denim + denim





Rankka, mut kiva viikonloppu takana. Mun kaveri Kevin tuli perjantaina stadist tänne Jyväskylään, ku niil oli keikka tääl. Hengailtiin eka illal meil (mm. tehtiin Kevinille kolme eri lettikampausta ja harjoteltiin heviposei, mitä voi käydä kattoo mun instagramista) ja sit siirryttiin keikkamestaan. Yö sisäls neljän keikan verran sellasta huutohevii, mut oli kiva nähä Kenzaa, joten oli se sen arvosta :D Vetelin kokislinjalla koko illan, koska mul oli seuraavana päivänä duunii, mut kyl se kolmeen asti valvominen silti otti veronsa. Duunis olin ihan pirtee, mut sen jälkeen makasin vaan sohval ja sängys, ku olis pitäny laittautuu. Lopulta havahduin puol ysiltä siihen, et olin edelleen yksin himas, siideritölkit visusti kii enkä ollu tehny itelleni mitään. Arvaatte varmaan, mitä sit tein. Ehkä kybän jälkeen pääsin ulos ja siitä se sit lähti, ku mun duunikavereitaki löyty baarista.

Ja aaaww, siel baaris joku söpö poika juoksi mun perään ja kysy, et onks noi air force 1 ja mä olin vaan et "mitä? mitä sä sanoit?" koska en yhtään tajunnu, et se halus puhuu mun kengistä :DD Se oli kuulemma bongannu mun kengät ja halus siks tulla juttelee, koska kattoo aina eka kenkii hahah. Ymmärrän ton kyl naisil, mut miehenä ehkä kattoisin eka naamaa tai pyllyy :D Joka tapaukses nopee selvis, et se on mua muutaman vuoden nuorempi ja koska mul on kaikkii kompleksei, ni lyhyen jutustelun jälkeen päätin jatkaa matkaa yksin. Enkä muuten kehdannu kattoo millaset kengät sil oli.

p.s. Tää ei nyt liity mitenkään aiheeseen, mut muistaaks joku, ku kerroin Barcelona-postaukses siitä ku pokkana väitin Fridalle, et Gastonin kämppis oli Piston? No kiitos mun loistavan nimimuistin, yritin uskotella tos joku aika sit mun kämppikselle, et yhen meiän opettajan nimi on Marja Harja. Ja koska se ei menny läpi, olin ihan varma et se oliki Marianna Harjaana. Joo no ei todellakaan ollu. Sen nimi on oikeesti Maija ja nyt muistan, et sukunimi alkaa hoolla, mut ei taida olla Haija xDD

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Haha ne oli hyviä ne instassa :D Ihana sun ittes näkönen asu taas<3

    VastaaPoista
  2. Kiva asu! Pitää ehkä iteki kokeilla tota komboo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) nyt alkaa olee vähän kylmä hameelle ilman sukkiksii, mut toivottavasti lämpenis taas vähän ;)

      Poista
  3. Ei vitsi miten kiva asu!! Ja en oo varmaan ikinä kommentoinu miten paljon tykkään sun blogista, ihan parasta kun kirjottelet kaikkia tollasia hauskoja sattumuksia jne. tai silleen jotenki tosi avoimesti. En nyt osannu ihan muotoilla tätä asiaa järkevästi mut ehkä toivottavasti tajusit pointin :-D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon :) ja ihana kuulla!! tajusin todellaki, must tollanen turha höpöttely on kans just parasta :D

      Poista