favourite knit






Mä oon täl viikol tainnu käydä ehkä pari kertaa kääntyy himas ja kolme päivää oon jo viettäny samoissa vaatteissa. Mitä nyt hametta oon vaihtanu, paidan pessy kerran ja tänään mul oli eri takki. Seki siks ku eilen kävin tekee tilityksen kirpparilla ja bongasin sieltä viel mun kallionpirinisti-takin, joka ei ollu menny kaupaks ja huomasin illalla koiranulkoilutuslenkillä sen upeuden uudestaan. Rakastan edelleen mun ruskeeta kulunutta mokka- ja nahkapaloista kyhättyy kasaritakkii, joten ehkä musta ei viel ookkaan tulos ihan tylsä, vaik viimeks olin siitä niin huolissani. Toisaalta toi kuvissa näkyvä asu on kyl aika perus, mut ainakaan mul ei oo olalla tai ranteessa mitään Michael Korsii vaan ihan vaan Budapestista second hand -kaupasta ostettu kangaskassi ja mun mustien narujen kokoelma. En tiiä teistä, mut must ne lasketaan plussiks. Toi alun "en oo käyny himas" -selitys joka tapaukses pohjusti sitä, et konekki on ollu himas ja kaikki kuvat siellä enkä oikeestaan sen takii oo tännekään kirjotellu, vaik asiaa olis.

p.s. Kuinka rankkaa on taas elämä? Täl hetkel ärsyttää, ku kaulahuivi on noissa kuvissa huonosti koska ei ollu peilii. Laitoin sen muutaman kuvan jälkeen paremmin, mut tietty ne loput kuvat oli sit muilla tavoin paskoi. Hahhah, kyl se potkii päähän. Näinä hetkinä voin miettii vaan, millasta mun elämä oli viime talvena ja olla onnellinen. Mut joo, nyt alan tekee yhtä muotikaupan valikoimasuunnittelun tehtävää ja sit voisin ehkä siivoo ja käydä kaupas. Ja oikeesti oon ihan fiilareis, koska mun kaveri Eeva tuli eilen Jenkeistä enkä oo nähny sitä Toukokuun jälkeen ja se tulee parin tunnin päästä meille. Jos ei tulis, ni todellaki skippaisin jotain kolmatta viikkoo sen siivoomisen. Eeva vahvisti tän viel äsken tekstaamal, et en saa siivoo liikaa, koska muuten se ei tunnista mun kämppää. Haha, thanks :DD Niin tai näin, happy day siis!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Hei ihanat farkut! Mist ne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ne on Bik Bokista Never Denimin super softit ja malli on Higher eli se korkein. ihan parhaat farkut ikinä!! :)

      Poista
  2. Ehdottomasti plussaa ettei oo MK:ta tms! Mulla sama homma, musta ne on vaan niin sieluttomia kappaleita...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, ihana kuulla et joku muuki on samaa mieltä! :D sieluton kuvaa niitä kyl täydellisesti..

      Poista
  3. KYLLÄ! Kiitos, siis mikä niissä Korseissa kiehtoo? En ymmärrä :D. Mutta oot kyllä ehdottomasti mahti bloggaaja ja on sun tyyliki aikas kolee älä huoli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään tajuu :D ne balleriinat ja laukut varsinki on must aika rumii.. :D ja ihanaa, et en oo viel täysin boring hhehe. kiitos!! :)

      Poista