kukkapaita ja spaissarikengät

Hahaaaa, jess. Kirjotin tänne hirveen vuodatuksen, kuinka paska blogger teki mun huulesta puoliks valkosen ja oon ikuisesti katkera ja muuta tollasta täysin tasapainosen ihmisen ininää. Kunnes otin riemuvoiton bloggerista taistelemalla aikani Flickrin kaa (oon omasta mielestäni true koodari, ku saan googlattuu jonku HTML-ohjeen ja jopa totetutettuu sen :DD), ni nyt noi kuvat on taas kunnossa. Joka tapaukses halusin vaan esitellä mun tän päivän duunilookii, johon kuulu ihan uus Bik Bokin paita ja Barcelonasta ostetut supersiistit ihanan korkeella platolla varustetut kengät!

IMG_8048m

IMG_8051

Muistin muuten just, et mulhan on huomenna synttärit. Olin vaan hehkuttamas sitä, et mun kaveri Joni tulee huomenna ku lauantaina on mun maailman pienimmät synttäribileet. Tänä vuonna melkeen kukaan ei tuu, ku mun Meldis-sisko ja pari meiän yhteistä kaverii jää stadiin juhlii sen synttäreitä ja mun Karo-kaverillaki on ens viikonloppuna polttarit, ni ei kaaso-Jenni eikä Karokaan ehdi tulee :( Noonaki menee sen toisen kaverin synttäreille Helsinkiin ja kämppis-Adaki päätti jäädä Kotkaan viel viikonlopuks. Golf-Anni päätti vaan jättää vastaamatta, koska se on aina niin busy ja Tampereen Heli taas on duunis :( Millal puolestaan on jotain serkkui kyläs ja toisel Annil duunii. Joo kukaan ei taas tiiä keistä mä puhun, mut ku must on ihanaa puhuu mun kavereista nimillä. Miettikää nyt ku tos lukis kymmenen kertaa yks mun kaveri. Ja siis vitsi, miten hienot etuliitteet mä taas keksinkään kaikille. Voiskohan Joni olla sit vakkarivieras-Joni, koska se tulee aina ku kutsutaan. Ihana Joni. On ne muutki kyl ihanii ja saan olla onnellinen ku vuosi toisensa jälkeen ne jaksaa tulla juhlii mua Oikeesti kyl käytän mun synttäreitä ehkä vähän tekosyynä, et saan jengin kasaan, mut ajatushan on tärkein hihi.

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Mistä magee paita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bik Bokistahan se :) keskiviikkona tuli kuorman mukana ainaki Jyväskylään, et viel pitäis löytyy eri kokoiki!

      Poista
  2. Toivottavasti tuleva polttarisankari on tietoinen, milloin hänelle on järjestetty polttarit, eikä yllätys paljastu täältä blogista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on se tietonen :) ite osallistun kans näihin polttareihin ja sankari halus ite tietää ajankohdan, et ei vahingossakaan järkkää muuta ohjelmaa sillon :D

      Poista
  3. Oo miten kiva asu! Sulle sopii hyvin sininen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) sinisii yläosii tulee vähän harvemmin ostettuu, ku tuntuu et niitä on sit jotenki vaikeempi yhdistellä sinisten farkkujen kaa, vaik ei siitä ehkä kantsis mitään ongelmaa tehä ku yhdistelis vaan :D

      Poista
  4. Tykkään sun tyylistä ihan hulluna! Tämä ja edellisen postauksen asukin superkiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) ihana kuulla, koska mäki fanitan sun asui, hihi :D

      Poista