too beautiful to be true

Pics by Kimberley Ross

Bongasin vähän aikaa sit ISSUUsta, joka on muuten ihan sairaan mielenkiintonen nettijulkasupalvelu (sisältää siis kaikkii lehtii ja muita julkasuja) PONY ANARCHY -lehden kannesta yhen mun kaikkien aikojen lempparikuvista. Samaisesta kuvasta suunnittelin kans aikanaan mun puhelimeen kuoret. PONY ANARCHY on online-lehti, joka keskittyy muun muassa muotiin, taiteeseen ja valokuvaukseen. Sen issue no 9. on omistettu eläimille, joten lahjakkaiden ihmisten lisäks sieltä löytyy supersöpöi eläimii. En oo ehkä ikinä nähny upeempii kuvii, ku mitä tosta lehdestä löytyy.
 
 Vaik mä en valokuvaamisesta mitään tiiäkkään, ni on mul silti lempparikuvaaja, italialainen Kimberley Ross. Kaikki noi ylläolevat kuvat plus se mun lemppari on sen ottamia ja siitä löytyy kans pieni juttu PONY ANARCHYN issue ysistä. Oon sanonu tän ennenki, mut joskus viel päällystän mun kodin noilla kuvilla.
 Suosittelen kyl ehdottomasti selailee tota issuu.comii, koska sieltä löytyy sellasta matskuu mihin muuten ei pääse käsiks. Issuu.comiin voi kirjautuu ainaki gmailin ja Facebookin kautta, ja sen jälkeen pääsee vapaasti selailee kaikkee oman mielenkiintonsa mukaan. Oon koukussa.

-Mikaela

4 kommenttia: