunu tästä, mut pelkällä ripsarilla tai muuten tosi kevyellä silmämeikillä näytän vaan siltä, et jotain olis jääny kesken. Mut sit taas kokonaan ilman meikkii tai pelkällä ohuella kerroksella CC-voidetta viihdyn hyvinki :D Mikä on kyl hyvä, koska aina ei vaan jaksa tai tarvii.. No, pääasia kai on, et tietää mistä tykkää ja kestää katella itteään, meikillä tai ilman :)

Mitäs te tykkäsitte tällasesta vähän erilaisesta postauksesta? Heräskö mielipiteitä, kysymyksii tai toiveita? Kiinnostiko lukee? Nyt vaan kommenttei kehiin!

-Mikaela

24 kommenttia:

  1. Oot muru upee! <3 Ja kiva postaus. Ps. Nyt kommentoin, ku viimeks tuli huutoo :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana, kiitos <3 mä jo kelasin, et mitä huutoo, mut sit muistin sen "mitä sä mulle jotain viestei lähetät, ku olisit kirjottanu sinne missä sitä kysyttiinki!!" hahahahhhh xDD ikävä!

      Poista
  2. Oiii olipa hyvin toteutettu postaus :) tosi kaunis meikki <3 jotenkin näytät niin ihanan eloiselta ja iloiselta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 ja kiva kuulla, et tykkäsit :) osa kunniasta kuuluu kyl kuvaajalle eli Annille!

      Poista
  3. Vitsit oot nätti tyttö, meikillä ja ehottomasti myös ilman! Tekstienki perusteella vaikutat tosi kivalta persoonalta, keep going!:)

    VastaaPoista
  4. Hihi voi, että oot kaunis! :-) Sun blogi hehkuu positiivista energiaa! Ai että tykkään :')

    Ihanaa alkavaa viikkoa! <3
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mitä merkkii ja sävyy toi huultenrajauskynä ja huulipuna on ? täydelliset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki tykkään, käytän niitä oikeestaan joka päivä! huultenrajauskynän oon joskus löytäny sattumalta Seppälästä, joku niiden oma merkki :D sävy on 02 Honey Bun. huulipuna on Kikon ja oon ostanu Barcelonasta ihan niiden liikkeestä. mä aina hamstraan niitä sieltä, ku käyn siel, koska tykkään siitä sävystä niin paljon ja se on ainoo kunnon matta, minkä oon löytäny. niitä saa kyl tilattuu netistäki http://fi.kikocosmetics.eu/make-up/lips/lipsticks/Velvet-Mat---Satin-Lipstick/p-KMMATLIPST10 ja sävy on 600 Nude Beige :)

      Poista
  6. Vitsi oot kyllä tosi kaunis!:) Mikä toi huultenrajauskynä on? ja entä huulipuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, no kiitos paljon :) huultenrajauskynä on tosiaan ihan vaan Seppälästä, sävy Honey Bun ja huulipuna taas Kikolta, sävy Nude Beige. tarkemmat tiedot löytyy tosta ylhäältä, jos haluut vaik niiden sivuilta käydä kattelee :)

      Poista
  7. Kaunis! :) Nätti meikki ja helppo tehdä, tätä voisi testata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo, ei oo vaikee ja varmasti löytyy kaikilta mun käyttämät aika alkeelliset välineetki himasta :D

      Poista
  8. Sulla on niin kauniit ja ilmeikkäät kasvot, ja noi lämpimät sävyt sopii sulle toi hyvin. Mistä toi sun aurinkopuuterisivellin muuten on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huhh, mitä kehuja.. kiitos paljon! aurinkopuuterisiveltimen oon pölliny joskus oikeesti 10 vuotta sit äitin sellasesta jostain meikkipaketista, jonka mukana on tullu vaik mitä krääsää :D ja se on kaiken lisäks sellanen kokoontaitettava matkamalli, et sudin saa putkilon sisään, hhehe!

      Poista
    2. Haha, musta ihmisten pitäis kehua toisiaan enemmän! Damn, oon ettiny jotain edullista ja sopivanmuotosta uutta sivellintä, joten oisin toivonu sellasta "ostin eilen hennesiltä" -vastausta. :''D

      Poista
    3. no niin todellaki pitäis! ja voi eiii, toivottavasti löydät jonku hyvän siveltimen :) mä en varmaan edes osais enää käyttää mitään muuta ku tota ikivanhaa :D

      Poista
  9. Ihana postaus! Kiitos vinkeistä :) Tuo huulipunan sävy on täydellinen!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva, jos tykkäsit, kiitos!! :) se on kyl mustaki ihana, harmi ku niitä ei saa Suomesta :(

      Poista
  10. Ihana meikki :) ensimmäistä kertaa eksyin blogiisi, onneks! itellä yleensä meikit yhtä silmppeleitä kuin tässäki, eli on mun makuun :) laitatko ton lumenen natural code cc voiteen alle siis kosteusvoidetta? vai kosteuttaako se yksinään riittävästi? ite käytän sitä normi lumenen cctä ja sen alle mun ainaki täytyy laittaa kostutus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hirveesti :) toi Natural Coden CC on must kosteuttavampaa, ku se Lumenen normaali CC, joka ainaki mun kokemuksen mukaan jämähtää ihoon samantien eikä sitä ehdi edes kunnolla levittää. välillä laitan ton alle viel kosteusvoidetta, mut yleensä sekotan sitä siihen. ei mun iho välttämättä sitä kaipais, mut tulee vaan ohuempi ja luonnollisempi lopputulos. mun mielestä toi on joka tapauksessa parempi ku se Lumenen CC :)

      Poista