biker niinku monessa mielessä


Edelleen kipeenä, nyyyh. Voisin valittaa siitä vähän lisää, mut oon niin fiilareis mun uusimmasta hankinnasta, et en edes malttais. Tai siis mitäänhän en oo viel hankkinu, koska se mun ja norjalaisten palkkapäivä on tosiaan vast huomenna. Tää mun hankinta on kyl jotain sellasta, mitä ei varmasti ykskään mut tunteva olis ikinä osannu odottaa. Mä aion nimittäin ostaa pyörän. Joo o, polkupyörän. Sellasen jonku vanhan romun. Ainoot kriteerit on, et pitää olla vaihteita ja 26 tuumaset renkaat, koska oon niin käpsä. Tän kaiken opin siis viime viikolla, ku käytiin ostaa mun kämppikselle pyörää jostain mestasta, joka näytti lähinnä pyörien hautausmaalta. Samal mäki pääsin koeajaa pariiki ja se pyörämies siel sano, et meitä ku kattelee, ni näyttää et olis tullu pyöräkouluun xD Siel oli yks ihana (todellisuudessa ihan hirvee kasariromu) valkoliila pikkupyörä, joka olis just hyvä mulle. Ainoo mikä mua huolestuttaa on, et siinä on vaan käsijarrut. Onneks se on sentään pieni, ni mun ei tarvii hyppää siitä alas eikä olla varpaillaan ku pysähdyn :D Eikä tuu pyllyluutkaan kipeiks ku ei tarvii kurotella :D Oon tainnu sanoo tän ennenki, mut toi pyöräily ei tosiaan oo mikään mun vahvuus.. Varsinkaan ohjaaminen xD Tai jarruttaminen taaaai oikeestaan mikään muukaan..


Mut no worries, aion ajaa hitaasti, en todellakaan yhelläkään autotiellä ja oon jopa suunnitellu pottakypärän ostamista, haha. Voisin kans hankkii Bambille siihen sellasen oman korin, sit sen ei tarvis enää ikinä kävellä xD Mä oon vähän sitä mieltä, et mitä rumempi pyörä, ni sitä siistimpi ja ei ainakaan tuu kovin monelle mieleen pöllii :D Vaik kyl mä oikeesti ajattelin ihan lukonki ostaa. Voi ku tulis nyt se kesä!


Näistä kuvista kiitos kuuluu taas Annille! Niitä ei todellakaan oo otettu nyt ku oon ollu koko päivän ilman meikkii jossain leggareissa, vaan ehkä pari viikkoo sit ku arska ihanasti paisteli. Mä harvemmin käytän tollasta punasta huulipunaa, koska tykkään aika vahvasta silmämeikistä enkä haluu näyttää meikkipossulta, haha. En myöskään oo ihan varma kuinka paljon tykkään siitä itelläni, mut ainaki se piristää ihan kivasti muuten väritöntä asuu. En oo pölliny tota takkii Ari Koivuselta, vaik siltä ehkä näyttää, vaan ostanu ihan H&M:ltä. Molemmat paidat ja arskat on Bik Bokista, farkut Weekdaysta, kengät Dinskosta ja laukku Mangosta.


Ja hei, käykää tuolta viime postauksesta postauksesta lukee, ku sinne tuli jo muutamat söpöt tarinat joiltain kivoilta, hihi. Pyysin siis, et teki kertoisitte mulle jotain itestänne, ku tää on muuten aika ykspuolista hommaa ja mä aina vaan selitän mun omii juttui. No, se ehkä kuuluu vähän asiaan, mut silti olis kiva kuulla ketkä mun juttui lukee ja miten teil menee. Nyt hyvii unii

-Mikaela

15 kommenttia:

  1. :DDDDD Nauroin niin paljon sun selityksille :DD MITEN voi olla niin vaikeaa pyöräillä?? XD Mistä kävitte ostaan? Mietin onkohan se sama paikka, josta tuo munkin pyörä on. Ja siis oikeesti kesällä niin ihana vaan pyöräillä! Sit päästään kivoihin kuvauspaikkoihin jeee<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä mäki oon kuule ihmetelly xDD se on vaan jotenki hankalaa tai siis mun kohdalla sanoisin enemmänki huteraa, hahahhh. Laura osti siitä käytettyjen pyörien mestasta Vapaudenkadulta, läheltä yliopistoo ja sieltä mäki ajattelin käydä kattoo :) onks se sunki sieltä?

      jeeee, kesä ja kuvausreissut <3 mut jos kuitenki tehtäis silleen, et mä olisin tarakalla ja sä polkisit, ahahahhhhh :D no ei, voin mäki ehkä pyöräillä. voidaan toteuttaa se meiän viime kesänen suunnitelma ja laittaa kamera jalustalle itselaukasimen kaa xD en kyl enää yhtään muista, mikä idea siinäki oli.

      Poista
    2. Joo sieltä just! :) Oi kesä ja kuvausreissut, mmmmm<3

      Poista
  2. Sulla on ihana tyyli! Tänki asun voisin laittaa täysin itekki päälle. :)

    Picture Me

    VastaaPoista
  3. Mullaki ostoslistalla pyörä! (finally paydaaay) mut en oikein tiiä mist täält saa kunnollisii käytettyi? Bambi korissa kuulostaa liian söpöltä! t.M.Beernes

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bambu on ennenki matkustanu korissa ja se oli ihan supersöpö <3 nautti vaan tuulesta ja lopuks se relas silleen, et uskals makoillakki siel sellasen pyyhkeen päällä :D käy kattoo Pyörätorilta Minna Canthin kadulta tai sit sieltä Uusiotuotteesta Vapaudenkadulta :)

      Poista
  4. Haha, toi Ari Koivunen-takki (:---D) on just siisti! Mäki haluuuuuuuuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä aina vähän kriiseilen sen kaa, ku en haluu näyttää liian hevarilta :DD mut on se mustki kyl kiva! varsinki ku se ei oo ihan niin lyhyen mallinen ku jotku bikerit..

      Poista
  5. Ihanan keväisiä kuvia. Sun blogi on muutenkin täynnä kivoja asua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, kiva kuulla :) jatkuiski nyt vaan se kevät! eikä tulis mitään tyhmää takatalvee...

      Poista
  6. Ihania nää kuvat ja asu kans! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) mustaki toi tausta on just ihana!

      Poista
  7. Ihania kuvia, tuo aurinko tuolla taustalla oioi <3 ja tosi kiva asukokonaisuus :)

    VastaaPoista