yks MacGyver mulle, kiitos

Ja niin loppu taas yks ollakko vai eikö olla -leikki. Sitä ei ollaa kesti ehkä kuukauden joskus kesällä, yhteensä ehti vierähtää joku puol vuotta. Rakkautta siitä ei olis tullu, koska joku ei vaan klikannu. Vähän mua on kuitenki itkettäny ja masentanu ja oon kieriskelly yksinäisyydenpeloissani, vaik tiiän et se the one löytyy viel joskus ja odotellessa kestän itteeni jotenkuten. Tän kunniaks voisin tietenki kirjottaa jonku oodin sinkkuudelle, mut koska sinkkuna oleminen on must perseestä (ei todellakaan mikään modernin nykynaisen houkutteleva elämäntapa) ja vihaan koko sanaa, ni mielummin kerron millasella miehellä olis mahikset päästä nauttimaan elämästä mun koiranulkoiluttaja-autonkuljettaja-kassinkantaja-tiskaajana. Nii siis, poikaystävänä. Tarjolla olis enemmän huomioo, ku on eläessään saanu, hyysäystä eli ruoanlaittoo ja sellasta plus yks omistajaltaan oppinu harvinaisen huomiohuora koira. Nyt siirrytään tästä mun houkuttelevasta deittiprofiilista kuitenki itse asiaan.


// Fiksu ja tavotteita elämässä. Sossupummit on no no eikä luuserius oo ammatti. //

// Potkii mua perseelle ku oon saamaton. //

// Ei oo raivo, heikkohermonen, suutu helposti, kiukuttele pikkujutuista tai draamaile. Draamailu on mun juttu eikä siitä tuu mitään, jos meitä on kaks. //


// Osaa laittaa ruokaa, tyhjentää lattiakaivot eikä oo uusavuton. //

// Hyvännäkönen, lihaksii, pidempi ku mä, tuoksuu hyvältä ja kivat vaatteet. Tyylillä ei silleen oo välii, mut koska näytän ite välil vähän roskisdyykkarilta, ni mikään pukumies ei ehkä olis mikään mun match made in heaven. //

// Tykkää matkustella ja kokeilla uusii juttui, ja odottaa multa samaa. //


// Tykkää käydä mun kaa suihkussa eikä valita, jos syön sängyssä ja tekee sitä mun kaa (sotkematta). Kaikkee ei tarvii tehä aina käytännöllisimmällä tavalla, vaan kivoimmalla. //

// Ei naura ilkeesti mun oudoille jutuille, niin ku vaik hienojen kakseurosten keräilylle tai tortillan täytteiden asettelulle. //

// Urheilullinen. Tykkään urheilla erikseen ja yhessä enkä kestäis mitään sohvaperunaa. //


// Jaksaa kuunnella mun kiletystä. Mä oon elämäntapakilettäjä, mut mun raivo ei yleensä kohdistu kehenkään ihmiseen, vaan johonki mua kohdanneeseen suureen vääryyteen, niin ku vaik kadonneisiin farkkuihin.. Skitsoominen loppuu yleensä yhtä nopeesti ku on alkanukki, ni paras tapa on vaan voivotella mukana miten koko maailma on mua vastaan, haha. //

// Haba ja tissit, joiden päällä voi nukkuu. //

// Ei oo ehdoton ja periaatteellinen tyhmissä asioissa, niin ku: "En oo ikinä syöny sushii enkä syö, koska mul on vaan sellanen periaate." Öööö, eka kantsis googlaa mikä on periaate. Tähän liittyy kans hyvä argumentointikyky. Periaatteenmiehet, menkää himaan. //


// Kivat kädet. Pitkät kynnet on maailman ällöimmät enkä haluu, et mua kosketaan millään minikäsillä. Voin sulkee silmäni jopa kynsien pureskelulta, kuhan mun ei tarvii nähä pitkii kynsii :DD //

// On aina mun puolella ja puolustaa mua. //

// Kantaa painavat tavarat, tiskaa mielellään (voin tehä ruoan) ja muutenki tykkää siivoo, koska mä en. //


// Arvot ja maailmankatsomus kohdillaan eli itsekkäät rasistiset homofobiset sovinistit voi kans mennää himaan. //

// Rakastaa Bambii, tykkää ulkoilla meiän kaa ja plussaa olis Bambukarhun vapaaehtonen lenkittäminen (varsinki aamusin ja talvel). //

// Omistautunu mulle. Tää on ehkä tärkein. En haluu olla mikään väliaikanen ratkasu tai joku vaan, ku ei nyt muitakaan oo tarjolla. Pitää haluta just mut ja mun se. Omistautumisella tarkotan kans, et mikään ei toimi, jos siihen ei panosta tai nää vaivaa.//

Mies. Jos tunnistat itsesi edellämainituista – I've got one word for you: run. Haha, mun vaatimattomasta listasta tuli nyt ihan överipitkä, mut lupaan ilmottaa heti ku se mun ihmemies MacGyver löytyy. Epätoivo ei oo viel täysin vallannu mua, mut silti tuol jossain takaraivos kummittelee ajatus, et mitä jos kukaan kenet haluisin ei haluukkaan mua tai päinvastoin. En haluu olla loppuelämääni crazy dog (en tykkää edelleenkään kissoista) lady. Vaik hulluus tai koirat tuskin tulee mun elämästä katoomaan, ni en mä kuitenkaan niiden kaa ikuisesti yksin haluis olla :D Nyt mua kiinnostaa löytyyks teiltä samanlaisii pikkulistoi tai onks samoi toiveita?

Annille kiitos kuvista ja eilisillan spekuloinneista, pus.

p.s. Täältä voitte viel käydä lukee mun pohdintaa siitä, mis meiän miehet.
 
-Mikaela

17 kommenttia:

  1. Ai että sielläkin päätty yksi ollaan, ei olla -juttu! Sama homma täällä, vaikken ookkaan siitä mitää hirveästi mainostanu. Ja aika lailla samanlainen lista löytyy täältäkin, inhoon kanssa yksin olemista. Varsinkin, kun asuu yksin, eikä oo ketään auttamassa siivoomisessa, ruoan laitossa ja vaan istumassa siinä vieressä. Kyllä se ketuttaa mutta jossain se munkin herrasmies piileskelee :D

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, en mäkään ennen tätä oo maininnu tosta mun jutusta täällä mitään just sen takii ku ei se silleen oo ollu mitään virallista.. must kaikista ärsyttävintä on kans toi ruoanlaitto, mut sit kans yksin nukkuminen ja varsinki nukkumaan meneminen ja koiran ulkoiluttaminen tuottaa vaikeuksii yksin :D mut kyl me viel ne ainaki osin listaa vastaavat löydetään! ;D

      Poista
  2. hali täältä! Ihana postaus :--) Jokaiselle on se oma ihmemies ja se yleensä kyl löytyy jostain ihan muusta paikasta kun sen valkoisen ratsun selästä ja mitä näit nyt on! Nimimerkillä omansa sattumalta räkäsessä baarissa ranskassa löytänyt :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) jep, pitää vaan uskoo et kyl se viel löytyy ja todennäkösesti just sillon ku sitä vähiten kaipais :D oon lukenu teiän tarinan ja se oli ihana ja jotenki aika uskomaton kyl, hihi!

      Poista
    2. Jep tod näk just sillo kun ei sitä kaipaisi :-D En aina itsekkään meinaa uskoa että mulle oikeesti kävi näin! Harmi vaan ettei pysty nauttiin poikaystävän plussista kuin skypen välityksellä... Mut kaikkee ei vissiin voi saada :-p

      Poista
  3. miksu oot ihana tietsä mitä mäki asettelen mun tortillan täytteet ja mulle ain nauretaan siit :D

    VastaaPoista
  4. tää on mun lempi kriteeri " Rakastaa Bambii, tykkää ulkoilla meiän kaa ja plussaa olis Bambukarhun vapaaehtonen lenkittäminen (varsinki aamusin ja talvel)"

    VastaaPoista
  5. haha, nii säki <3 voin vaan kuvitella sut ihan tohkeissas ronkkimas niitä täytteitä.. hahhhahahhh. inhoon sitä ku kaikki aina selittää, et ne menee kuitenki sekasin siel sisäl, mut jos niitä ei asettele ni sillon kaikkee ei oo joka kohdassa :D

    mä uskon, et Bambi arvostaa kans tota kriteerii :D onneks se ei oo hirveesti mua innokkaampi ulkoilija varsinkaan just aamusin tai pakkasella.. ja hei miks en saanu yhtään jaksuhalei? xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, täytteit pitää olla joka kohas, joka suupalal :D

      Poista
    2. millasist munist tykkäät :)

      Poista
    3. kyl sä Mime tiiät ;) paistetuista, mut en keitetyistä.

      sen lisäks, et molemmat kommentit on kirjotettu samal sekunnil, ni oot viel vastannu omaan kommenttiis, ahahahaahhhh. oot niin idari, et en oikeesti kestä xDD

      Poista
  6. Oot niin ihana! Eiköhän se ihmemies MacGyver jostain löydy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, kiitti! toivotaan, et löytyy :) ni must ei tuu hulluu yksinäistä koiramuijaa :D

      Poista
  7. Hahah, aivan ihana postaus! Kyllä se löytyy, vaikka tuntuis toisin :) Nimimerkillä kokemusta on ja ihmeitä oikeasti painosanalla oikeasti tapahtuu. Ps. Bongasin sut vklp Jyppilässä, mutta juoksit varmaa MacGyverin perässä ku menit niin kovaa, etten viittiny juosta perään moikatakseni! Oisit pian luullu et joku hullu seuraa ja tulee varastaan sut :DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahhhhh, voi ku olisinki juossu :D varmaan töihin kipitin.. tuu ens kerral moikkaa, jos näät! :) senki uhalla, et luulisin, et joku tulee kidnappaa :DD ja kiitos, ehkä mun pitää uskoo teitä kaikkii eikä vaipuu epätoivoon ;)

      Poista