taas vähän aiheesta, sen vierestä ja todellaki kaukaa siitä





Tattadadaaa, mitä laatukuvii! Olis kiva, ku pääsis joskus ulos valosan aikaan silleen, et olis kamera ja kaveriki mukana.. Siihen asti pitää nyt tyytyy näihin. Onneks uus vuos tarkottaa sitä, et kevättä kohti mennään ja päivät alkaa taas pitenee. Tuntuu, et oonki ollu nyt jossain ihme horrokses viimeset pari kuukautta eikä oo ollu aikaa mihinkään. Jos nyt jonku uudenvuodenlupauksen tähän heittäisin, ni sen et kevään otan rennommin ja nautin elämästä enemmän. Oli mul itseasis joku muuki uudenvuodenlupaus, jonka joku mun eilisistä vieraista heitti ja se oli must sairaan hyvä, mut en muista sitä enää xDD

Eilinen oli muuten ihan super! Melissa, Anna, Joni ja Oliver tuli siis Helsingistä meille ja tääl me sit illal hengailtiin Eeva, Peke ja Heli messis. Käytiin illan aikana kolmessa eri baarissa ja tanssittiin vaan. Oliver sai jopa kirjottaa oman Åke Blomqvist -drinkinsä nimen jonnekki raflan menutaululle. (long story short: Åke opetti kadettikoulus ennen aina tanssei, sit se kuoli ja seuraavana päivänä Oliverin piti kertoo koulus vitsi, ni se kysy mikä on sininen ja kankee ja vastaus oli Åke Blomqvist. Hyi, tuhma Oliver. Anyway, nyt se metskaa ympäri Suomee kaikista baareista parasta Åke Blomqvist -drinkkii, jonka ainoo kriteeri on, et sen pitää olla sininen ja kankee..) Mua kyl ihan vähän salaa naurattaa, vaik ei sais haha. Illan muita kohokohtii oli, ku ajotettiin baarin vaihto silleen, et päästiin näkee vähän rakettejaki ja mun ainoo vuodenvaihteen pusukaveri oli Heli, buhuu. Joojoo Heli, pusukaverissa ei ollu vikaa :D Nyt ei ajatus oikeen kulje, on kulunu tää päivä sängyssä ja samal linjal ajattelin jatkaa. Siihen asti sain rauhassa röhnöttää ilman housui kunnes Oliver puol kolmelta heräs, ni mun oli pakko pukee päälle, blaah. Oon ehtiny tänään vetää jo thaikkuu ja browniesei, mut nälkä on loputon ja nyt pitäis keksii mitä safkaa seuraavaks. Tietty mieluiten silleen, et ei tarvis pahemmin aivoi tai kroppaa rasittaa, haha.

p.s. Selasin äsken Pinterestii ja törmäsin siel ainaki kolmeen ohjeeseen, miten pääsee kainaloläskeistä eroon. Ai siis siitä nahasta?? Mitä helvettii oikeesti??! Mä en kestä enää yhtään mitään kroppahössötystä, et "näin saat vitun ruman kolon sun reisien väliin" (anoreksian) tai "näin treenaat itelles sixpackin" (leveen ja tasapaksun miehen mahan ja lantion pois).. Ja sit mites ne Freddy pantsit? Varsinki, ku jengi käyttää niitä jossain baarissa, huoh.. Oikeesti hei, se on ihan sama ku mä laittaisin bombshell-rintsikat mun paidan päälle tai kirjottaisin mun paitaan, et mul on muuten push upit. Jos mä haluun, et joku kattoo mun pyllyy, ni kyl mä siihen jonku muun keinon keksin, ku rumat housut, mistä kaikki viel tietää, et niiden ainoo tarkotus on huijaa mun pyllyst paremman näkönen :D Vois ihan vaik alottaa sillä, et treenais sitä persettä pari kertaa viikos enemmän ja heittäis ne Freddy pantsit jonnekki roviolle. Okei, nyt lopetan kilettämisen ja meen kattelee omii kainalomakkaroitani ja ei niin push upattuu pyllyyni tonne suihkun puolelle.

Nii joo ja hyvää uutta vuotta kaikille ihanille, hihii!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. http://kideblogi.fi/butimahumannotasandwich/wp-content/uploads/sites/20/2014/07/normivsbottomup.jpg
    See the difference! or not..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahhhh, vaik kuinka haluisin ni en mä vaan nää eroo :D ja siis mikä järki laittaa vertailukuvaan löysät verkkarit? :DD

      Poista