mun päivä

8.15 Herään ihanan pehmeestä sängystä herätyslampun valoon ja siitä lähtevään superraivosuttavaan linnun sirkutukseen. Ärsyttää, koska väsyttäis viel ja näin jotain tosi hämärää unta, mis olin menos nukkuu Pete Parkkosen ja mun duunikaverin kaa :DD Sit yhtäkkii Pete oliki se mun nyt jo menneisyyttä oleva on-off -tyyppi ja jotku miehet tunkeutu sinne taloon mis oltiin ja yritti pöllii kaikkee. Eka hengailtiin sen mun duunikaverin ja niiden miesten kaa terassilla sillä aikaa ku tää tyyppi soitti poliisille ja sit mä päätin ihan rauhas vaan mennä pesee meikkei, haha. Taas joudun totee, et mul ei kyl oo oikeen kaikki himas.

8.15 Havahdun tän oudon unen kelailusta mun puhelimen herätykseen ja yritän keräillä itteeni. Jäätävä väsymys edelleen.


08.35 Avaan kaihtimet ja mietin, et jess ulkona on valosaa eli voin meikkaa luonnonvalossa!

08.39 Kauhistelen peilin edes mun tukkaa, koska menin edellisenä iltana märillä hiuksilla nukkuu ja päätän fiksaa sen letillä, joten suuntaan edelleen yökkäri pääl makkarista kylppäriin.


08.39 Matkal sinne huomaan katastrofin keittiössä ja annan syylliselle kyytii, kunnes se pakenee pöydän alle. Seuraan perässä ja se kostoks tuijottaa mua ja kusee sinne. Hyvää huomenta! Siivoon sotkut ja Bambi jelppaa toimittamalla mopin virkaa. Se jää piiloon tuolin alle (bongaa kuvasta) ku mä jatkan matkaa sinne mihin olin menossaki.


 08.49 Kohtaan mun suurimman haasteen hiustenlaitossa eli laitan ponnarin. Joudun hinkkaa puhtaisiin hiuksiin kuivashampoota, et saisin niihin vähän rakennetta, mut sen jälkeen ponnarin laitto sujuuki onneks aika helposti ja letitän latvan.

09.02 Haen silityslaudan ja -raudan ja tekstaan Visual Marketing -kurssin projektiryhmälle, et myöhästyn vähän meiän tapaamisesta. Mukana tietty kuva Bambista ja keittiön kaaoksesta. Alkaa olee hirvee nälkäki.

09.03 Silitän ja mietin miks meiän naapureilla on niin surkee musamaku ja silti ne soittaa jotain paskaa ihan täysii ysiltä aamulla..

09.21 Meen pukee päälle ja oon superilonen, et valitsin vaatteet jo edellisenä iltana.

09.24 Pesen naaman ja hampaat ja samalla pohdiskelen näkyyks mun aluspaita neuleen kaula-aukosta, mut en sit kuitenkaan jaksa vaihtaa sitä. Testailen kans onks lihakset kipeet edellisen päivän treenistä ja ihmeekseni huomaan, et eipä oikeestaan. Hampaiden ja naaman pesu on mulle aina sellasta parasta ja pahinta aikaa päivästä. Jos mua vaivaa joku, ni sillon kidutan itteeni jankkaamal sitä samaa juttuu mieles ja mietin mitä olis pitäny tehä tai mitä aion viel tehä. Jos taas oon ilonen jostain, tanssin ja kiljun samalla enkä jaksais mitenkään olla paikallaan.


09.27 Naamaa kuivatessa muistan, et mulhan on eilen ostettu uus meikinpohjustusvoide, jota pääsen testaa. Jess! Uudet meikkikamat piristää aina.

09.28 Telkkari päälle ja meikit naamaan. Tää on yleensä hidas prosessi, mut osaan olla nopeeki (vaik moni ei uskois)! Tänä aamuna 22min enkä edes tiiä onks se vähän vai kauan :D


09.50 Yleistä pyörimistä, parit kuvat, hajuvettä ja pari suihkausta viel lakkaa. Sit kengät jalkaan ja takki päälle.



10.07 Ovesta ulos ja kouluu kohti.




10.22 Oon vihdoin koulul ja tekstaamas ryhmälle, et mis ne on ku nään et ne onki jo laittanu siitä viestii.

10.23 Haen viel teetä ja sämpylän, koska oon edelleen nääntymäs nälkään. Kerranki kahvilan jono on siedettävä enkä joudu venaa ku ehkä viis minsaa.


10.28 Liityn ryhmään ja jatketaan jonku ajantuhlaustehtävän tekemistä. Ranskalainen vaihtari kirjottaa ylös sillä aikaa ku me muut jutellaan enkuks siitä mitä erilaiset kuvat näyteikkunoista, artikkelit kauneusihanteista ja muut meille annetut matskut tuo mieleen. Syön sämpylää ja mua turhauttaa, koska en koe oppivani sellasesta kakanjauhamisesta mitään.

11.47 Lähetään syömään. Tarjol on kuivaa sitruunakanaa ja riisii, mut syön yhtä tyytyväisenä ku muinaki päivinä.

12.15 Maailman tylsin muotikaupan tuotetuntemuksen luento alkaa. Opettaja lukee suoraan jonku muun kirjottamista dioista materiaalien luonteista ja erilaisista kankaista. Jaksan vähän aikaa keskittyy kirjottamal muisiinpanoi, mut sit Instagram ja blogit vie voiton. Onneks on edes söpö tehtävävihko!


14.09 Pääsen meiän rapunovesta sisään. Koulupäivä ohi, ihanaa!


14.12 Lähetään Bambin kaa takapihalle pissille. Se pissaa, mä en.


14.21 On pissitty ja ehditty heittää keppiiki ties kuinka monta kertaa. Mietin, et nytkö se päivä jo on ohi ja mitä sitä viel tänään vois tehä. Kouluhommii olis, pitäis käydä postis ja illal menis venyttelytuntiki salilla. Kunnon treenii ei viittis tehä, koska lihakset ei oo viel kunnol palautunu, mut jotain haluisin lähtee tekee.

14.30 Riippakivi aka Bambi oksentaa lattialle, koska joi liikaa vettä. Arvatkaa kuka siivoo?

14.32 Farkut vaihtuu leggareiks ja teevesi kiehumaan.


14.34 Vesi on kiehunu. Otan parit kuvat meiän kotitekosista, astetta terveellisemmistä peanut butter cupseista reseptipostausta varten ja jään herkkujeni kaa sohvalle röhnöttää. Päätän samal, et koht alan tekee yhtä tuotetuntemuksen tehtävää, jonka palautus on maanantaina. Luvas laatuaikaa himas.


17.36 Oon muokannu kuvii ja tuijottanu Leijonan luolaa, Master Chef Australiaa, Kaikki rakastavat Raymondia ja Pulmusii, kunnes päätän lähtee Adan ja Bambun kaa postiin ja kauppaan. Rento fiilis enkä todellakaan oo koskenukkaan koulujuttuihin.


17.53 Matkal postiin mua alkaa vähän harmittaa, et en lähtenykkää tänään Kauppakadun Approon eli perinteiselle opiskelijoiden baarikierrokselle. Aikasemmin ajattelin, et oon kokenu sen jo tarpeeks monta kertaa ja otin duunivuoronki perjantaiaamulle. Ei mua oikeestaan kiinnostakkaan, mut ku muistan et kaikki muut on siel eikä mul oo mitään tekemistä alkaa masentaa ja haluisin kans tehä jotain kivaa.


18.24 Laitan ajatuksissani Yves Rocherin paketin muiden ostosten kaa kaupan liukuhihnalle ja yritän soittaa Eevalle, koska tekee sairaasti mieli lähtee treenaa. Se soittaa minsan päästä takas ja sovitaan sit kuitenki, et mennään vast perjantaina ja annan mun lihasten levätä :( Haluisin lähtee vaik lenkille, mut on ihan sairas nälkä jo, ni pakko ainaki eka tehä safkaa.

18.32 Pääsen himaan ja katon heti mitä postin paketista paljastuu. Jee, uus ripsari, kivan värisii luomivärei ja uus valokynä. Jo kolmas kuivaöljy ja punanen huulipuna Yves Rocherilta, mut eiköhän neki joskus tuu käytettyy! Alan tekee pinaattilettutaikinaa ja sit jätän sen lepäilee. Alkupalaks vedän toisen Yves Rocherin paketista löytyneistä toffeista, namm.


 19.33 Teen ekaa kertaa ihan ite pinaattilettui ja valitan Adalle, et en tiiä edes miten lettui paistetaan, koska teen pannul aina vaan pannareita :D Opin jopa heittelee niitä ja tietty siitä pitää kuvaa parit videotki, haha.

20.17 Siirryn sohvalle syömään ihan parhaita ja superhelppoi pinaattilettui ja kattelen samal yhtä mun ultimate favoritee eli Koko Suomi leipoo! Viime kausi oli kyl ehkä parempi, mut tää onki viel aika alussa ja oon silti koukus. Enää ei tee mieli lähtee mihinkään ja huomaan, et ne lihakset todellaki on sittenki kipeet eli hyvä ku en sit käynykkää mitään treenaa.


22.58 Ajattelin tästä lähtee pesee naaman ja hampaat ja sit mennä sänkyyn kattoo tän päivän Iholla-jakson. Hyvää yötä, puspuss!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Hahahaha riippakivi aka bambi, hajosin ääneen :DDd vissiin voin vähä samaistua näihi koirahommiin.. Oltiin eile viieltä hereillä ku koira riehu ja pissas vielä kahesti protestipissatki ku ei saanu haukkua :DDD Ja siis! Mä näin teiät pihalla ton kaveris ja bambin kans ku otitte noita kuvia, mut päädyin siihen hetken tuijottelun jälkeen et ei ne ollukkaa mikaela ja bambi :"D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippakivi se on, sitä ei voi kieltää vaik kuinka rakas se onki :D täl hetkel KUORSAA täysii mun sängyn alla ja kello on yli 12... hahahahhh, en kestä et Rocky kosti, koska ei saanu haukkuu :DDD pitäishän sitä nyt aamuöisin saada haukkuu.. et varmaan tunnistanu meitä, koska ensinnäki Ada talutti Bambii enkä mä ja mul oli lenkkikamat pääl, hihi! :)

      Poista