basicit ja joni


Täsä mää ja mun kavru Joni mahat pulleina lauantaibrunssin jälkeen pari viikkoo sit. Käytiin mun aamusen kampaaja-ajan jälkeen Melissa-siskon ja Jonin kaa Arabiassa Dylan'sissa syömässä ja siel oli vaik mitä ihanaa. Mun lemppareita oli kaikki erilaiset salaatit ja mangolassi, ahh. Mut koska en taida edelleenkään olla tarpeeks paatunu blogimuija, ni mulle ei yleensä tuu mieleenkään alkaa kesken ruoan ottaa mitään kuvii, joten niitä ei nyt oo, haha. Keskityn vaan siihen olennaiseen eli syömiseen!


Kuvissa näkyy kans mun uus kevättakki, jonka ostin Ruotsista (saa kans ihan tuolta Suomenki Giina Trikoolta), jeejee. Tykkään siitä, ku se on tollanen vähän pidempi perustakki, bomberin yksityiskohdilla. Must noi aurinkolasitketjutki on tänä keväänä jotenki erityisen siisti juttu ja mul oli hirvee valinnanvaikeus, et minkä värisen ostaisin.. Bik Bokis myydään niitä mustina ja ruskeina tekonahkasina versioina ja sit on kans kultasii ja hopeisii ketjui. Lopulta päädyin mustaan, koska se on ehkä käytännöllisin, mut eiks sitä nyt ainaki kahelle erilaiselle olis kesällä käyttöö, hehe.. Mä en oikeen tykkää käyttää kaulakorui, ni mun mielestä noi on aika hauska asuste sen lisäks, et niistä on oikeesti hyötyyki. Ei ainakaakan unohdu arskat raflan pöydälle. Vai mitä siel ollaan mieltä?


Joni ei muuten oikeesti oo ihan noin fashion. Se vaan toimi mun naulakkona, mut halus silti pitää ton mun asetteleman kaulahuivin kuvissaki. On se aika söpöli, eiks vaan?

Nii ja siis mitä ihmettä, me oltiin eilen vähän ulkona ja hävettää kyl myöntää, mut toi kellojen siirtäminen tuli tällä(kin) kertaa ihan puskista! Miten mä oon taas voinu missaa sen näin täysin?? Me ei yhtään tajuttu, mitä tapahtuu ku kesken parhaimman moodin yhtäkkii valot syttyy ja kaikki lähtee menee xD Mut ehkä ihan hyvä.. Olin yöllä superkiitollinen (meinasin jo kirjottaa mega, koska ilmeisesti superitkaan ei enää riitä mulle..) itelleni, koska olin aikasemmin ennakoinu yöllisen/darrasen nälän ja ostanu mozzarellapizzan. Mul on öisin joku tosi outo juttu, et haluun aina ihan välttämättä mennä sänkyyn syömään sitä mun yöpalaa, sillonki ku haen sitä jostain, ja kattoo Netflixistä jotain sarjaa. Yleensä aamusin mul ei oo kuitenkaan mitään hajuu siitä jaksosta, minkä oon kattonu, iPadissa pyörii edelleen joku Netflixin etusivu ja oon nukahtanu murusten keskelle ehkä sekunti syömisen jälkeen xD Mä myös ennakoin aina tilanteen hyvin pesemällä eka naaman ja hampaat ennen syömistä, koska tiiän mitä tulee käymään, mut silti sama homma joka kerta.. :DD

Vaik pizza on mennyttä, ei mul onneks oo huolta ruoasta tänäänkään, koska tein eilen ihan tälleen vaatimattomasti maailman parasta inkivääri-lime kanakeittoo meiän tädin reseptillä. En osaa selittää miks, mut siihen ei koskaan kyllästy ja se on ehkä ainoo sellanen ruoka, mitä tekee aina mieli. Jotenki se vietnamilaisen kalakastikkeen, limen, inkiväärin ja tuoreiden vihannesten yhdistelmä on vaan niin raikas ja koukuttava. Jos ette oo viel kokeillu, ni kokeilaa nyt! Ja jos tulee mieleen jotain ihanii aasialaisvaikutteisii reseptei tai ihan mitä tahansa keittoreseptei, ni niitä otetaan mielellään vastaan nyt ja aina :)

-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Haha, vitsi miten hauskoja kuvia :) Ja tosi kiva toi sun takki! Mä ihastelin sitä kanssa ginalla bomber-himotuksissani, mutta päätin sit kuitenkin etsiä itelleni sellaista lyhkäisempää mallia... Jota ei oo löytyny muuten vieläkään mistään, hittolainen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) oli kyl hauskaa, ku näitä yritettiin ottaakki :D mul on jo lyhyempi, mut ei sitä oikeen viel voi käyttää ku se on niin ohut :( mä näin just Carlingsissa ainaki jotain bombereita ja omani oon ostanu JC:stä, mis on usein senki jälkeen ollu tosi kivoi mallei!

      Poista
    2. Ei vitsi miten hauskoja ja söpöjä kuvia <33 ja heii arvaa tekeekö mieli nyt pitsaa, nouuu :D

      Poista
    3. hihi, kiitos Emilia <3 blogit on petollisii, ku niissä aina joko puhutaan ruoasta tai niissä on jotain ihanii ruokakuvii :DD

      Poista