bear claw



Mul oli eilen niin tylsää yksin himas, et päätin leikkii true muotibloggaajaa ja väänsin tollaset upeet peilikuvat ja kirjotin jopa, mis oon shoppaillu :´D Voisin joku päivä esitellä tääl mun Tuotevalokuvauksen-kurssilla aikaansaamat photariluomukset, ni pääsisitte teki nauttii mun taidoista xD Tajusin muuten just, et amatöörinä unohdin kirjottaa mist mun supererikoiset korvikset on, mut nobody cares anyway haha.. Muiden blogeista must on kyl kiva lukee mistä kaikki on ostettu, koska jos nään jotain siistii, ni sit tiiän mist voin lähtee metskaa, hihi. Pointti oli vaan se, et ketään tuskin kiinnostaa mist just mun rätit on hankittu :DD

Nyt mä lähen Eevan kaa salille ja sit tekee jotain kivaa, jee!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Kiinnostaapa! Niiku kaikki muutki sun jutut! hihi
    -M/Piina

    VastaaPoista