voisin googlaa how not to facebomb your own photos


Täl kertaa yks kuva saa riittää. Kävin äsken ihan kuumana ku selailin noita kuvii ja kamala naama oli pilannu kivan asun, buu. Nyt siis kuvasisältönä tarjolla vaan toi.

Oon tähän mennes viikkoo ehtiny jo neljänä päivänä kouluun, pari kertaa duuniin ja muutamaan otteeseen salille. Ihanaa Noonaa oon nähny kerran ja Eevaa neljä kertaa. Okei kolme kertaa salil, mut oli Eevalla tiistaina synttäritki, mitä juhlittii sen tekemäl lasagnel ja meiän kotitekosil peanut butter cupseil (joiden ohjetta voisin jossain vaihees yrittää saada tännekki). Loppuviikon suunnitelmissa olis pitkästä aikaa vapaa viikonloppu, jonka piti sisältää kaikkee hauskaa, mistä oli tosi hyvä fiilis, mut suunnitelmat vähän muuttuki. Nyt se sisältää ainaki treenii, tiskaamista, stand upii viidentenä pyöränä ja sunnuntaibrunssii eikä todennäkösesti alkoholii, haha. Nyt yritän kuitenki alottaa tän päivän vähän positiivisemmin mielin, vaik ulkona on harmaata ja suunnitelmat peruuntu. Lähen siis keittää teetä, hengaan hetken sohval ja sit salille. Kaikesta huolimatta oikeesti menee hyvin, toivottavasti nautitte syksystä yhtä täysil ku mä!

-Mikaela

12 kommenttia:

  1. Nainen hei! :D Mulla on akku loppu puhelimesta ja laturi tietty muualla JA kun sulla ei oo fb:tä niin en tiiä missä muuallakaa voisin saaha sut kiinni haha :DD Oisko nopeesti kuvailut tänään?? Et ehkä huomaa tätä, mutta mää päivitän seuraavat muutaman tunnin tätä ja omaa kommenttiboksia kokoaja jos vastaat jonnekki XD

    VastaaPoista
  2. kuulostaa hyvältä! :) lähen nyt salille, ni sen jälkeen! monelta haluisit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mä en siis kestä tota sun puhelindilemmaa hahahahh xD mitä laturii tarviit?

      Poista
    2. No tota uusimpaan iphoneen onko se nyt miniusb sellane iha pieni :D Saan sen kyllä joskus tänään takas.. Monelta oot tullu salilta :'D

      Poista
    3. okei, mul on vaan se pienempi. ehkä 45min päästä himas, mut sit tiskaan ja laittaudun. onks sul jotain menoo tänään, et onks joku aikataulu? :) mul on ohjelmaa vast kybält ja varmaan kuudelta hämärtyy, et siinä mun aikataulu :D

      Poista
    4. no en kyl :D eiks laurilla tai jollain olis puhelinta, et voisit soittaa jos laitan mun numeron?

      Poista
    5. On tietty, laita mun blogiin se numero :DD

      Poista
  3. Oii, ihana asu :) ja erityisesti noi housut !!

    VastaaPoista
  4. No mutta kyllähän tästä asu tulee esiin. Ja miten suloinen asu! tykkään!

    VastaaPoista