everyday makeup video

Videon kuvaaminen ja kasaaminen on Annin käsialaa. Se halus vähän harjotusta videoiden kaa ja päätti aina normikuvien välissä kuvailla pikkupätkii videoo mun puuhasteluista. En tiiä pitäiskö tässä tota katellessa nauraa vai itkee, mut sen saa päättää jokainen ihan ite :D Ehkä en oo vaan tottunu kattelee lähikuvii mun meikkausilmeistä, ahhah. Kiitos kuitenki Annille, puss.


Mä en kestä tota videon loppuu, oon niin läppä xDD Mut hyvää duunii Anni! Vai mitä?? Ja vähän vähemmän poseiluu Mikaela. Mut jos nyt ihan rehellisii ollaan, ni en tienny et niitä poseklippei tulee joku sata peräkkäin vaan tein vaan mitä käskettiin :D Mä en saa ehkä ikinä anteeks, jos en sano tätä eli muistakaa laittaa se HD.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. HAHAHAHA eikä :DDDD Olin just laittamassa sulle viestiä, et kirjota, että laittakaa HD!!!! Ja sit luin ton loppuun XDDD U know me girl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xDD kyl mä kuule tiiän, et nää HD-jutut on sulle hengen asioita hahahahhh!

      Poista