dog days are over

Nää kuvat on otettu ehkä kuukaus sit ku maa oli viel ihan lumessa ja reikäfarkuis meinas jäätyy pystyyn. Sillon oli aina hirvee kiire ulos ottaa kuvii, koska suurimman osan päivästä oli vaan harmaata ja pimeetä. Ihana aurinko ja ihana kevät. Maailman siisteintä on lähtee himasta niin, et on valosaa ja tulla takas silleen, et on valosaa. Ainoo miinuspuoli jatkuvassa valosuudessa on, et ei voi piiloutuu mihinkään :D Siis esimerkiks jos oot itkeny koko päivän, ni kaikki näkee sun turvonneen naaman ja punaset silmät, menitpä mihin vaan. Tai jos haluut käydä salilla iltapäiväsaunassa ja kävelet sieltä punasena ja kiiltävänä himaan, ni kaikki näkee sillonki. Luonnonvalolta ei voi paeta, buhaha.


Mä just muistelin, ku olin ostamas tota takkii ja käytiin duunis keskusteluu siitä, et oonko liian lyhyt siihen. Mä olin vaan silleen ihan sama ja ostin silti. Ja onneks ostin, koska se on ollu ihan superkiva ja käytännöllinen mun mielestä plus, et siinä on untuvaa ni ei oo tullu kylmäkään. Se on helppo yhdistää moniin vaateisiin, siihen käy oikeestaan kaikki mun kaulahuivit ja se näyttää kivalta kiinnikki. Eikä noi kaks vikaa varsinkaan oo takkien kaa mitään itsestäänselvyyksii, niin ku varmaan tiiätte! Mun pointti oli joka tapauksessa se, et mä harvemmin ajattelen et joku olis liian lyhyt tai pitkä johonki vaatteeseen. Eri asia on, jos vaate ei oo sopivan kokonen. Mulle on ihan sama, jos näytän lyhyeltä tai entistä lyhyemmältä, koska ei musta pitkältä näyttäminen oo mikään tavottelemisen arvonen asia. Tietty kaikki haluu korostaa omii hyvii puoliaan ja mun mielestä täysin eri asia onki, jos esimerkiks on tosi levee lantio eikä haluu entisestään korostaa sitä vaatteilla. Mä vaan en koskaan oo nähny pituutta hyvänä tai huonona piirteenä. Joskus joku on kans sanonu, et näytän jostain kuvakulmasta pidemmältä.. Ööö, no jes?? Pituus ei jotenki oo mulle yhtään sama asia, ku esimerkiks se onks laiha vai lihava, koska se ei vaikuta terveyteen tai kasvonpiirteisiin tai välttämättä muotoihinkaan. Sitä paitsi, pieni on söpöö ja lyhyet rockaa. Vois perustaa tän kunniaks viel jonku käpsäpuolueen.



Tänään mä oon ollu vaan koulussa ja viel pitäis lukee tenttiin. Me käytiin Annin kaa tos aikasemmin taas ottaa maailman pikasimmat kuvat, mut sainpa nauttii edes vähän aikaa ihanasta ilmasta, koska loppuilta menee aikalailla varmaan sohvalla tenttimatskun kaa. Ajattelin kyl käydä jumpassa ja pitäis pakatakki, ku lähetään huomenna suoraan tentin jälkeen ajaa viikonlopuks stadiin. Onneks on vapaa viikonloppu ja kivaa ohjelmaa tiedossa!

-Mikaela

2 kommenttia: