outfits 2014

Kasasin tähän suurimman osan viime vuonna mun päälle eksyneistä kamoista. Huomionarvosta vuoteen 2013 verrattuna on ainaki Conssien, camon ja atsteekkikuosin totaalinen katoominen. Niiden aika taitaa olla ohi, mut oon ilmeisesti ollu ehkä aiempaa varovaisempi muutenki, tai en oikeen osaa selittää, mut ihan ku jotain puuttuis.. Ja jos nyt ihan totta puhutaan, ni mua ehkä jopa vähän kyllästytti katella noita alla näkyvii kuvii, koska en ollu ihan tyytyväinen. Osasta tykkään tosi paljon ja jotku taas jää must vähän laimeiks. Omii lemppareita olis ehkä ainaki 6, 8, 11 ja 13. Tai en mä tiiä, oon huono tällasis valinnois hahhah :D Entäs teistä? Löytyyks lemppareita?

1&2
 3&4
 5&6
 7&8
 9&10

11&12
 13&14
 15&16
 17&18
 19&20
 21&22
 23&24
 25&26
 27&28
29&30

-Mikaela

30 kommenttia:

  1. 1, 6, 14, 21, 25 siinä lempparit, vaikka ihania on kaikki! Mun mielestä sun asuissa on parasta tuo omaperäsyys, mutta kans se, että ne on asuja, joita OIKEESTI käytät ku niin monesti näkee vaan niitä korkkari-minihameyhdistelmiä ja vaikkei niissä ole mitään vikaa niin en osaa ajatella, että joku oikeesti kävis niissä joka päivä koulussa yms :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana Anni <3 oon miettiny monta kertaa, et mulle tulis oikeesti varmaan huono omatunto, jos "huijaisin" silleen, et laittaisin jotku hienot vaatteet vaan kuvii varten tai jotain sellasta, mitä en muuten uskaltais käyttää :D

      Poista
  2. Vauu!!!! :00<33 ihan mielettömiä asuja!!! Vaikea kyllä valita lempparia!! Sulla on ihan sairaan upea tyyli<33

    VastaaPoista
  3. Sun tyylis se kyllä niin osuu ja uppoaa! :) Kiitos inspiraatiosta. <3

    VastaaPoista
  4. Kaikki on sairaan kivoja asuja! Ja tuo sun hymy, se on paras asuste!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 mielummin ilosii kuvii, ku myrtsei muka taiteellisii haha :D

      Poista
  5. Mun lemppareita on 10, 14, 16 ja 18. Rakastan tota farkkutakkii (/farkkutakkeja?)! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pari eri farkkutakkii tuol ainaki taitaa esiintyy :D mustki ne on ihan parhaita!! tulis jo se kevät, ni pääsis käyttää!

      Poista
  6. En osaa valita lempparia kun kaikki on niin upeita! :)

    VastaaPoista
  7. En millään osaa valita lempparia, kaikki on upeita!! ♥

    VastaaPoista
  8. Mistä noi reikäset farkut on kuvassa 16? Ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ostanu ne Monkista joskus pari vuotta sit :)

      Poista
  9. 6, 13 & 23! Jos näistä nyt ylipäätään pystyy mitään valkkaan kun kaikki ihania :')

    VastaaPoista
  10. Kaikki aivan ihanii, niinku aina!! Hei puhuit aikaisemmas postaukses sun hampaiden oikomisesta nyt vielä aikuisiällä, niin voitko kertoo et miten sait ton prosessin alkuun? Mul on vinot etuhampaat ja se oikeesti syö itsetuntoa ku ei voi ees hymyillä kauniisti.. Mut sit taas en tiedä et mihin siitä valittais? Menitkö yksityiselle vai saitko ihan julkisen puolelta apua ja millanen prosessi se on? Onks kallista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) kirjotan hampaiden oikomisesta varmaan erikseen postauksen kuhan toi prosessi saadaan loppuun :) ihan yksityiselle puolelle menin ja mulle käytetään Inman Aligner -oikomista, koska se oli mulle nopein vaihtoehto. mulla on muutaman viikon välein kontrolli ja pidän mun rautoi ehkä noin 2h/vrk (pitäis pitää 16-20h), mut on ne silti toiminu tosi hyvin :) ja onhan se kallista, noin pari tonnii pelkät ylähampaat. julkiselta puolelta ehkä vois saada tavalliset hammasraudat, mut eiköhän seki aika paljon maksais..

      Poista
  11. 13, 15 & 22 on aikas buenoja :)

    VastaaPoista
  12. Pakko kysyy tällänen vähän randomimpi kysymys! :D että miten oot treenannu sun pepun/jalat ! :D ja kuinka kauna siinä on kestäny vai onko sulla aina ollu hyvä peppu ja oot joku ex kilpaurheilija XD ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahhh, no kyl mä viel randomimpiiki kysymyksii keksisin :D ensinnäki mul on varmaan ihan hyvät geenit silleen, et mulla ei oo koskaan ollu mikään minimaalinen alakroppa ja lihasta tulee suht helposti enkä siis todellakaan oo mikään kilpaurheilija koskaan ollukkaan xDD mut ehkä viimesen puolentoista vuoden aikana oon treenannu alakroppaa varmaan 3-4 kertaa viikos lähinnä salilla... ja yritän tehä joka kerta silleen, et seuraavana päivänä sattuu :D tosi tervettä, hhahahhh. sit toisina päivinä kasvattelen pebaa ihan vaan jollain pullalla xD tiivistettynä varmaan vois sanoo, et treenaan niitä tarpeeks usein ja kovaa ja syön järkyttävii määrii ja oon periny isin pyllyn hahahahhhh :D en harrasta oikeestaan mitään aerobista tälleen talvella enkä oo myöskään koskaan painanu näin paljoo, hehe. toivottavasti sait nyt edes jonkulaisen vastauksen sun kysymykseen :)

      Poista
  13. Menin ihan sekaisin jo laskuissa, kun löyty niin monta lempparia! :D Muhun iskee aina revityt farkut, että se on ainakin yks elementti mikä kääntää heti mun pään! Ihania asuja silti jokainen, ja kelpuuttaisin mielelläni itsellekin! Kuvat myös itsessään todella kivoja, oot kaunis! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos kovasti <3 revityt farkut on kyl ehdottomasti munki heikkous :D

      Poista
  14. 15, 20 & 27 <3 oot kyllä super

    VastaaPoista