turtleneck








Miljoona kuvaa musta - ai ku kiva! Mul ei viime päivistä oo oikeestaan kauheesti kerrottavaa, ku oon ollu vaan koulus ja duunis, käyny salil, siivonnu himas ja pessy pyykkii :D Oli kyl jo aikaki taas, haha.

Tänään mä heräsin ihan ahdistuksen vallas, ku olin nähny ihan sellasii terveitä unii, mis olin mun kavereiden kaa jollain saarella sodassa ja sit meihin kaikkiin osuttiin jollain myrkkynuolilla, minkä jälkeen meil kaikil oli vaan pari tuntii elinaikaa. Oikeesti hyi, se oli ihan hirveetä enkä halunnu soittaa edes äitille ennen ku vast ku aika olis ihan lopussa, et en vaan itkis siihen asti. Siitä huolimatta olin tietty ihan rakastunu tän meiän vastapuolen johonki vartijatyyppiin ja mun ainoot toiveet sille oli, et yhelle mun kaverille järkättäis joku mesta, mis se vois skeittaa, koska se tykkää siitä niin paljon xDDD Se kai sai skeittimestansa, mut sit mä heräsin ja ai, miten piristävää olikaan kuunnella parhaalta kaverilta 03.15 jälkeen tulleet ääniviestit.. Siis oikeesti oli, nauroin vaan yksikseni mun sängys, ku ekas viestis se selitti yksin röökikopis kuinka "mun tuleva mies" käveli siitä ohi, mut sit sinne koppiin valitettavasti tuli jengii, ni sen piti lopettaa puhelimelle sanelu :DD Seuraavas viestis se oli matkal himaan kunnes kuulu kiljasu ja sit tuli hiljasta, minkä se selitti kolmannessa viestissä sillä, et oli kaatunu lumihankeen ja sen farkkujen polvien rei'istä meni lahkeisiin lunta, ahahahhahhh. Mut onneks hesepussille ei käyny mitään!

Mul alkaa parin tunnin päästä duuni ja illal lähetään Lauran kaa ulos. Ehkä tänä yönä on sit mun vuoro tehä omat raporttini illan kulusta, khihi.

-Mikaela

21 kommenttia:

  1. Aih asu! <3 Ihana! Ja sää kyllä ihan säteilet! :)

    VastaaPoista
  2. Komppaan Emmaa, sää oikeasti säteilet!!<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. säteilystä en tiiä, mut kiitos hirveesti hihi <3

      Poista
  3. Ai että on onnistuneet kuvat!! Ihana pirteee sie ja makee asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos!! :) onnistuneista kuvista saan kyl taas kiittää mun ihanaa kuvaajaa :D

      Poista
  4. Tosi ihana asu Mikaela! Tykkään tosta sun takista hurjan paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Juulia!! :) toi takki on kyl yks mun lemppareista! sinne saa talvel paljon alle, mut se ei oo liian kuuma kevääl tai syksylkään :)

      Poista
  5. Onpas kiva asu ja tosi nättejä kuvia :)

    VastaaPoista
  6. Vau ootpas upea!! ♥ Ihan mielettömän nättejä kuvia :-) Ja ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuvat on hyvän kuvaajan ansioo hihi, mut kiitos paljon :) <3

      Poista
  7. Oi miten ihana asu! ♥ Näissä kuvissa on jotenkin ihanan rauhallinen tunnelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 se on hauska, miten paljon pelkällä rajauksella ja kuvakulmalla saa aikaan :D just naurettiin kuvii otettaessa, kuinka rähjänen toi paikka oikeesti oli ja koko ajan piti varoo, et pizzerian kyltti ei tuu mukaan kuviin tai joku ihminen näy kuvissa hahahahh :D

      Poista
  8. Oi oi oi miten kivoja kuvia! Asu on simppeli, muttei kuitenkaan tylsä. Mun on pakko löytää Tampereelta kans joku makee porrastausta asukuviin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) rappuset on kyl kuvauspaikkana ihan hauskat ja helppo löytääkki, hehe!

      Poista
  9. Mistä sun kenkät on ?

    VastaaPoista