casual enough



Siitä asti ku ostin ton takin, oon halunnu yhdistää sen johonki rennompaan asuun. Se on musta niin kiva, et haluisin oppii käyttää sitä ihan sellasena perustakkinaki. Siis silleen, et en aina eka kokeilis miljoonaa eri yhdistelmää, et saan asusta mun tyylisen. Aina on nimittäin vaarana, et näytän liian sellaselta fancylta vaaleessa takissa, tiiättekö? :D Eilen valkkasin sen kavereiks ruskeet maiharit, kuviollisen huivin ja kangaskassin ja must ne näytti aika kivoilta yhessä. Niistä tuli just sellanen rento yhdistelmä, et ehkä vaan yläosaa ja farkkui vaihtamalla siitä voiski tulla yks mun perustakeista. Uppooks teihin?



Mun tekis usein mieli soitella mun kavereille silleen: moi, nähääks viiden minsan päästä? mut musta tuntuu, et jos soitan, ni kaikil on jo menoo eikä ne ehdi. Eikä siinä siis mitään, se on ihan normaalii. Ja vaik se ei oo aina mahdollista, ni haluisin ite olla sellanen, jolla on mahdollisimman usein aikaa kavereille ja jonka luo saa aina tulla. Ehkä mul ei vaan oo mitään elämää.. tai poikaystävää, haha. Harvemmin on sellasta tilannetta, et haluisin mielummin olla yksin kotona ku jonku kaa tai et kukaan mun kaveri vois mitenkään häiritä mun olemista. Tietty kaikki tarvii välillä omaa aikaa, mut mulla sitä on ainaki ihan tarpeeks. Siks must oliki ihanaa, ku mun kaveri Eeva soitti eilen, et voiks se tulla niiden Peikko-koiran kaa teelle ja sit ne vaan tuli. Meiän teehetket kesti varmaan neljä tuntii, koska eka juteltiin pari tuntii ja seuraavat pari valkattiin ja muokattiin näitä kuvii :D Ja se oli ihan Eevan oma idea, haha. Se kans testaili mun takkei ja mä esittelin mun vaatteita ja koklailin eri yhdistelmii. Ihan parasta siis :D



Tänään mul on ollu ihan kokonaan vapaapäivä kaikista hommista tai oikeestaan otin itelleni sellasen, hehe. Sen kunniaks käytiin eka mun kaverin Lauran kaa salaattilounaalla ja sit kierreltiin kauppoi varmaan kolme tuntii, ku ei ollu mitään tärkeempääkään. Meni siinä välissä yhet teet ja donitsitki, mut nyt oon takas kotona parii kymppiä köyhempänä, mut yhtä midihametta, sukkii ja korviksii rikkaampana. Tavotteena oli lähinnä löytää uudet arskat ja musta perusneule. Neuleita ei näkyny missään ja kaikista kivoista aurinkolaseista näky silmät läpi tai ne oli mustii. Mä en tykkää yhtään arskoista, mistä näkyy silmät läpi. Niistä tulee liikaa mieleen jotain 60- ja 70-luku viboi ja se nyt vaan yksinkertasesti näyttää tyhmältä :D Mustat aurinkolasit taas on jotenki liian tummat mulle eikä muutenkaan niin kivan näköset ku ruskeet. On tää elämä vaikeeta.

Mun piti tosiaan julkasta tää postaus jo eilen, mut sit mul taas kesti ja se siirty tälle päivälle. Kuvat on jälleen mun yhen ihanan luottoseuralaisen eli Annin ja sen uuden, myöskin aika ihanan, kameran käsialaa.

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Toi takki on kyl tosi kiva, just sellainen mitä oon etsinyt! :--P Mulla on kans pelkona se että näytän liian fiinille, kun en sellanen oo oikeesti haha! Ja jos joskus pitää pukeutuu fiinisti, vaikka työhaastatteluun tai toimistotöihin, niin mulla ei oo yhtään oma olo niissä kuteissa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) joo, mä oon miettiny ihan samaa :DD onneks oon valinnu alakseni muodin, ni toivottavasti on tulevaisuudessaki aika vapaat kädet pukeutumisen suhteen :D

      Poista
  2. vauuu miten kaunis asukokonaisuus ja ylipäätänsä nää kuvat ovat ihan häkellyttävän kauniita<3 Takin lisäksi kiinnitin erityisesti huomion noihin sun laseihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) mäki tykkään mun arskoista, mut haluisin jo jotku uudet ihanat, mut en meinaa löytää :( nyyh.

      Poista
  3. Oi miten kiva asukokonaisuus! :)

    VastaaPoista