ruokajuttui ja kärsimystä

Ja taaas instagram-kuvii, mut ku mul ei nyt lähiaikoina oo ollu elämää ja sillon ku on, ni oon keskittyny siihen enkä kameraan. Täl(kään) viikol en oo ehtiny ku käydä duunis, olla koulus, tehä ryhmätöitä ja käydä salil. Ja syödä. Oikeesti, must tuntuu et en oo lähiaikoina muuta tehnykkää. Nyt ihan itteeni ja teitä viihdyttääkseni ajattelin jakaa, mitä oon tähän 160 senttiin ja vähän alle 60 kiloon tän viikon aikana jo ehtiny ahtaa.

IMG_8425

Maanantaina
9.15 Aamulla kulhollinen kaurapuuroo ja mansikkahilloo
11.15 Koulussa tomaatti-mozzarella-perunavuokaa, vihreitä papui ja salattii
14.00 Välipalaks koulun kahvilasta kalkkunasalaatti
14.30 Teetä ja ehkä viis Dumle snacksii
18.15 Duunissa lautasellinen Elovenan omena-kaneli-pikakaurapuuroo
22.00 Lautasellinen lehtikaali-pekonikastiketta ja täysjyväpastaa

IMG_8432

Tiistaina
9.15 Aamikseks kulhollinen kaurapuuroo ja omenahilloo
11.15 Koulussa lounaaks kasviskeittoo ja salaattii
15.30 Kaivoin pakkasesta fileekalapuikkoi ja lohkoperunoita (kevyt toinen lounas xD)
19.00 Muutama dumle snacks veden kaa ennen salii
21.30 Lautasellinen lehtikaali-pekonikastiketta ja täysjyväpastaa

IMG_8428

Keskiviikkona
7.15 Ällöttävän aikasin aamulla kulhollinen kaurapuuroo ja omenahilloo
9.30 Tuntien välissä teetä ja puolikas jättikaurasuklaakeksi
11.15 Koulussa lounaaks täysjyväohraa, jauhelihakastiketta ja salaattii
16.00 Puolikas lautasellinen lehtikaali-pekonikastiketta ja täysjyväpastaa (yäk, kolmatta päivää)
16.30 Salii ennen energiaa rivistä Fazerin sinistä ja mukillisesta vettä
19.45 Kokonainen kesäkurpitsa paistettuna, pari rukiista karjista ja munavoita

IMG_8426

  Kaiken järjen vastasesti mun mielestä noi mun syömiset ei nyt tolleen kirjotettuna edes näytä niin paljolta.. :D Ja joo kyllä, söin just äsken kokonaisen kesäkurpitsan hahahh. Uskomatonta kyllä kertaakaan (suklaita lukuunottamatta) en oo syöny silleen, et mul ei olis ollu kauhee nälkä.. Oon siis syöny nyt joka päivä kolme kunnon ruokaa plus vähän päälle. Huomatkaa kans mun hyvät illallisajat. Mä en ihan tajuu, mihin toi kaikki ruoka kuluu, koska en oo omasta mielestäni ainakaan yhtään ylipainonen. Vaik vaaka näyttääkki must kyl aika paljon siihen nähden minkä kokonen oon :D Tänään kävin ihan huviks salin jälkeen ja painoin sillon 56,8 kiloo. Must tuntuu, et kaikki mua pidemmät tytöt painaa tyyliin saman verran ja lyhyemmät vähemmän. Mut eipä noilla kiloilla oo mulle yhtään mitään merkitystä, yritän vaan aina miettii, et mikähän mussa painaa niin paljon :D

Onnistuin tänään tiputtaa salilla mun jalalle 9kg käsipainon. Onneks kuitenki kimmotin sen eka mun säärestä niin, et vaan toinen puoli siitä tipahti mun jalkapöydän päälle. Mul oli jo valmiiks vihasuhde siihen saatanan käsipainotelineeseen. Se on sellanen perus rautanen häkkyrä, mis on päällekkäin pienet kolot kaikille painoille. Niissä koloissa on järkyttävän terävät reunat (viimeks tuli kiva hole peukaloon nivelen kohdalle ja viel kuukauden jälkeenki on rupee jäljellä) ja ikinä ei nää mihin sen painon laittaa tai onks se kunnol siel. Nii, et nyt on sit sääri ja jalkapöytä kipeenä. Onneks en kehdannu mitään kiljuu tai kilettää siel salil, ni oli pakko vaan jatkaa treenii, haha.

Kuvat on muuten mun synttäripäivältä, ku täytin 23v. tos 17. päivä. Niissä näkyy aikasemmin lokakuus Barcelonasta ostettu paita ja uus jättisäkki eli ei-naisellisin laukku, jonka löysin ja toukokuus kans sieltä ostetut kengät. Huhh, sanokaa teki nyt jotain! Mä voisin vaan jatkaa tätä jauhamista ikuisuuden, mut pakko lähtee suihkuun ja sit sänkyyn kattoo iPadilta tän päivän Iholla-jakso. Oon koukussa.

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. sun pylly painaa sen 5 kiloo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ehkä kolme :D mut mis loput 53kg??

      Poista
  2. Hah ei mitää huolta sulla tos painoasiasta, mä oon sua ruhtinaaliset neljä senttiä pidempi ja painan kyl enemmän! :---D Mut mäkin oon miettinyt usein että mikä mussa painaa, koska en mielestäni näytä näin painavalle hehe. Lopputulos on se, että oon päättäyt olevani niin lihaksikas, että ne lihakset painaa :-p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama, en mäkään must näytä niin painavalta ku oon :DD mut aina on tosiaan hyvä vedota siihen, et lihas painaa enemmän ku läski, hahahahh. sovitaan, et ollaan siis vaan niin lihaksikkaita :D

      Poista
  3. Haha, hassu toi painojuttu! Mä oon sen pari senttiä alle 160 ja painan aika tarkalleen saman verran ku sä, enkä nyt oikeestaa hirveesti ihmettele et mikä tässä kropassa painaa.. Joo ei me ylipainosii todellakaan olla, mut ei kyllä mitään riisitikkujakaan. Tai ainakaan mä en koe niin :-D Hehheh pitäskö tähän heittää se et pitäähän naises jotain olla mistä ottaa kiinni ;);) Joo hyi eii... ja vielä pakko kommentoida sen verran, et oon aina kattonu sun kuvii silleen oh god niin täydellinen kroppa ja nyt hämmentää aatella et ollaan aikalail samankokosii??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään kyl koe olevani mitenkään superlaiha tai yhtään ylipainonenkaan, mut silti mun ihan normaalipainoset kaverit tuntuu olevan aina jotenki kevyempii ku mä :D usein mä kyl kuvittelen itteni isommaks, ku oonkaan ja ajattelen, et mul on vaik ihan saman paksuset reidet ku jollain, joka on oikeesti mua isompi haha :D ja mä ehkä saatan oikeesti olla jopa vähän sitä mieltä, et naises pitää olla jotain mist ottaa kiinni. en siis tarkota mitään hirveitä vatsamakkaroita, vaan et kyl siinä lihaksen päällä saa must olla vähän rasvaaki, koska ei mun mielestä naisella tarvii olla sellasta miehistä joulukinkkupyllyy (hahahahhh, hyvä termi, mut tiiätkö mitä tarkotan??) eikä tissitkään oo oikeestaan muuta, ku rasvaa ni ei se läski aina huono juttu oo :D

      ja siis hahahahhh, nyt mua naurattaa toi, et joku kattois mun kuvii ja ajattelis, et täydellinen kroppa xDD mun mielestä oon sellanen aika normaali, mihin ei hirveesti ehkä kiinnitetä huomioo hyväs eikä huonos :D ite näkee ittensä aina ihan eri taval ku muut, ni siks on vaikee tehä mitään vertailuja eikä se kyl kannatakkaan. mut oikeesti painohan ei tosiaan kerro melkeen mitään, (ainakaan ku pysytään viel siinä alle 100kg, hehe) koska ihmisillä on ihan erilaiset ruumiinrankenteet ja elintavat. vaik jotku olis ihan saman pitusii, ni toinen voi painaa vaik 65kg ja olla ihan timmi ja joku toinen taas jo aika pullukka, jos se paino koostuu rasvasta ja nesteestäi. ja sit kans se, et mis sitä rasvaa on, koska jos se sattuu kerääntyy vaik vyötärölle ja jenkkiksiin, ni usein must näyttää paksummalta ku sellanen, jolla sitä on vaik reisissä. just noista syistä mä varmaan ihmettelenki näit painojuttui, koska ulkonäön perusteella on hirveen vaikee tehä mitään päätelmii :D

      Poista
    2. Mul on niin sama juttu tos et kuvittelen aina itteni isommaks ku oon, ihan sielt pituudest lähtien.. kelaan aina et oon tyylii samanpitunen jonku mun kaverin kaa vaik todellisuudes jos ollaa tarkkoi nii se saattaa olla mua joku 7cm pidempi?? Joo siis kyllä mäki oon ehdottomasti oikeesti sitä mieltä et pitää kyl olla jotai mist ottaa kii, toi on vaa jotenki iskostunu sellasena ällötyslauseena mun päähän :-D Ja joulukinkkupylly hahaha todellaki tiiän mitä tarkotat ja oot kyl niin oikeessa.
      Toi on kyl niin totta et paino ei viel kerro yhtään mitään, mut ehkä täs just tulee se et sulla on sit kiva ruumiinrakenne tai just sillee omaan silmään ainaki hyvin kerääntyny rasva sinne minne pitääki! Mustaki tuntuu nyt vähä oudolta ja hassulta kommentoida tällee toisen kroppaa mut noh kerrankos sitä... :DDD

      Poista
    3. hahahhh, ehkä mul on sit läskii oikeis mestois :DD eikä se mitään haittaa, jos kommentoi, kuhan hyvän maun rajoissa kuitenki niin ku sä nyt :) ihan hauskaki kuulla välil ja itehän mä tota asiaa kovasti pohdiskelin :D ja onhan toi aika ällö joo, et pitää olla mistä ottaa kiinni ku se on yleensä sellanen pullukoiden puolustuspuhe ku ei jaksa tehä itelleen mitään, haha. enkä siis tarkota millään pahalla, vaan et onhan siinä vähän sellanen laiskanpulskee sävy.. anyway ollaan siis varmaan yhtä mieltä siitä, et joulukinkkupylly on hyvä miehil, mut ei naisil ;D

      Poista