today's


Hahaa! Yllätinpäs teiät. Kerranki samana päivänä otettui kuvii. Syy tähän on se, et kävin tänään ottaa Juuliasta ja sen tekemistä vaatteista kuvii yhteen kilpailuun, ni se otti samal muutamat kipeilykuvat musta. Mul on joku sairas flunssa ja sen takii oonki ollu koko päivän vuorautunu tohon neuleeseen ja kaulahuiviin, ku muut tuolla vetelee tyyliin ilman takkii. Nenä on tukossa ja pää tuntuu painavan sata kiloo. Varsinki, ku siihen lisää parit itkut päivässä, ni loistava olo on taattu. Mä oon taas kehitelly itelleni jonku henkisen ihmissuhdekriisin enkä tiiä, mitä tekisin tai haluisin, ni sit itkeskelen mahdollista tulevaa suruu ja ikävää jo valmiiks. Loogista, eiks oo?


Mun on pakko viel kertoo teille, koska jotain historiallista on tapahtunu. Mä nimittäin oon pyöräilly täl viikol jo kahtena päivänä!! Joo o, se on ihme, koska mä inhoon ja pelkään pyöräilyy plus et oon tosi surkee siinä. Mun auto on ollu varmaan pari kuukautta huollettavana Etelä-Suomessa ja kyllästyin yks päivä kävelee, ni pyysin mun kaverin pyörää lainaks. Se vaan sattuu olee mulle aika iso, ni mun pyllyluut on ihan hellänä ja joudun aina hyppää alas ku pysähdyn, mut ainaki oon nopeemmin koulussa. Mua naurattaa joka kerta, ku irrotan siitä sen ihmeen metalliketju ja munalukko -yhdistelmän ja nostan koko pyörän haluamaani suuntaan ja sit asetan polkimet silleen, et voin suoraan alkaa polkee, ku mua pelottaa et en pääse muuten eteenpäin ja kaadun kyljelleni, jos en saa heti kunnon vauhtei :D Tänään muun muassa unohdin, et olin laittanu siitä sen jalan maahan siks aikaa ku kävin kaupassa ja jouduin nostaa sen sit kädellä takas ylös, koska mun jalat oli väärällä puolella sen jälkeen ku olin eka nostanu pyörän siihen suuntaan, mihin halusin lähtee :DD

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. pyörät on mulle vähän ku kirjasto sulle xD <3

      Poista
  2. On kyllä tosi kiva asu! Tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. kiitos :) viel on ollu ehkä vähän liian lämmintä villapaidoille, mut nyt kipeenä syksysemmät vaatteet on ollu just niitä parhaita :D

      Poista
  4. Mukavan syksyinen asu ensimmäisille kylmille keleille. Tulin tänne muuten Annieveliina-blogin kautta ja katsoin ensin että päädyinkö jomman kumman Naakan sisaruksen blogiin :D Olet jotenkin hirveän tututn näköinen, en vaan saa päähäni että missä olen sut ennenkin nähnyt...

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, oli ainaki lämmin! hmmm, ehkä meissä sit on jotain samaa, mitä ei ite vaan nää :D mä oon Jyväskylässä vaatekaupassa töissä, et ehkä oot käyny asiakkaana ja nähny mut siellä :)

      Poista
  5. ihanan syksynen toi asu ja oot iteki tosi kaunis:)!

    VastaaPoista