naamajaiset

Lauantaina oli parin kaverin yhteissynttärit, joita juhlittiin naamiaisasuissa. Mun asu jäi ehkä vähän epäselväks; jotain spaissarin, Sini Sabotagen ja ysärimuijan väliltä se sit lopulta tais olla, haha. Mä en oo ikinä oikeen tykänny pukeutuu mikskään, ni vitutus oli aika huipussaan, ku piti lähtee kohti juhlapaikkaa ja näytin mun mielestä ihan mieheltä xD Tiiättekö sen fiiliksen? Must tuntuu, et mun kavereiden keskuudes se on ainaki aika yleistä, hahhahahh. Varsinki sunnuntaiaamusin.



Kuvasaldo lauantailta jäi aika heikoks. Ensinnäki koska näytin kaljulta mieheltä ja koska ulkona oli niin sairaan kylmä, et varsinkaan Etelä-Suomen lämmöstä karuun Jyväskylään matkustaneet Jenni ja Gillan ei meinannu pysyy housuissaan pakkases, ni kuvaussessio jäi aika lyhyeen. Musta ku pitää ottaa eka se 30 kuvaa, ni ehkä yks onnistuu. Kaikista paras on must kuitenki toi vika, mis Amy Winehouse ja Cat Woman pakenee tonne rappuun, ku pahemmassaki lumimyrkyssä ja mä onnellisena vaan tepastelen peräs ja hymyilen Annille. En myöskään jaksanu raahaa sinne bileisiin kameraa, koska mul oli vaan pieni laukku ja oon edelleen tosi huono ottaa kuvii varsinki sellasis mestois, mis on paljon tuntemattomii ihmisii.


Mä luulen, et mun vinkit miehille aiheutti jonku karmavyöryn, koska meil oli viikonlopun aikana vähän liikaaki aika mielenkiintosii kohtaamisii ton vastakkaisen sukupuolen edustajien kaa.. Mun alkkisystävät tosiaan halus maistella siiderii sekä perjantaina että lauantaina, joten mun oli siis käytännös pakko seuraa mukana. Ja onhan Jyväskyläs kans huomattavasti mageemmat baarit ku Porvoon Amarillo tai se toinen, jonka nimee en muista, ni ymmärtäähän sen :D Joka tapaukses ihan näin niin ku muutaman mainitakseni, ni kovasti oltais esimerkiks haluttu nähä mitä puoliks paidan alle piiloon jäävä tatska kokonaisuudessaan esittää, pohdittiin naispuolisen kaverin kaa, et kokonaan suomalaisella ei voi olla niin isoo pyllyy, ku kuulemma oli ja tietty tultiin avautuu tästä, houkuteltiin jatkoille ison bongin avulla, käytiin suoraan kommentoimas erinäisii ruumiinosii ja ehkä luvatta myös vähän testailtiin niitä eikä uskottu 23-vuotiaiks, koska kuulemma kaikki sen ikäset näyttää kolmekymppisiltä eikä voi enää olla hyväs kunnos......... Et mitäs siihen sanotte? Olisko siel Amarillos kuitenki sit enemmän niitä herrasmiehii? Oon edelleen varma, et toi viikonloppu oli vähän niin ku sellanen "eikä tässä vielä kaikki..", ku kerran menin miehistä valittaa :D

Vaik kohtaamisis ei ollu kehumista, ni hauskaa oli ja seura parasta!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Tykkään näistä kuvista ihan törkeen paljon! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no kiitos :D täytyy kyl sanoo, et ei oo ihan mun lemppareita tosta lookista johtuen xD

      Poista